Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Umeå, Västerbotten, Norrland, Sverige!

1272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 October 2010 - 09:44

mrmaza
  • mrmaza
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Det låter bra på alla punkter. Jag begär inget superakustikrum men det är ju en fördel om inte allt man ställer in i ett rum låter skräp pga jätte-eko eller hemska basresonanser. :D
Jag tittar gärna in någon gång men jag brukar bli lite nervös och obehaglig till mods i Hi-Fi-butiker.
Det bästa är när butiker ordnar avslappnade demokvällar där ett flertal intresserade kan komma och lyssna som en grupp utan att känna sig individuellt pressade att konsumera eller bekräfta säljarna och produkterna.

Vi har två lyssningsrum i dagsläget. De låter ok, men kan låta betydligt bättre. Vi kommer att jobba fortlöpande med att få ut så mycket som möjligt ur rummen.

Vi kommer att köra demokvällar framöver. Just nu kommunicerar vi mest via en facebook-grupp. Inom kort kommer hemsidan upp och då kommer naturligtvis all information att finnas där också.

Redigerat av mrmaza, 09 October 2010 - 09:44.

Postad 09 October 2010 - 09:52

Unregistered1254
  • Unregistered1254
  • Guru

• 5090 inlägg
  • 0
Jag har setts stryka runt butiken. Godaste kaffet i stan!

Postad 19 October 2010 - 18:11

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Jag va där på premiären i lördags, en liten mysig butik med snyggt uppställda varor. Hade tyvärr inte vad jag sökte just nu, men blir säkert lite shopping i framtiden.

Hasse: jag har fått en offert på en panasonic 4000 och en stewart firehawk, så nu blir det äntligen bio hemma igen :D jäklar va man vill se film nu! Synd man inte kan blåsa på volymen i lägenheten bara. Bilden a la stewart kanske kan göra sitt dock ;)

Postad 20 November 2010 - 15:43

Unregisteredfd74f397
  • Unregisteredfd74f397
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
missat denna tråd totalt, kul med lite samlat umeåfolk! Här är en till, belägen på carlshem. Just nu fokus på hörlurar i olika former samt lite vanlig tvåkanals-stereo :)

Postad 26 July 2011 - 09:49

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
då återupplivar vi tråden lite granna! jag och karamasha funderar på att slå våra projektorer ihop för en testkväll och vi kommer även att ha två dukar, en vanlig vit och en fräsig högkontrastare för att se hur stor skillnad det är på dessa i dom rådande ljusförutsättningarna. intresserade kan höra av sig så kan vi nog dra ihop något några stycken =)

jag ska själv göra ett semibiorum och kommer att använda mig av dom spännande väggmålningsfärgerna, vilken beror troligtvis lite på hur testandet går faktiskt. när allt är klart så är det min tur att bjuda in personer till ett vardagsrum för hemmabio. ingen slår hassesolo och hans värstingprojekt, men å andra sidan så kan vi småfräsare vara lugna och tänka att han å andra sidan har ett system som slår mellan 99 och 100% här på forumet, oavsett geografisk position =)

kan skriva om mitt system:
som frontar har jag finsmakande vienna acoustics beethoven concert grand.
-högtalarna för den prominente finsmakaren inom musik.

surrar har jag ett par relativt stora dali concept 8, tidigare frontar.
dessa anser jag vara extremt prisvärda och blev förälskad direkt jag hörde dom.

center är en helt vanlig, väldigt sänkande dali concept center.
måste bytas ut.

som sub kör jag den legendariska audio pro avanti sw500.
kommentarer överflödiga. skulle nog nästan kunna passa in i hasses biorum :)

en sekundärsub som är urkopplad tills bion är fixad, en impact 12.
bakgrundssub.

receivern är en yamaha 767.
två hdmi ut och gör sitt jobb som den ska.
har även en avr 8500, men den brände av alla proppar direkt, så jag var tvungen att byta ner mig.

förstärkare till frontarna är en rotel rb-1092.
kraft för ett par riktigt tungdrivna högtalare.
övriga högtalare sköts av receivern.

