Vem kommer köpa Gladiator på BD ?
512 svar till detta ämne
Postad 07 September 2009 - 22:19
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Känns som vi kan lägga ner denna tråden nu
Gladiator har crappy transfer med DNR och EE, så mycket längre än så kommer vi inte då gjort är gjort av Paramount.
Ingen idé att fortsätta att "Beat the dead horse"
Bara att vänta på en ny utgåva om några år eller om Paramount får tummen att remastra denna utgåva.
Världen går inte under .... än
Nuff said!
Postad 08 September 2009 - 00:32
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Ingen idé att fortsätta att "Beat the dead horse" 
Postad 08 September 2009 - 00:41
ingels
-
ingels
-
Användare
-
-
160 inlägg
Beror väl lite på vad den kostar när man stöter på den men folk som har lite koll på utgåvan kommer väl förhoppningsvis att låta bli för att låta bolagen veta att man inte vill ha nåt halvdant skit även om nu det har lagts ner lite arbete på utgåvan. Är det en Blu-Ray utgåva skall det vara riktigt bra kvalitet annars räcker en DVD utgåva
Redigerat av ingels, 08 September 2009 - 00:42.
Postad 08 September 2009 - 07:19
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Är det nån som har sett filmen ifråga irl antingen den engelska eller us utgåvan och kan bekräfta att det är så illa som det ser ut på bilderna...?
Postad 08 September 2009 - 07:19
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Och vad i hela .... skulle en ny DVD-utgåva tillföra? Har vi inte nog med skräputgåvor av Gladiator på marknaden??
Postad 08 September 2009 - 09:20
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Är det nån som har sett filmen ifråga irl antingen den engelska eller us utgåvan och kan bekräfta att det är så illa som det ser ut på bilderna...?
Jepp, det ser illa ut. Scenerna i solljus ser hyffsat detaljerade ut, men de mörkare ser bara mossiga ut då man tydligt märker att DNR använts. Sen är EE:n av den värsta grad jag sett sen tidiga DVD utgåvor. Det verkligen lyser runt alla objekt inklusive Crowe själv när dom står mot en ljus bakgrund, i mörkare scener märks det inte lika tydligt. Hade detta varit en mer medelmåttig film hade jag kanske inte brytt mig, men när det som sagt är en storfilm av denna kaliber så vill man inte ha ett mediokert hafs jobb till master. Och ni som köpt filmen och tycker den ser skitbra ut, jämför den med Braveheart innan ni yttrar er  
Postad 08 September 2009 - 09:53
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
som sagt som ni kanske sett tycker ju paramount att det finns inget fel på den det är ju referens på den.och jag köper inte det att bara för det är gladiator är de skandal men helt plötsligt gör det inget om de vart nån annan film. jag har ju gladiator på bluray och den behåller jag tills de kommer en ny om de nu gör de,och ni som inte vill köpa den är ju upp till er,men smutskasta den inte för de,de finns en majoritet i världen som inte är pedantiska med dessa utgåvor,
om jag gav gladiator till min familj och sen visat braveheart hade dom inte sagt ett piss,det är så dom flesta är,blurayformatet har mindre andelar än dvd och än så länge regerar dvdformatet,för att bluray är inte så grymt som vissa tror,dvd var revolutionerande för de låg på skiva och man hade menyer och text remsor och audioval,men bluray har bara bättre bild och ljud hur ska man kunna övertyga folk att köpa bluray bara för de. tråden hetter kommer ni köpa gladiator på bluray?
men det är mest smutskastning på dom som vill köpa gladiator på bluray. respektera andra individers åsikter,ingen som säger att ni har rätt i allt,ingen är perfekt,man ska bilda sig en egen åsikt det är de bästa.min åsikt är att gladiator är mycke bättre än andra filmer jag sett och flera klasser bättre än dvd,och jag ångrar inte nånting den är bättre än vad man kan tro när man läser på denna tråd,
det är upp till var och en och bestämma,respektera varandra bara de jag vill säga.
