Postad 27 March 2013 - 00:33
Redigerat av Zoiler, 27 March 2013 - 00:33.
Postad 27 March 2013 - 00:53
Zoiler: Fler måsar confirmed, dessutom i 31 stadiga FPS!
Postad 27 March 2013 - 01:19
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 27 March 2013 - 01:20.
Postad 27 March 2013 - 08:39
Tror dock att ett nytt grafikkort är nödvändigt
Postad 27 March 2013 - 08:46
Ja det såg inte helt illa ut....j*vlar i gatan va det ser bra ut! Tror dock att ett nytt grafikkort är nödvändigt
Men inet helt säkert man behöver nåt vassare kort då det ju fortfarande är baserat på samma motor som i BF3 om än något hottad. Men å andra sidan kanske dom samtidigt också optimerat det mer.
Postad 27 March 2013 - 09:44
Vore bra in de inte flimmrade och blinkade så mycket i introt till det här spelet, fick ju nå fel i ögern när man spelade på projektorn i BF3...
"temat" =
Postad 27 March 2013 - 10:50
/P
Postad 27 March 2013 - 10:56
nextgen är tbd.
Postad 27 March 2013 - 12:59
Läste någonstans att det släpps för PS3, xbox360 och pc "senare i år" men
nextgen är tbd.
Nej, next gen är bekräftat.
Postad 27 March 2013 - 13:04
Tror inte jag kommer köpa fler spel till current gen...
samma här.
undrar om detta spel kommer på releasen av PS4. hade ju varit nice men samtidigt vill man ju att så många ska köpa och köra Killzone vid release så det kanske är bäst att BF4 dröjer någon månad
Postad 27 March 2013 - 13:49
Ja, det såg inte så pjåkigt ut kan man ju säga. Crossgen, launchwindowspel också. Däremot såg gameplay ut precis som vanligt men det är to be expected.
Den stora frågan är nu, kommer Radiozo att behöva uppgradera datorn eller inte?
Var? Det officiella är detta.Nej, next gen är bekräftat.
DICE has refused to confirm whether or not Battlefield 4 will release on PlayStation 4 or Microsoft's next-gen Xbox.
Speaking to VideoGamer.com last night, creative director Lars Gustavsson said that he "cannot" confirm DICE's next-gen plans for Battlefield 4, despite the reveal of the studio"s new high-end engine Frostbite 3.
"It's more [because] here, right now, we want the focus to be on the single-player demo," Gustavsson replied, when we asked why the developer couldn’t confirm whether Battlefield 4 is heading to next-gen platforms.
"When we built this engine, I think we already felt when we did Battlefield 3 with Frostbite 2 that it was kind of a power horse. It had enormous potential. We talked then about next-generation technology on the current generation of platforms, and I still have that feeling that we've done so many tech improvements in that engine that are, in many ways, just making things look more beautiful for a cheaper cost."
Despite DICE's official line, however, Frostbite 3's senior development director Carl Almgren appeared to drop hints at a next-gen release during a separate discussion detailing the new engine.
"We wanted to take full use of the existing consoles," said Almgren, discussing the reasons behind developing Frostbite 3, "but even more important[ly] higher multi-core PC platforms. Since 2011 we firmly believed that this would be the base for all future platforms."
Battlefield 4 is currently confirmed for release on Xbox 360, PlayStation 3, and PC.
Iofs uppenbart att det kommer till nextgen, men lite märkligt att de inte pratar om det. Microsoft köpt exklusivitet
Postad 27 March 2013 - 13:54
Ja men inte för detta spelet. Battlefield är ointressant för mig.
Att betala fullpris för en lam kampanj på 5-6 timmar är inte värt pengarna tycker jag.
De brukar iaf lägga allt krut på multiplayer som jag inte är intresserad av
Det ser imponerande ut iaf. Tänk om de hade lagt tiden på att göra ngt nyskapande istället för att släppa samma spel varenda år.
Redigerat av Unregistereddc471864, 27 March 2013 - 14:09.
Postad 27 March 2013 - 14:53
"I can already now say that you won't be able to play [as a] female in multiplayer," creative director Lars Gustavsson told VideoGamer.com during Battlefield 4's reveal event last night.
Tropes Vs Women incoming =P?
Postad 27 March 2013 - 15:11
Ser bra ut, får hoppas att PS4 matchar det där i 1080p.
Det ryktas att det kommer vara 720p 60fps.
Postad 27 March 2013 - 16:11
Ser helt fantastiskt ut! För första gången blir jag sugen att spela singleplayer i ett Battlefield-spel.http://www.youtube.c...d&v=U8HVQXkeU8U
17 min lång in-game
Nu är det bara att vänta på lite multiplayer-videos och se hur pass vackra striderna kommer bli när 64 spelare hugger in på varandra.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 27 March 2013 - 16:11.
Postad 27 March 2013 - 16:18
Nej, next gen är bekräftat.
Jo det är klart, men jag menade att release datum för nextgen är tbd medan
PS3 etc. släpps det för "senare i år"
Postad 27 March 2013 - 18:34
Dock stör jag mig på AIn som verkar stå still numera.
Bara det här om att man träffar en fiende bakom när han sticker upp huvudet, sen duckar han och sticker upp huvudet på samma ställe igen. Inte för att jag kräver hyperrealism men lite kasst ser det ut.
