Salakingen Mar 9 2008, 18:30 skrev:
Citat
En 80 gb version med ps2 kompabilitet bundlad med metal gear solid 4. Undrar när den släpps i europa.. När ska Metal Gear Solid 4 släppas?
Jag läste någonstans att "MGS 4 bundlen" inte kommer att släppas i Europa, utan vi skulle få 2 andra.
En med Gran Turismo prologue ...tror att den andra var Spider-man (Blu-ray filmer + ev spelet)
och i dessa bundle paket är 40 Gb versionen som ingår !!
Jag har sett Gran Turismo bundlen hos webhallen, kostar 4499:- Känns som mycket pengar för att få en ps3 40 gb och en light version av ett spel eller? För man får väl inte hela spelet sedan när det släpps eller hur fungerar det?
HIttade lite information om mgs och en 80 gb ps3 version för amerikanska marknaden:
Sony's announced the Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3 Bundle, which includes said game, an 80GB PS3 and a DualShock 3 wireless controller (also available separately), all for the usual $500 price tag. Look for it to coincide with the launch of MGS4 in the second quarter of this year.
Jag fattar inte vad Sony håller på med, varför har inte vi i Europa tillgång till samma erbjudanden i US? Jag tycker det är väldigt dåligt av Sony. Kan bara säga Goodwill Sony hejdå.