projektorn är en benq pe8720.
hade det varit -05 så hade den varit en riktigt fin pjäs. men en dlp med lensshift är inte fy skam =)

valfria kablar, mestadels tjockare billigare kopparvajrar från classe, så ingen kabelonani från min sida.

har även en 60-tummare hemma, men kom igen, den är ju liten när vi ser till projektorstorlekar,

ja, det var väl allt tror jag. som skrivet, biokväll kommer att erbjudas när mitt biorum är färdigt, innan det så ska vi dra ihop någon demokväll hos karamasha där vi ska jämföra dukar och tekniker lite granna. hör av er om intresse finns =)
EDIT: jag ser att jag har en granne i msninja. jag har även en annan granne som tidigare varit aktiv här, men nu är lite mer latent. men han bor kvar på carlshem och får väl i brist på annat ändå räknas in. en trio på carlshem!

Redigerat av Zartok, 26 July 2011 - 09:51.

Postad 26 July 2011 - 10:22

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Jag är intresserad av att se en jämförelse på dukarna. Sitter själv i en biogrotta med en Grandview Velvet Cinema 100". Bor strax utanför Umeå, 1 mil.

Helst skulle jag vilja se en neutral duk som Screen Research Solidpix eller liknande från Stewart och se skillnaden på en vanlig svensson duk (min) mot en referensduk med gain 1.0.

Postad 26 July 2011 - 11:27

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Vi får väl se vilka fler som kan tänkas nappa på detta och vilka dukar de har, och möjlighet att ta med finns.
Ska bli riktigt kul att träffa lite likasinnade som inte undrar varför tv:n inte duger lika bra :)
Vore fantastiskt om någon med en värstingprojje ville glida förbi, med typ en sim 80, vw90 eller liknande.

Återkommer så snart vi har ett passande datum.

/karra

Postad 26 July 2011 - 11:46

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag kommer gärna till Karamasha om jag kan. Det vore kul att se Stewartduken i aktion. Den skall ju vara riktigt bra. Jag kan inte ta med min duk men om någon vill komma hit och kolla så går det bra. Jag bor strax utanför Umeå. :)

Postad 26 July 2011 - 11:46

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
*Intresseanmälan*

Sitter i ett intejättemörkt vardagsrum med en vanlig 104" kingpin vit duk för 2.3kSEK, Projektorn är en döende BenqW5000 (timmarna rasar snabbt)

Ljudet är helt ok enligt mina preferenser, och är alltså FFA intresserad av dukjämförelser. Skulle gärna dra med mig min duk om jag inte hade klickat fast den i tre takfästen istf två som det stod... (det kräver alltså enorm styrka och teknik, samt en hel del tur för att kunna plocka ner dukjäveln vilket jag gjort en gång - och sedan satte up den igen :) )

Postad 26 July 2011 - 12:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

*Intresseanmälan*

Sitter i ett intejättemörkt vardagsrum med en vanlig 104" kingpin vit duk för 2.3kSEK, Projektorn är en döende BenqW5000 (timmarna rasar snabbt)

Ljudet är helt ok enligt mina preferenser, och är alltså FFA intresserad av dukjämförelser. Skulle gärna dra med mig min duk om jag inte hade klickat fast den i tre takfästen istf två som det stod... (det kräver alltså enorm styrka och teknik, samt en hel del tur för att kunna plocka ner dukjäveln vilket jag gjort en gång - och sedan satte up den igen B) )

jag har gymmat stenhårt i 12 år, har hittills inte hittat en sak som jag inte kan riva ner/sönder. ska vi testa? XD
nej, skämtåsido, det här verkar lovande!

vi kanske tom skulle planera in flera möten. ett hos kramasha där vi testar dukar och projektorer i vanliga vardagsrumsförhållanden, ett där vi får besöka en referensbiograf (hasses naturligtvis :)) och ett där vi testa väggfärg och kanske även dukar och projektorer i mitt väldigt förkrympta vardagsrum. fast en sak i taget naturligtvis =)

det verkar på förhand som att den första träffen ska ske någon gång i mitten av augusti, så håll ögon och öron öppna.