Postad 08 September 2009 - 10:21
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
som sagt som ni kanske sett tycker ju paramount att det finns inget fel på den det är ju referens på den.och jag köper inte det att bara för det är gladiator är de skandal men helt plötsligt gör det inget om de vart nån annan film.
Paramount kan stoppa upp sin "referens" i samma öppning dom klämde ut den från  Klart det gör nåt om det även var en annan film, men ser jag en B-film med Steven Seagal på BD då förväntar jag mig inga underverk då det är lågbudget och sunkigt grundmaterial från början, men är det en storfilm som Paramount dragit in löjligt mycket pengar på så borde dom fanimej lägga lite pengar och tid på att använda en helt ny master och göra det allra bästa dom kan med den. Speciellt om dom ska släppa den genom sin lyx label  Du säger att vi är pedantiska? Ja ska man inte vara det med ett format som detta där alla brister syns hur väl som helt? Annars kan man lika gärna skala upp en DVD om man inte bryr sig om att findetaljerna fattas tack vare DNR användandet. Som sagt det är tack vare vi PEDANTA och våra klagomål som gjorde att t.ex. Sony gjorde om sin 5:e elementet och att Universal skärpte till sig på sina katalog titlar. På DVD kunde bolagen LÄTT komma undan med såna här brister i mastrarna pga den låga upplösningen, men sånt håller inte längre. Men visst, jag är glad för er som är nöjda med utgåvan, tyvärr kräver jag mer
Redigerat av Svante Skoog, 08 September 2009 - 10:23.
Postad 08 September 2009 - 10:57
MajkelS
-
MajkelS
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Detta släpp på Blu-Ray handlar bara om en sak - Att lura på vanliga konsumenter en medioker utgåva för att sen släppa en ny och locka folk att double-dippa. Problemet med att folk accepterar detta är att vi får vänta längre på den "riktiga" utgåvan än vi borde göra, enbart för att filmbolagen ska kunna håva in så mycket kosing som möjligt. Jag och alla andra som uppskattar kvalitet har inte lust att vänta på den riktiga utgåvan när bolagen är fullt kapabla att leverera den nu!
Men, det känns ganska säkert att det kommer en ny utgåva nästa år när det är 10-års jubileum för filmen och jag tänker vänta på den, även om det är surt.
Redigerat av MajkelS, 08 September 2009 - 10:58.
Postad 08 September 2009 - 11:03
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Paramount rövknullade oss på samma sätt med Star Trek filmerna, där endast del 2 använde sig av en ny master pga ny klippning avfilmen, resten av filmerna i serien använde de sig av gamla HDTV mastrar som dom sen använde DNR utav **** på. Speciellt del 4-6 ser ut som nån kletat vaselin över hela linsen
jag jämförde BD versionerna med de gamla HDTV versionerna som tack och lov inte hade nån DNR och EE på lagt och dom spöade skiten ur BD utgåvorna när det gäller findetaljer och konstrast.
Och Star Trek är ju ännu ett exempel på deras flaggskepp inom katalogtitlarna som dom fått in sinnesjukt mycket pengar på. Men nej då Paramount gav BD fansen en bitchslap och skrattade hela vägen till banken...igen
Nåt så vansinnigt roligt med dessa usla Star Trek BD utgåvor är att recensenten på DVDforum gav dom höga betyg när det gällde PQ. Snacka om pålitliga recensenter på den sidan
"Ja men det ser iallafall lite bättre ut än DVD" duger fanimej inte när det går att få MYCKET bättre slutresultat om dom bara hade gett fan i att använda DNR och EE
Redigerat av Svante Skoog, 08 September 2009 - 11:07.
Postad 08 September 2009 - 11:11
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5366 inlägg
Patetiskt att släppa ett havsverk innan 10 th anniversary bara för att den ska ingå i Sapphire Series redan nu där jag tror även de mest trångsynta och obstinata inser ironin och skakar på huvudet trots att de ger vika (or maybe not).
Tyvärr tror jag det dröjer till 15th Anniversary för nysläpp och att denna utgåva kommer ligga etta på sales listorna kommer knappast hjälpa vad som borde göras nämligen den klassiska lumpen strofen gör om, gör rätt!!
Redigerat av henke007, 08 September 2009 - 11:13.
Postad 08 September 2009 - 12:55
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
anledningen till att jag vill ha max kvalite på alla filmer bluray är att jag vill kunna njuta av de som bluray kan ge,jag nöjer mig inte med att de kan ge 6 ggr skarpare bild än dvd jag ska ha de,jag är ingen person som kommer ha 100 blurayfilmer jag kommer sitta troligtvis med över 2000 bluray filmer när formatet har gjort sitt,då ska de vara bäst,de skriver på fodralen beyond high definition det är så man dör av skratt,dessa filmer kan man räkna på sina 2 händer man har.
anledningen av gladiator är bara ett lotteri oj braveheart var bra inte gladiator oj forrest gump e jättebra,när man ser jamesbond filmerna hur dom ser ut vet man att dom kan göra alla filmer bra. filmer jag fick igår tex bone collector och commando. var ju inget att hurra för direkt.
men hostel och hostel 2 woow vilken kvalite när man ser sånt släpp önskar man faktiskt och drömmer om hur commando och bone collector kunnat se ut,men tyvärr boys vårat klagomål kommer nog inte göra verkan förrän vi klagar om 5 år då dvd är stendött då vi har väldigt många som sitter med bluray,jag uppskattar verkligen många försöker här.man ska visa sitt missnöje,men jag är ute efter att visa missnöje på allt kasst som släppts men det kommer ej hända förrän vi bara har bluray och inte dvd de är nästan så man önskade att de fanns hddvd kvar så dom kunde mäta sig med varandra:)
Postad 08 September 2009 - 13:23
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
Funny, en hel del dissare här som köper rena skitfilmer på BD bara för att fylla ut hyllan... men tycker samtidigt denna BD transfer inte är good enough
Postad 09 September 2009 - 00:20
Trasan
-
Trasan
-
Veteran
-
-
2068 inlägg
Har inte läst den här tråden men däremot de på AVSForum och High-Def Digest.
Säger bara vilket skräp.
Gillar tråden på High Def där de klippt in lite "overlay's" där pilarna försvinner (kanske varit uppe tidigare).
Sjysst att alla går omkring med forcefields runt sig, we are shiny happy people
Blir definitivt inte ett köp av mig, har DVDn och ska jag nöja mig med sämre kvalité än vad man kan förvänta sig av BD så kan jag lika gärna kolla på DVDn.
Humor när "piraterna" kan leverera en bättre produkt än produktionsbolaget
(nej försöker inte starta en pirat-tråd, bara en reflektion).
Redigerat av Trasan, 09 September 2009 - 00:21.
Postad 09 September 2009 - 07:54
Unregistered08fc33f7
-
Unregistered08fc33f7
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
Funny, en hel del dissare här som köper rena skitfilmer på BD bara för att fylla ut hyllan... men tycker samtidigt denna BD transfer inte är good enough 
Menar du dåliga filmer eller dåliga utgåvor av filmer?
Postad 09 September 2009 - 08:11
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Så om tex LOTR (eller någon annan storfilm som många längtat efter) kommer ut i en svag utgåva med DNR och EE mm så får man inte bli upprörd om man tidigare har köpt filmer som enligt dig är skitfilmer? Var finns logiken i det resonemanget?
Postad 09 September 2009 - 08:14
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Skitfilmer enligt vem...??
Postad 09 September 2009 - 08:17
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
Skitfilmer enligt vem...??
Enligt alla och imdb...
Redigerat av Deadbang, 09 September 2009 - 08:18.
Postad 09 September 2009 - 08:35
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
Jag håller med Deadbang om att det finns ett visst mått av lustig paradox med tråden.
