Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Stilrena ITX HTPC chassin?

169 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 April 2010 - 09:50

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Du säljer inte ett till mig? Hade tänkt köpa en tvix men det blir en itx istället

Redigerat av Dreadlock, 14 April 2010 - 09:54.

Postad 14 April 2010 - 10:36

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Snyggt chassi! Hade varit fint som blank vit eller svart lack.

Verkar vara problem att montera något annat än Atom med tanke på kylningen...

/Henrik

Postad 14 April 2010 - 16:10

Unregisterede5d795f9
  • Unregisterede5d795f9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hittade detta ITX-chassi i Kina i förra veckan, pris 250:- kr för slotin-modellen, finns även utan plats för optisk enhet för 210:- och med low profile optisk enhet med släde för ca 300:-, samtliga utan PSU. Fanns i svart, silver och rött, samtliga metallic.

Billigt, så jag köpte två :o

Skitsnygga! Någon aning om namn på tillverkare/e-butik eller liknande för oss som inte orkar åka till kina för att köpa chassi? :D

Postad 14 April 2010 - 20:55

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Skitsnygga! Någon aning om namn på tillverkare/e-butik eller liknande för oss som inte orkar åka till kina för att köpa chassi? :)

Kartongen lådan kom i sa inte ett jotta, helt vit. Det enda jag har är ett visitkort till mini-butiken i Shenzhen jag köpte grejjerna i, ett visitkort som dessutom bara är på kinesiska :o

Snyggt chassi! Hade varit fint som blank vit eller svart lack.

Bara att spreja, 17x17x7 cm eller så, blir väl i princip bara en burk med färg ...

Verkar vara problem att montera något annat än Atom med tanke på kylningen...

Antagligen, hade faktiskt tänkt fixa ihop en liten lufttunnel som drar ut luften så slipper man den lilla fläkten på kylaren. Blir antagligen lite bättre, men inte mycket bättre.

Du säljer inte ett till mig? Hade tänkt köpa en tvix men det blir en itx istället

Sorry dread, har tänkt använda båda själv :D

Postad 15 April 2010 - 08:19

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Om det står något som kan hjälpa oss att finna någon e-butik eller liknande, typ serienummer, tillverkare etc så får du gärna ta ett kort på visitkortet och lägga upp det här, min sambo kan kinesiska.

/H

Postad 16 April 2010 - 08:12

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Om det står något som kan hjälpa oss att finna någon e-butik eller liknande, typ serienummer, tillverkare etc så får du gärna ta ett kort på visitkortet och lägga upp det här, min sambo kan kinesiska.

står inte ett jotta på vare sig lådan eller kartongen den kom i, här är iaf visitkortet...

Bifogad fil(er)

Redigerat av frollic, 16 April 2010 - 08:12.

Postad 16 April 2010 - 23:51

arowe17
  • arowe17
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Tips på stilrent chassi. Stort o rymligt och det döljer dessutom dvd/bluray
https://www.prisjakt...kt.php?p=205464

Postad 17 April 2010 - 07:27

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Tips på stilrent chassi. Stort o rymligt och det döljer dessutom dvd/bluray
https://www.prisjakt...kt.php?p=205464

Ja, det är stort och rymligt eftersom det är ett ATX-chassi, inte ITX ;)

Postad 17 April 2010 - 11:34

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Finns ett nytt Emko chassi hos mini-itx-se som jag tycker ser helt OK ut - 455:-

Bifogad fil  EM_154ALU_2.jpg   30.28K   8 Antal nerladdningar

Gott om utrymme är förövrigt inget jag ser som något positivt när det gäller mini-itx - hela poängen är ju den minimala storleken.

Postad 17 April 2010 - 22:58

arowe17
  • arowe17
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Finns ett nytt Emko chassi hos mini-itx-se som jag tycker ser helt OK ut - 455:-

Bifogad fil  EM_154ALU_2.jpg   30.28K   8 Antal nerladdningar

Gott om utrymme är förövrigt inget jag ser som något positivt när det gäller mini-itx - hela poängen är ju den minimala storleken.

Snyggt! Dock så vill man ju gärna ha plats för en 3,5" disk..

Postad 18 April 2010 - 09:20

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Beror ju lite på vad syftet med datorn är, själv kör jag en ION-baserad mini-itx dator med XBMC-Live från ett usb-minne. Alla filer hämtas från en NAS - fungerar perfekt som HTPC och går förvånansvärt snabbt trots att det bara ett billigt usb-minne som används - då blir operativsystemet ljudlöst.

I en andra mini-itx dator kör jag med en 2.5" SSD och den används som desktop-dator.

Hade man däremot tänk att datorn för nedladdning/lagring, ja då vill man gärna ha 3,5" disk(ar) - men då kan man använda externa diskar.

Postad 19 April 2010 - 07:51

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

Ja det var snyggt, dock kunde man lagt ner lite mera jobb på täckplåten på ovansidan, ser inte så värst snygg ut.

Sen saknas det en slot-in för DVD/blu-ray.

Annars helt okej!

/H

Postad 19 April 2010 - 16:33

arowe17
  • arowe17
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Någon som har nått bra tips på ett chassi med plats för 3,5"disk, gärna en dold slotin/5,25"plats dvd(kan acceptera synlig) itx. Jag tror att det lutar åt en htpc med m-atx men vill se vad itx har att erbjuda.

Edit:
Intressant.. https://www.inet.se/...-sonay-mini-itx
http://www.dustinhom...5010330701.aspx

Redigerat av arowe17, 19 April 2010 - 16:43.

Postad 20 April 2010 - 08:28

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0

Någon som har nått bra tips på ett chassi med plats för 3,5"disk, gärna en dold slotin/5,25"plats dvd(kan acceptera synlig) itx. Jag tror att det lutar åt en htpc med m-atx men vill se vad itx har att erbjuda.

Edit:
Intressant.. https://www.inet.se/...-sonay-mini-itx
http://www.dustinhom...5010330701.aspx

Jag kör Nexus Psile

www.psile.com

* har plats för 3,5" disk

* slot in DVD medföljer, kan bytas mot blu-ray om man så önskar

* snygg (i mitt tycke)

* mini-itx (tyst men lite dyrare komponenter)

MVH
Henrik

Postad 21 April 2010 - 19:26

MrNorth27
  • MrNorth27
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Hej!

Nu har sambon översatt visitkortet. Det står inget speciellt på visitkortet, företagsnamn, mannens namn och address till företaget.Inget om någon webbsida tyvärr... Det går ju att maila till qq-addressen. Det är som kinesiska msn ungefär.

MVH
H

Postad 15 May 2010 - 12:11

Unregisteredccc1a0a9
  • Unregisteredccc1a0a9
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0
Hej

Har lyckats få tag på ett chassi som ser i princip likadant ut som det Frollic köpt i Kina, dock utan slotin då jag tänkt bygga utan optisk enhet. Får förmodligen hem det nästa vecka och kommer att dokumentera hela bygget på www.hembiodator.se. Kommer baseras på
och längre än så har jag inte kommit än sålänge. Finns det intresse kan jag eventuellt fixa fram fler chassin (kostnad ca 600 kr inkl frakt).

Skicka PM om intresse finnes.

Redigerat av Unregisteredccc1a0a9, 17 May 2010 - 07:12.

Postad 17 May 2010 - 07:10

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0
Samköp får ni disskutera någon annanstans (förslagsvis i PM till varandra), detta är en chassi-tråd.

(dolt tre inlägg)

Redigerat av frollic, 17 May 2010 - 07:11.

Postad 25 May 2010 - 00:15

SweVictor
  • SweVictor
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Intressant tråd! Funderade lite bara.. Ingen som tycker som jag att ett riktigt platt chassi hade varit schysst? Alltså som en tokslimmad dvd-spelare eller motsvarande? Någon som sett? Tänkte att man kunde ha moderkort i ena ändan, dvd i en del och hd i en annan. Någon som sett? Måste väl kanske inte nödvändigtvis vara itx, men gissar att det underlättar...

/Victor

Postad 25 May 2010 - 08:14

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0

Intressant tråd! Funderade lite bara.. Ingen som tycker som jag att ett riktigt platt chassi hade varit schysst? Alltså som en tokslimmad dvd-spelare eller motsvarande? Någon som sett? Tänkte att man kunde ha moderkort i ena ändan, dvd i en del och hd i en annan. Någon som sett? Måste väl kanske inte nödvändigtvis vara itx, men gissar att det underlättar...

/Victor

Omaura TF-5, har tyvärr utgått och är micro-atx. Men annars så väl de där Hiper eller vad de heter.
Det är lite dåligt utbud med superslimmade ITX chassin.

Redigerat av Mr_Empa, 25 May 2010 - 08:26.