Postad 26 July 2011 - 13:18

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Helgen den 20-21 augusti funkar för mig, lör eller söndag spelar ingen roll. Önskemål?

Vi har nu en vit rullduk, gain 1.1 och min duk att jämföra mellan. Även om vi inte får tag i fler så tror jag det blir roligt att testa lite.
Men som sagt, om ni har en projektor ni vill testa i denna miljö, så ta gärna med den. Jag kör bluray via ps3, så om någon vill ta med en bättre spelare och jämföra dessa så går det ju också bra.
Jag har en stereobänk där vi kan placera projektorerna under över varandra för att växelvis byta bild.

/karra

Postad 26 July 2011 - 13:37

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tyvärr så är det min vanliga arbetshelg, arbetar 8-22 lördag och söndag. ledig helgen innan och helgen efter det. tyvärr så får jag för mig att 13-14:e inte gick för huvudrollsinnehavaren, så antingen får man ta det på en vardag eller helgen efter, den 26-28:e augusti.

Postad 26 July 2011 - 13:54

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
tja, en vardag funkar ju iofs. Helgen den 27:e är jag borta, och helgen den 13:e är jag osäker på när jag kommer hem från semestern. Hur ser första helgen i september ut då?
Annars kan vi köra onsdag den 17:e för min del. Vi borde hinna få lite dagsljus på kvällen och sen kunna mörklägga ordentligt efter nån timme.

/karra

Postad 26 July 2011 - 14:12

pear
  • pear
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0
Hej!

Här är ytterligare en Umebo. Bor på Gimonäs

Postad 26 July 2011 - 16:44

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
De flesta dagar torde funka för mig, antar jag

Postad 26 July 2011 - 17:06

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
okej boys, vi kör onsdag den 17/8 kl 18:00, pm:a mig ni som vill komma så får ni telefonnummer och adress. Kom gärna med funderingar på vad vi kommer behöva, och om det är något som måste fixas. Är precis i tagen att köpa en ny receiver, så med lite tur har vi dubbla hdmi ut så vi kan visa 2 projektorer samtidigt.
Kaffe och kaka fixar jag, så ta med era eventuella prylar och ett glatt humör så tror jag kvällen blir lyckad :)

/karra

Postad 26 July 2011 - 17:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
skitbra, då är det spikat! onsdagen den 17/8 är det kväll hos karamasha som gäller. hifi-intresserade är varmt välkomna och om någon bor i närheten av CARLSHEM med omnejd så kan jag bjuda på skjuts i utbyte mot samma glada humör som tas med till värden.

fan vad kul det här ska bli! =D

Postad 04 August 2011 - 21:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag bumpar för att påminna ev umeåbor om the showdown som kommer att äga rum om två veckor =)

Postad 04 August 2011 - 21:32

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Helt rätt :P
Har snackat med LYD HIFI och vi kommer få låna den nya marantz 6006 bara dom hinner få hem den. Ska bli riktigt skojj.
Skicka gärna ett pm ni som vill komma så jag vet hur mycke kaffe jag ska koka :D
Hasse! Anmäl dig nu :P

/karra

Postad 16 August 2011 - 18:24

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
halloj.

I morgon kör vi biokväll med test av 2-3 olika projektorer och 2 dukar. En vit och en högkontrast för er som är sugen att se skillnaden, om det nu är någon ;)
Skicka ett pm om ni är sugen att komma.

mvh/ karamasha

Postad 16 August 2011 - 18:33

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag siktar absolut på att komma. Jag hade glömt bort det hela. ;)

Skall man ta med sig något?

Postad 16 August 2011 - 18:48

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
ett glatt humör räcker långt, kaffe och kaka har jag.

Det ska vara om du/ni har någon favvorulle som ni vill testa så går ju det bra. Kanske en med scener i som testar gränserna för dukarna och projektorerna...
Finns både bluray och dvd-spelare, så bara att lasta med.