Typ: "Wow, jag köpte nyss En helg med Bernie 1,2 och 3 på blu-ray från Chile! Sämsta filmerna som någonsin gjorts men nu har jag 430st BD, 430st!!!!"
Då är det inte så noga med filmupplevelsen, men ******** i gatan om nån mixtrat med bilden på just den här filmen...
Är ok att idiotförklaras för att man köper en film med inte perfekt bild, men inte för att man köper skitfilmer?
Redigerat av JockeJ, 09 September 2009 - 08:35.
Postad 09 September 2009 - 08:43
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Typ: "Wow, jag köpte nyss En helg med Bernie 1,2 och 3 på blu-ray från Chile! Sämsta filmerna som någonsin gjorts men nu har jag 430st BD, 430st!!!!"
Vart finns den här tråden där det tydligen tävlas om att ha flest BD-filmer?
Postad 09 September 2009 - 08:43
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Det är inte OK att idiotförklara någon, men det är OK att gnälla över en dålig utgåva av en favoritfilm.
Oavsett om man samlar på filmer eller ej.
Postad 09 September 2009 - 08:47
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
Det är inte OK att idiotförklara någon, men det är OK att gnälla över en dålig utgåva av en favoritfilm. Oavsett om man samlar på filmer eller ej.
Absolut. Helt klart. Det är skillnad på att klaga på filmen och att ge dryga kommentarer till ev. köpare av filmen. Vilket jag inte anser att du har gjort vill jag bara var extra tydlig med
Redigerat av JockeJ, 09 September 2009 - 08:48.
Postad 09 September 2009 - 08:47
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2396 inlägg
Man kan däremot iditotförklara de på Universal och på Paramount som mastrade och godkände den här utgåvan. Vad man sedan kallar de som försvarar dom idioterna behöver man kanske inte "säga" högt.
Postad 09 September 2009 - 09:13
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
anledningen av gladiator är bara ett lotteri oj braveheart var bra inte gladiator oj forrest gump e jättebra,när man ser jamesbond filmerna hur dom ser ut vet man att dom kan göra alla filmer bra. filmer jag fick igår tex bone collector och commando. var ju inget att hurra för direkt.
Någon som kan översätta för jag fattar inget.
Postad 09 September 2009 - 09:14
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
stäng tråden finns ju ingen som följt trådens syfte än här,vem ska köpa gladiator står de,men här är de bara personangrepp,skryt,besservisser,klagomål på gladiator. stäng skiten alla har väl fattat nu om gladiator ändå.
Postad 09 September 2009 - 09:20
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Enligt alla och imdb...
Men om jag tycker en film är bra och den har fått 0,5 i betyg på IMDB och alla andra tycker den är kass så kommer ju inte jag att tycka den är sämre för det...? Är det så att du bara köper filmer som andra tycker är bra´?
Postad 09 September 2009 - 10:06
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Jo precis, de filmer jag köper är filmer jag gillar och inte för att fylla igen hyllorna. Själv gillar jag mycket italienska splatter filmer från 70-80 talet som i Svenssons ögon är rena skiten, men som jag och många fler gorehounds älskar. Så filmer som DU, Deadbang, tycker är skit kanske jag älskar och tvärtom  Enligt alla och imdb...
Varför bara köpa mainstream sörja som fått bra betyg av IMDB och som älskas av "alla"
Redigerat av Svante Skoog, 09 September 2009 - 10:08.
Postad 09 September 2009 - 10:49
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
alla har ju olika smak och tur är väl de,jag hatar tex fight club och sin city de 2 sämsta filmerna jag nånsin sett skulle inte ens ta emot dom gratis,men min polare tycker sin city är grymmaste filmen han sett,snacka om olika,själv gillar jag skräck, scifi,action,äventyr,thriller men gillar ej komedier längre och inte drama så mycket. på wolverine såg jag klipp från alien filmerna så den är på g troligen ganska snart,kan ju ändå tala om de när jag ändå är igång.
jag antar att alien har väl de flesta högt upp på önskelistan:)
Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 09 September 2009 - 10:50.
