Postad 16 november 2007 - 18:25
//Lorryquai
Postad 16 november 2007 - 18:49

Och riktigt bra verkar dem.
Redigerat av t93pan, 16 november 2007 - 18:51.
Postad 16 november 2007 - 19:37
Det kommer, antagligen i början på nästa vecka. Jag kör själv macmm vi som kör mac då? :-(

Postad 16 november 2007 - 20:36
Hur installerar man denna? Får inte upp den som ett programm utan som en komprimerad mapp.
//Lorryquai
Jag döpte om filen från prisjakt.zip till prisjakt.gadget och då funkade det att installera den.
Riktigt bra gadget!
Postad 16 november 2007 - 20:52
Hur installerar man denna? Får inte upp den som ett programm utan som en komprimerad mapp.
//Lorryquai
Jag döpte om filen från prisjakt.zip till prisjakt.gadget och då funkade det att installera den.
Riktigt bra gadget!
Du pratar om prisjakt gadgeten... jag menar minhembio_forum gadgeten.
En installationsbekrivning vore på plats.
//Lorryquai
Postad 16 november 2007 - 21:55
Postad 16 november 2007 - 22:04
//Lorryquai
Riktigt bra gadget!
//Lorryquai
Hallå Lorryquai
Detta löser du enkelt genom att packa upp filerna till rätt ställe. Jag bifogar den sökväg jag packat upp allting till! =)
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Minhembio.Forum.Gadget
Fungerade utmärkt, bara att lägga till på sidpanelen sedan! hoppas detta hjälpte dig lite på traven.
Och jag får tacka er för dessa två fina gadgets!!
Mvh
Christian
Postad 16 november 2007 - 22:08
Postad 16 november 2007 - 22:14
jaja..både ditt och mitt sätt verkar ju fungera..så det är väl valfritt av Lorryquia och andra då! =)
Postad 16 november 2007 - 23:05
Skönt å slippa öppna upp ie varje gång man ska söka efter en produkt

Edit: Saknar en funktion i forumgadgeten, skulle gärna vilja kunna ställa in hur många "posts" man ska se. Nu kan man bara se 4. Skulle va trevligt med en inställning så man kunde ändra detta.
Redigerat av `rzr, 17 november 2007 - 15:33.
Postad 18 november 2007 - 09:20
//Lorryquai
Riktigt bra gadget!
//Lorryquai
Hallå Lorryquai
Detta löser du enkelt genom att packa upp filerna till rätt ställe. Jag bifogar den sökväg jag packat upp allting till! =)
C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\Minhembio.Forum.Gadget
Fungerade utmärkt, bara att lägga till på sidpanelen sedan! hoppas detta hjälpte dig lite på traven.
Och jag får tacka er för dessa två fina gadgets!!
Mvh
Christian
Tack för den hjälpen!!

Edit: har installerat forum grejjen.. men det händer ingenting, det kommer inte upp några uppdateringar där.
Redigerat av Majorglenn, 18 november 2007 - 21:38.
Postad 18 november 2007 - 22:50
Det kommer, antagligen i början på nästa vecka. Jag kör själv macmm vi som kör mac då? :-(
Nice..
Postad 19 november 2007 - 21:09

//Jonas
Postad 21 november 2007 - 16:49
Nice..
Nu finns den, titta på nyheten.
Postad 12 januari 2008 - 02:17
Vista premium 32bit............
Postad 04 april 2008 - 01:15
Jag har bara hittat en ful sidebar som körde med egna gadgets :-(
Postad 12 april 2008 - 07:11
Det hade varit fint om gadgten kunde visa de trådar man prenumererar på.
Mvh
Fredrik
Postad 11 december 2008 - 14:56
Nu till problemet: förut kunde man alltid se vilken låt som spelades i en liten textremsa som gled över gadgeten, men nu så är den borta! har varit så nu i ett par månader för mig nu, är det bara så för mig elr?! i sånna fal vad kan va fel?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar