Hej!
Jag har ett litet problem. Häromdagen kom jag på den snillrika idén att jag skulle koppla ihop min dator till min stereo. Glad i hågen sprang jag och köpte en 3.5mm/RCA kabel och börjde koppla. Till min besvikelse upptäckte jag snart att det inte fanns några lediga ingångar i stereon. Finns det bra splitters eller annan utrustning som gör att jag kan koppla två ingående enheter (I detta fall en DVD och en laptop) till en ingång på en reciever?
Det finns ju inget behov att ha båda aktiva samtidigt, så en splitter med en knapp som switch funkar ju, men kan inte hitta någon. Antar att jag inte kan bara skarva ihop de båda?
Tacksam för svar
Jag har ett litet problem. Häromdagen kom jag på den snillrika idén att jag skulle koppla ihop min dator till min stereo. Glad i hågen sprang jag och köpte en 3.5mm/RCA kabel och börjde koppla. Till min besvikelse upptäckte jag snart att det inte fanns några lediga ingångar i stereon. Finns det bra splitters eller annan utrustning som gör att jag kan koppla två ingående enheter (I detta fall en DVD och en laptop) till en ingång på en reciever?
Det finns ju inget behov att ha båda aktiva samtidigt, så en splitter med en knapp som switch funkar ju, men kan inte hitta någon. Antar att jag inte kan bara skarva ihop de båda?
Tacksam för svar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 bilder
166 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?