Postad 09 September 2009 - 11:52
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
alla har ju olika smak och tur är väl de,jag hatar tex fight club och sin city de 2 sämsta filmerna jag nånsin sett skulle inte ens ta emot dom gratis,men min polare tycker sin city är grymmaste filmen han sett,snacka om olika,själv gillar jag skräck, scifi,action,äventyr,thriller men gillar ej komedier längre och inte drama så mycket. på wolverine såg jag klipp från alien filmerna så den är på g troligen ganska snart,kan ju ändå tala om de när jag ändå är igång.
jag antar att alien har väl de flesta högt upp på önskelistan:)
Snälla, kan du inte börja använda riktiga meningar när du skriver. Det är på gränsen till helt oläsligt.
Postad 09 September 2009 - 12:10
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
Jo precis, de filmer jag köper är filmer jag gillar och inte för att fylla igen hyllorna. Själv gillar jag mycket italienska splatter filmer från 70-80 talet som i Svenssons ögon är rena skiten, men som jag och många fler gorehounds älskar. Så filmer som DU, Deadbang, tycker är skit kanske jag älskar och tvärtom 
Well said... fram för mer skräck/splatter från de gamla goda vhs-dagarna på BD.... Köper oxå filmer som jag vill ha/gillar, sen om resten tycker dom är skit det bryr jag mig inte om...
Postad 09 September 2009 - 12:12
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
1x gladiator på BD, best possible picture yet > 3x crap movies on sale that looks nice in da shelf!
Postad 09 September 2009 - 12:17
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Enligt alla och imdb...
Sen när bestämde IMDB vad jag gillar och inte? Ursäkta, man vem f*n bryr sig om vad en film råkar ha för sifferbetyg på en nätsida? Antar att du är en av dom som även går efter vad filmrecensenterna i kvällstidningarna ger för betyg åt filmer och bara går på de filmer som får bra betyg? Ofta tycker jag personligen raka motsatsen till vad dom och "alla andra" tycker om filmerna. Sen älskar jag också det tramsiga argumentet "enligt alla" som används flitigt på forumet på senare tid för att ge tyngd åt någons åsikt. Undrar vart alla de där "alla" håller hus och var dom bor och vilka dom är?
Redigerat av masse70, 09 September 2009 - 12:23.
Postad 09 September 2009 - 12:27
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
Orka...
"Nä, denna bd-transfer suger, ska ej köpas, kommer ej bli bra på min stora 40-tummare...".
"Oj, några bd-filmer på play för 5 euro styck, de köper vi".
Redigerat av Deadbang, 09 September 2009 - 12:31.
Postad 09 September 2009 - 12:29
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Orka... 
Bra argument där!
Postad 09 September 2009 - 12:32
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
Orka... 
Håller med dig. Men det där med Imdb bryr jag mig aldrig om, inget som jag ens kollar på. Jag gillar mest kultrullar från 80 tal, jag köpte en film som alla gett 5 i betyg, det var Blade runner, inget jag kommer se igen resten av mitt liv, kommer vara första blurayen jag kommer göra mig av med troligtvis. Synd att bilden var bra på den.
Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 09 September 2009 - 12:34.
Postad 09 September 2009 - 12:45
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
1x gladiator på BD, best possible picture yet
Bästa möjliga hittills var HDTV versionen INNAN dom la DNR och EE på den mastern
Postad 09 September 2009 - 12:53
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Orka...
"Nä, denna bd-transfer suger, ska ej köpas, kommer ej bli bra på min stora 40-tummare...". "Oj, några bd-filmer på play för 5 euro styck, de köper vi".

Jag köper väl hellre BRA filmer i BRA utgåvor till rea pris än en skitutgåva till fullpris
Postad 09 September 2009 - 12:59
Unregistered36883
-
Unregistered36883
-
Mästare
-
-
3680 inlägg
"Oj, några bd-filmer på play för 5 euro styck, de köper vi".
