Star Wars: Episod 2 på TV4HD ikväll 2/1 21.30
Postad 02 January 2010 - 20:40
Postad 03 January 2010 - 22:08
Ep I-VI kommer i riktig HD på BD 2013 när Lucas klippt in extra Wookies i samtliga filmer samt ändrat så att varken Solo eller Greedo skjuter.
Postad 03 January 2010 - 22:14
Finns ens en riktig HD ute? Det är säkert bara nån uppskalad DVD-master som det är fråga om.
Ep I-VI kommer i riktig HD på BD 2013 när Lucas klippt in extra Wookies i samtliga filmer samt ändrat så att varken Solo eller Greedo skjuter.
Postad 04 January 2010 - 01:59
fick han en lägre PG-rating i staterna när han gjorde så att Solo skjöt i självförsvar eller?
Amerikaner är så förbannat skenheliga.
Nja, den nivån av omotiverat våld finns det la inte ens en åldersgräns låg nog för.
Själv ville jag se huvudsvansslavdansarnas nipple slips först efter jag blev varse att dom inte längre var med. Läxa lärd, if it's broken don't fix it. Nästan ingen uppskattar din ansträngning ändå.
Postad 05 January 2010 - 14:18
Postad 05 January 2010 - 19:56
Postad 05 January 2010 - 20:48
Jag tycker 3:an är helt okej, men nu när de även visat IV och V så känner man att det är kvalitetskillnad. De ser dessutom bättre ut på något sätt, mer filmkänsla. En del av scenerna i de senare filmerna ser nästan animerade ut när det är HD (eller uppskalat, om det är så de har gjort).
Animerat? Skojar du det är animerat. Men det behöver inte betyda att filmen blir dålig för det. Jag tycker också trean är okej. Speciellt i slutet då Hayden åtminstone får hata lite på den där lavaplaneten. Då känner man att han tar i.
Absolut bäst gillar jag tvåan från den gamla trilogin. Den har banne mig allt. Kommentatorspåret är extra roligt att lyssna på då de hade tagit in en kille, eller gubbe, kanske man skulle säga, som ville ha lite välregisserad humor. Han förklarar på ett enkelt sätt varför scenerna funkar som de gör.
Men nu vill jag höra hur tevesändningen i HD såg ut..
Redigerat av Unregistered1fef72f3, 05 January 2010 - 20:48.
Postad 06 January 2010 - 10:52
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
35 bilder
543 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?