Postad 25 May 2010 - 08:21

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Jag har byggt passivt i

Och det är fasen itne mycket på höjden man har tillgodo där.

Postad 25 May 2010 - 09:17

SweVictor
  • SweVictor
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0

...
Och det är fasen itne mycket på höjden man har tillgodo där.

Det är iofs sant, har själv byggt i ett
och nätagget är precis hela höjden och processorfläkt och chassiefläktar tar också i princip hela höjden...

Men... Jag tycker ändå att man borde kunna bygga med "itx-teknik" och få ner höjden till... Säg... En vanlig datordvdspelarhöjd! Jag menar... Hur svårt kan det va' egentligen ;-)

/Victor

Postad 25 May 2010 - 09:30

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Det är iofs sant, har själv byggt i ett

och nätagget är precis hela höjden och processorfläkt och chassiefläktar tar också i princip hela höjden...

Men... Jag tycker ändå att man borde kunna bygga med "itx-teknik" och få ner höjden till... Säg... En vanlig datordvdspelarhöjd! Jag menar... Hur svårt kan det va' egentligen ;-)

/Victor

Nu börjar vi komma lite väl OT, men det finns ju lågprofils mITX-moderbord, som de som sitter i tex Revon.

exempel på ett sådant moderbord är Intels D945GSEJT -

Redigerat av frollic, 25 May 2010 - 09:35.

Postad 17 August 2010 - 17:17

Zeth
  • Zeth
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hittade ett företag i Korea som gjorde ruskit fina chassin.

tyvärr verkar de inte att gå få tag i. länk

Postad 18 August 2010 - 08:17

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Påminner en hel del om Origenae M10:

Origenae chassit har jag själv varit sugen på att köpa ett bra tag men har avstått eftersom det har en ganska saftig prislapp - hade det varit "billigt" skulle jag antagligen köpt 1-2st vid det här laget.

Nyligen ökade begäret igen och jag letade upp lite länkar med användarbilder från nätet Länk 1, Länk 2

Postad 18 August 2010 - 11:28

Zeth
  • Zeth
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Jo jag håller med att origen är ett snyggt chassi men dyrt, kan inte förstå att det skall vara så svårt för de andra tillverkarna att ta fram stilrena och snygga chassin,
de flesta ser ju ut som kontors datorer som man har lagt på lite pianolack.

Ett annat ruskigt snyggt chassi är ju mCubed HFX Micro M2 men det är ju också för
dyrt tycker jag, jag har försökt leta efter butiker på nätet som säljer chassin från Hongkong men det verkar svårt, ebay hade ju i princip bara chassin från samma som man kan hitta i Sverige.

Postad 23 August 2010 - 09:33

Unregistered16328916
  • Unregistered16328916
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Att det ska vara så svårt att få tag på snyggt litet chassi till vettigt pris..

Var det någon som tog hem chassit Frolic köpt från Kina? Isf skicka gärna mig ett PM, funderar på att göra det samma.

(edit: ok det där funkade inte så jättebra..)

Frolic (och ev andra)>> Är du nöjd med chassit?
Blir det varmt? Jag vill helst köra passivt och om jag fattar korrekt så saknas lufthål i locket på lådan?

Redigerat av Unregistered16328916, 23 August 2010 - 09:35.

Postad 30 August 2010 - 08:45

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Att det ska vara så svårt att få tag på snyggt litet chassi till vettigt pris..

Var det någon som tog hem chassit Frolic köpt från Kina? Isf skicka gärna mig ett PM, funderar på att göra det samma.

Läs inlägg #121 i denna tråd
du kan även gå in på blocket och söka på itx, låg såna chassis för försäljning där ....

Frolic (och ev andra)>> Är du nöjd med chassit?

Absolut, även om jag moddat det lite.
Läs https://www.minhembi...howtopic=262708

Blir det varmt? Jag vill helst köra passivt och om jag fattar korrekt så saknas lufthål i locket på lådan?

Det skulle jag nog inte gjort, även om jag tror preppie gör det, mitt moderbord har inga stora passiva kylare, vilket han hade, om jag inte minns helt fel.

F.ö ett nytt roligt ITX-chssi ute, dock kanske inte för HTPC-bruk ...

http://www.abee.co.j.../T80/index.html
Bifogad fil  01.jpg   77.45K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av frollic, 30 August 2010 - 08:47.

Postad 04 September 2010 - 08:45

didjital
  • didjital
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

F.ö ett nytt roligt ITX-chssi ute, dock kanske inte för HTPC-bruk ...