Jag köper dom filmer som JAG vill ha... om dom sen kostar 350:- eller 5.- det gör mig detsamma...!!
Postad 09 September 2009 - 13:08
Unregistered9b73fbb5
-
Unregistered9b73fbb5
-
Användare
-
-
188 inlägg
Jag betalar fullpris 250-300kr på stora blockbuster ca 10st/år tex: transformers 2, terminator 4, wolverine, angels and demons.
Sedan planerar jag köpa om 350st DvD på Bluray, som jag gillar skarpt, då betalar jag max 149kr för en sån Bluray, sedan har jag kategori bra filmer men som inte är värda 249kr, men som jag väntar tills dom kostar 149kr, som tex watchmen,valkyrie,international.
Det är sällan jag gör impulsköp som typ Blade Runner. Och de misstaget blir det inget av igen, jag skiter i betyg som andra har tyckt till på,jag kollar trailer på internet och bildar min egen uppfattning vilken prisklass jag ska placera dom i, hittar jag inga bra nya filmer, så köper jag om filmer jag redan har på dvd, men endast om www.bluray.com har gett utgåvan minst 3.5 i bildbetyg.
Redigerat av Unregistered9b73fbb5, 09 September 2009 - 13:10.
Postad 09 September 2009 - 13:31
henke007
-
henke007
-
Guru
-
-
5366 inlägg
1x gladiator på BD, best possible picture yet > 3x crap movies on sale that looks nice in da shelf!
Faen, länkar de Minhembio via Lunarstorm nu, aha då är ja med!!
Postad 09 September 2009 - 13:32
Kalekulan
-
Kalekulan
-
Mästare
-
-
2926 inlägg
Vad är en blockbuster?
Postad 09 September 2009 - 13:38
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Vad är en blockbuster? 
Du vet, en sån där film "alla" gillar och får bra betyg på IMDB
Postad 09 September 2009 - 13:41
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
Jag köper dom filmer som JAG vill ha... om dom sen kostar 350:- eller 5.- det gör mig detsamma...!!
Va bra Och ingen kallar dig blåst, dumskalle osv. i speciella trådar skapade enbart för det syftet
Postad 09 September 2009 - 13:50
Deadbang
-
Deadbang
-
Användare
-
-
134 inlägg
Känner dig träffad, eh ?
Postad 09 September 2009 - 13:51
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Faen, länkar de Minhembio via Lunarstorm nu, aha då är ja med!! 
Jepp, fjortisarna trillar in nu
Postad 09 September 2009 - 13:51
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Mr HD Ready 1366x768 pixlar... suck!
Du kan inte var särsklt gammal killen? Eller så har du bara allvarliga självhävdelseproblem. Vad har min tv:s upplösning hemma med denna tråd eller nånting annat att göra? Men när argumenten tryter brukar ju dumheten ta över som talesättet brukar säga. Mitt förslag till dig är att du går tillbaka till Lunarstorm eller Playahead eller nåt av de andra fjortisforumen du kommer ifrån och växer upp lite innan du kommer tillbaka hit och sprider din omogna dynga.
Redigerat av masse70, 09 September 2009 - 13:54.
Postad 09 September 2009 - 13:52
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Sandlådan är that way >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Glöm ej din spade o hink!
Ja jag hoppas att du inte glömde din hemma  Du kan inte var särsklt gammal killen?
Eller så har du bara allvarliga självhävdelseproblem.
Han har nog inte fått kram av mamma på länge  Och är nog här endast för att trolla
Redigerat av Svante Skoog, 09 September 2009 - 13:54.
Postad 09 September 2009 - 13:55
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Fast om alla andra här redan är lika trötta på fjortistrollet som jag är på hans korta tid här så är det väl bara att vi slänger in några anmälningar så blir allt bra igen?
Postad 09 September 2009 - 13:56
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Jepp det är redan på gång
Postad 09 September 2009 - 13:57
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7289 inlägg
Jepp och så flyttar vi alla till Grain, brustråden istället
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|