Postad 27 March 2013 - 18:48
Postad 27 March 2013 - 20:39
Störde mig på det också, som vanlig står FI bara rakt upp och ner helt öppet och väntar på en kula eller två...Ser helt outstanding ut.
Dock stör jag mig på AIn som verkar stå still numera.
Bara det här om att man träffar en fiende bakom när han sticker upp huvudet, sen duckar han och sticker upp huvudet på samma ställe igen. Inte för att jag kräver hyperrealism men lite kasst ser det ut.
Inte ett problem i MP dock.
Postad 28 March 2013 - 00:34
Postad 28 March 2013 - 00:35
Det ska bli så kul att höra folk som klagar på AI:n i dagsläget när de i framtiden blir quickscopade och noobtubade av fienderna som då har blivit lika smarta som människorStörde mig på det också, som vanlig står FI bara rakt upp och ner helt öppet och väntar på en kula eller två...
Postad 28 March 2013 - 06:25
BF4 känns inte som det lyft som det borde vara mellan spelversionerna.. nu är det EA som styr :-(
Postad 28 March 2013 - 08:24
Kanske blir så att på PS3 märks inte så stor skillnad men på nextgen och pc
kanske man ser att det är ett nytt spel.
Postad 28 March 2013 - 08:40
Frostbite 3 och Destruction 4.0 - få se hur stor skillnad det blir mot BF3.
Kanske blir så att på PS3 märks inte så stor skillnad men på nextgen och pc
kanske man ser att det är ett nytt spel.
Frostbite 3? Tyckte de stod att det är 2:an fortfarande..?
Edit: Dom har iallafall nån frostbite 3 ikon på sin hemsida, så kanske det kanske.. Sedan om det är en nyskriven motor från grunden (dvs ny major version) eller om det är nån fusk för att det ska låta bättre men är bara nån förfinad 2:a, det återstår att se...
Redigerat av novaland, 28 March 2013 - 08:44.
Postad 28 March 2013 - 08:48
Ogillade att han i filmen som jag sett verkar spela på en PC (Tryck E för att öppna dörrar osv) men uppenbarligen spelar med en game pad då det är rätt tydligt att han inte använder mus. Ser rätt konstigt ut när han försöker sikta på fiender osv.
Det kändes rent spontant dessutom som att det krävs rätt rejäl hårdvara för att driva spelet på de inställningarna som spelas upp i filmen. Jag tittade på detta på min tv i 1080 via youtube och det såg ärligt talat riktigt bra ut. Så det kommer nog vara ett spel som knuffar hårdvarukrav åt rätt riktning om man vill "maxa" detta spel
Postad 28 March 2013 - 08:49
http://www.sweclocke...2-battlefield-4
Har inte lyssnat på deras podcast än.
Postad 28 March 2013 - 08:52
Känns lite som att kvinnliga soldater har saknats en del i dessa spel.
Postad 28 March 2013 - 10:55
Jag väntar lika spänt igen på nya vids!
Postad 28 March 2013 - 12:59
FYI:
"Ytterligare en fjäder i hatten för det röda laget är att den nyligen publicerade spelsekvensen från Battlefield 4 demonstrerades med ett grafikkort från AMD under huven. På demonstrationerna vid GDC i San Francisco samt motsvarande evenemang i Stockholm användes det nyligen avslöjade Radeon HD 7990 "Malta" med dubbla Tahiti XT."
http://www.sweclocke...-radeon-hd-7990
Då vet man vilken nivå man bör hamna på vid inköp av ny PC
Postad 28 March 2013 - 14:26
Postad 28 March 2013 - 14:57
Edit: Och varför inte, ingen idé med en ny egengjord motor om man inte drar nytta av den.
Redigerat av Zoiler, 28 March 2013 - 14:57.
Postad 28 March 2013 - 15:15
Postad 28 March 2013 - 15:18
Postad 28 March 2013 - 15:43
Undrar varför EA inte använder CE3 i många spel istället för frostbite. CE3 har Wii U-stöd.
Dom äger väl inte Crytek, utan har samarbetsavtal bara har jag för mig? Billigare med Frostbite isåfall, sen är ju Frostbite inte direkt en dålig motor.
Sen kanske dom inte ser nån vinst i att släppa till Wii U? Bör väl inte vara helt omöjligt att anpassa Frostbite till Wii U om maskinen börjar sälja.
/P
Redigerat av Paganmoon, 28 March 2013 - 15:45.
Postad 28 March 2013 - 15:48
Jaja det är EA vi snackar om. De har inte direkt gjort smarta val senaste åren.
Postad 28 March 2013 - 15:57
Lite märkligt dock att man väljer stödja en konsoll som inte sålts i ett enda exemplar än framför en som iaf sålt några miljoner.
Jaja det är EA vi snackar om. De har inte direkt gjort smarta val senaste åren.
Helt ärligt, känns det som att Sony har gjort mer marknadsföring för PS4 hittills än vad Nintendo gjort för Wii U, och där är konsollen som du nämner, inte ens släppt än.
Mycket mer hype för PS4:an också, så det är ju inte direkt som om EA chansar på att PS4:an kanske kommer att sälja.
Redigerat av Paganmoon, 28 March 2013 - 15:58.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning

99 bilder

1544 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?