Stilrent, men ett som verkar mer passande för htpc, och som jag gärna skulle sätta vantarna i är S10 på samma sida: http://www.abee.co.j...10/gallery.html

Postad 04 September 2010 - 12:53

Zeth
  • Zeth
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Det var ju riktigt snyggt :) Verkar som att vi ligger ljusår efter i europa när det gäller snygga chassin till mini-itx.

Postad 04 September 2010 - 17:04

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Det var ju riktigt snyggt :) Verkar som att vi ligger ljusår efter i europa när det gäller snygga chassin till mini-itx.

Tyvärr är det ju så, men inte så konstigt verkar vara få som vågar ta in de snygga chassina för de anses sälja dåligt men när nån väl tar in nått så tar de ofta rejält betalt för allt som passar i en tvbänk. Och då blir det ju ingen efterfrågan heller. De flesta är inte sugna att ge mer för ett chssie än vad komponenterna i kostar.

Postad 04 September 2010 - 18:40

Zeth
  • Zeth
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
såg precis att ace kommer med ett som såg hyfsat ut Länk

Postad 05 September 2010 - 18:49

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

såg precis att ace kommer med ett som såg hyfsat ut Länk

Riktigt snyggt enligt mig, Ace har ju fått extremt mycket skit pga mygel med specifikationer på sina nätagg osv. I det här fallet är jag inte så orolig, detta nätagg är ju externt och troligen OEM-tillverkat i några miljoner exemplaer eller så :)

Postad 19 October 2010 - 01:55

Unregistered2b2618db
  • Unregistered2b2618db
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Har dykt upp ett jävligt sjysst stilrent Mini-ITX chassi från Lian Li

dessa bilder är bättre
http://lian-li.com/v.../q09/flyer.html

Postad 19 October 2010 - 11:16

Unregisteredccc1a0a9
  • Unregisteredccc1a0a9
  • Användare

• 207 inlägg
  • 0
ser riktigt bra ut. Såg via länken att det finns i vitt också. Givet köp enligt mig.

Postad 19 October 2010 - 17:54

Unregistered2b2618db
  • Unregistered2b2618db
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hittade en till riktigt fräsch om man gillar nettop-chassin typ asrock

Finns en version utan gränssnitt för vesa-arm (se även för specar), dock har den ej kommit ut än

http://www.gigabyte....e.aspx?pid=3380

Redigerat av Unregistered2b2618db, 19 October 2010 - 18:06.

Postad 28 October 2010 - 06:49

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt enligt mig, Ace har ju fått extremt mycket skit pga mygel med specifikationer på sina nätagg osv. I det här fallet är jag inte så orolig, detta nätagg är ju externt och troligen OEM-tillverkat i några miljoner exemplaer eller så :)

PSU på min Proton har inte gett upp, däremot måste det vara ett av världens sämst konstruerade chassin... helt otroligt dåligt ogenomtänkt. Alla steg kräver ett extra steg för att inte kablar ska bli avklippta/knappar ska funka etc.

Jag trodde inte på alla dåliga omdömen av Ace produkter innan, men efter min erfarenhet nu sp kommer jag undvika Ace som pesten.

Postad 03 November 2010 - 22:04

cokeisit
  • cokeisit
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Viako gör riktigt snygga chassin!

Deras Mini Letter ML-80 ser riktigt bra ut.

Nedan är en bild på deras Mini Letter ML-SELF. Ser stilren ut och lite coolt med displayen. De har en hel del olika kombinationer att välja mellan, både chassin och barebone.

Jag har försökt hitta någonstans att beställa det men har inte hittat något än. Amazon hade produkten men ej till försäljning.

Det måste väl finnas en svensk importör som nappar på att ta hem deras produkter! :)

Postad bild

Postad 31 March 2011 - 13:33

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Fick tips om ett snyggt chassie idag i en annan tråd.
Wesena itx2

Hittade också en variant
Wesena itx7_2

Postad 31 March 2011 - 15:37

Lisa91
  • Lisa91
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0
http://www.icd.se/in...roducts_id=1283
Tycker nog ändå att det här är bland dom snyggare!

Postad 31 March 2011 - 21:37

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0
Passar på att kopiera in de andra tipsen jag gav i Brazos-tråden förutom Wesenachassit som Goldstar länkade till ovan.

