Skickat 16 november 2007 - 22:04
Lorryquai Nov 16 2007, 20:52 skrev:
Hallå Lorryquai
Detta löser du enkelt genom att packa upp filerna till rätt ställe. Jag bifogar den sökväg jag packat upp allting till! =)
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Minhembio.Forum.Gadget
Fungerade utmärkt, bara att lägga till på sidpanelen sedan! hoppas detta hjälpte dig lite på traven.
Och jag får tacka er för dessa två fina gadgets!!
Mvh
Christian
Skickat 16 november 2007 - 23:05
Grymt, tack!
Skönt å slippa öppna upp ie varje gång man ska söka efter en produkt
Edit: Saknar en funktion i forumgadgeten, skulle gärna vilja kunna ställa in hur många "posts" man ska se. Nu kan man bara se 4. Skulle va trevligt med en inställning så man kunde ändra detta.
Skönt å slippa öppna upp ie varje gång man ska söka efter en produkt
Edit: Saknar en funktion i forumgadgeten, skulle gärna vilja kunna ställa in hur många "posts" man ska se. Nu kan man bara se 4. Skulle va trevligt med en inställning så man kunde ändra detta.
Det här inlägget har ändrats av `rzr 17 november 2007 - 15:33
Skickat 18 november 2007 - 09:20
TajgerGBG Nov 16 2007, 22:04 skrev:
Lorryquai Nov 16 2007, 20:52 skrev:
Hallå Lorryquai
Detta löser du enkelt genom att packa upp filerna till rätt ställe. Jag bifogar den sökväg jag packat upp allting till! =)
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Minhembio.Forum.Gadget
Fungerade utmärkt, bara att lägga till på sidpanelen sedan! hoppas detta hjälpte dig lite på traven.
Och jag får tacka er för dessa två fina gadgets!!
Mvh
Christian
Tack för den hjälpen!!
Edit: har installerat forum grejjen.. men det händer ingenting, det kommer inte upp några uppdateringar där.
Det här inlägget har ändrats av Majorglenn 18 november 2007 - 21:38
Skickat 11 december 2008 - 14:56
Okey, lär väll vara nån mer än mig som använder SR's webradio-gadget ibland.
Nu till problemet: förut kunde man alltid se vilken låt som spelades i en liten textremsa som gled över gadgeten, men nu så är den borta! har varit så nu i ett par månader för mig nu, är det bara så för mig elr?! i sånna fal vad kan va fel?
Nu till problemet: förut kunde man alltid se vilken låt som spelades i en liten textremsa som gled över gadgeten, men nu så är den borta! har varit så nu i ett par månader för mig nu, är det bara så för mig elr?! i sånna fal vad kan va fel?
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
162 bilder
19 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?