Postad bild
Habey EMC-600S

Postad bild
Habey EMC-600B

Postad bild
Habey EMC-800S

Postad bild
Habey EMC-800B

Postad 02 April 2011 - 08:08

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

Fick tips om ett snyggt chassie idag i en annan tråd.
Wesena itx2

Hittade också en variant
Wesena itx7_2

En review på ITX7-2 http://www.missingre...iew/wesena-itx7
Riktigt bra låda förutom logot då. Fast på wesena.co.uk syns inget logo.

Postad 02 April 2011 - 08:43

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0
De ger svar om logon i recensionen:

...there will be two differences between this case and the second iteration of the chassis; one is that the logo will be a much more discrete 1” wide and located on the top left corner and secondly the color of the feet in the final units will be color matched with the case – black for the black chassis and silver for silver

Postad 02 April 2011 - 11:47

le_kong
  • le_kong
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Glöm inte bort att utmatningsknappen sitter på vänster sida på ITX-2/6/7. Wesena.co.uk säljer Sony Optiarc BC-5600S BluRay läsare med knapp på rätt sida och som är något billigare än vad man kan hitta från svenska återförsäljare. Finns ju alltid Ebay att tillgå också där samma BluRayläsare går för halva priset eller något mer. I övrigt verkar det vara tajt med plats för kylare under HD-vaggan På ITX 6,7 (säkert 2 också). Här är en forummedlem som snickrat ihop en egen lösning för det problemet: http://www.avforums....esena-case.html.

Själv tycker jag att slutpriset( chassi + nätagg) hamnade för nära Oriegenae:s m10. Som verkar ha stått modell för chassit. Men utan tvekan en på utsidan fin kopia!

Postad 02 April 2011 - 12:07

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Glöm inte bort att utmatningsknappen sitter på vänster sida på ITX-2/6/7. Wesena.co.uk säljer Sony Optiarc BC-5600S BluRay läsare med knapp på rätt sida och som är något billigare än vad man kan hitta från svenska återförsäljare. Finns ju alltid Ebay att tillgå också där samma BluRayläsare går för halva priset eller något mer. I övrigt verkar det vara tajt med plats för kylare under HD-vaggan På ITX 6,7 (säkert 2 också). Här är en forummedlem som snickrat ihop en egen lösning för det problemet: http://www.avforums....esena-case.html.

Själv tycker jag att slutpriset( chassi + nätagg) hamnade för nära Oriegenae:s m10. Som verkar ha stått modell för chassit. Men utan tvekan en på utsidan fin kopia!

Fördelen som jag ser med itx2 framför m10 är att det inte är nått jidder på fronten, ingen diplay eller kontakter som tar bort det rena utseendet. Alla andra verkar envisas med att det ska vara kontakter på fronten.

Postad 02 April 2011 - 13:50

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0

De ger svar om logon i recensionen:

Hmm och så här säger Wesena http://www.avforums....0518-post6.html

Postad 03 April 2011 - 16:06

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0
Ah ok, det var ju ännu bättre om det är upp till användaren om man vill ha loggan eller ej.

Postad 03 April 2011 - 17:59

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ah ok, det var ju ännu bättre om det är upp till användaren om man vill ha loggan eller ej.

Bra initiativ som fler borde ta efter, många loggor förfular ju bara ett chassie

Postad 06 April 2011 - 12:58

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0
Wesena såg riktigt fina ut! Nu kan jag kanske byta ut mitt Franken-Ace sopchassi.

Postad 06 April 2011 - 15:40

ichi
  • ichi
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
är det någon som har beställt ett wesena chassi, eller fönster shopar ni bara just nu, tyckte alla deras chassin vara otroligt lika origens chassin även dom som va större.

fast lite billigare då, hihi

Postad 27 May 2011 - 10:39

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Hittade nya fläktlösa chassin - HDPLEX. Verkar vara prisvärda och trevliga chassin.

http://www.hd-plex.com

http://www.silentpcr.../HDPLEX_H3.SODD
http://www.silentpcr....com/hdplex-h10
http://www.missingre...fanless-chassis

H3.SODD
Bifogad fil  H3SODD.jpg   38.05K   4 Antal nerladdningar

H3.S
Bifogad fil  H3.S.jpg   60.64K   7 Antal nerladdningar

H5.ODD
Bifogad fil  H5.ODD.jpg   107.04K   6 Antal nerladdningar

H5.S
Postad bild

H10.ODD
Bifogad fil  H10.ODD.jpg   143.58K   1 Antal nerladdningar

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.