/karra

Postad 16 August 2011 - 18:54

pear
  • pear
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0
Ær tyværr i Finland (och skriver på en norsk dator) så jag kan inte komma den hær gången. Hoppas att det kan bli någon ytterliugare træff en annan gång. Hoppas att ni får det trevligt.

Postad 16 August 2011 - 20:13

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Hade även jag glömt bort detta ;).

Men jag ska absolut försöka se till att komma!

Postad 16 August 2011 - 20:20

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

Hade även jag glömt bort detta :D.

Men jag ska absolut försöka se till att komma!

Låter bra det! ;)
18:00 är startskottet, inget krav på punktlighet, vet att det är tajt om man ska hinna käka också. Så kom förbi när du hinner.

/karra

Postad 16 August 2011 - 20:49

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Fotbollsmatch för mig, tyvärr ;)

Postad 17 August 2011 - 21:10

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Man får tacka för en trevlig kväll! Skoj att träffa andra med samma intresse :).

Firehawken fungerade riktigt bra jämfört med en vit duk. Svärtan blev ju betydligt bättre, mycket av det kommer ju säkert från att den inte spred lika mycket ljus på väggar & tak. Sant att det gråa dukmaterialet gör ju sitt också.

Skoj också att BenQ 8720 stod sig så pass bra än idag. Fin projektor :wub:.

Redigerat av Jonas__W, 18 August 2011 - 16:42.

Postad 17 August 2011 - 21:15

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Så var den första av förhoppningsvis många biokvällar avklarad. 4 nya vänner och en trevlig afton framför bioduken var inte helt fel. 3 audiofiler, en bildgalning och en ninja diskuterade vilt sina olika referenser i ljud och bildväg. Mycket snack om subwaffers å daller i fönster och hur djupt en 12:a kan spela :) Jag har ju haft turen att uppleva hasses hemmabio och dom andra är nu rejält nyfiken, så han får nog påhälsning snart. Hasse hade även med sig en dator för att mäta upp mitt ljud, men efter att han lyssnat i 2 minuter så insåg han att det knappt kunde registreras med hans grejjer, så vi beslöt oss för att fokusera på bilden... :(

Tack och lov (för mig) kunde man se skillnad mellan en kingpin och en firehawk, där framför allt svärtan sticker ut. Men jämför man inte bilderna så duger en vit duk ganska långt. Det blir lite mer pop i det vita från en vit duk.
Zartoks benq 8720 från 2006 visade sig vara riktigt fin efter lite lätt kalibrering, den har ett fint tryck i bilden. Det var ganska ljust i rummet fram till kl 21, och sen blir upplevelsen med en grå duk riktigt trevlig. Vi kom även fram till att den reflekterar betydligt mindre i tak och väggar, så även där vinner man lite svärta. 10x i prisskillnad kanske inte syns i bilden, men va böveln, som prylgalning så måste man ju köpa nått galet dyrt :wub:

tack för i afton, och på återseende grabbar!

/karra

Postad 17 August 2011 - 22:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
aye, även jag får tacka för en väldigt intressant kväll, och det lär bli av fler. det är nog inte bara jag som vill höra hasses quad-tolvor =D
jag må skriva att firehawken var otroligt mycket bättre i svärta och bara lite sämre i ljusstyrka än min billiga kingpin, men då är ju frågan om priset på tio gånger pengarna är värt det. själv så skulle jag faktiskt inte ha lagt dom pengarna riktigt ännu, men vem vet vad som händer i framtiden, OM jag inte får min... sammetshimmel... i vardagsrummet =D

även jag får skriva att min gamla 8720 spelade på riktigt bra. bra svärta och liknande efter kalibrering, och nu har jag både ett spelläge och ett filmläge som jag kommer att utnyttja. tackar tackar.
det jag tar med mig från kvällen förutom bekantskapen med trevliga individer är färgen på firehawken. jag ska experimentera med sprayfärger för att se vart jag kan komma med olika nivåer av olika sprayer och som referens för mörker blir nog firehawken näst intill perfekt då mitt rum är mörkare än det vi satt i denna kväll, dock utan att vara en batcave. såna där hemskheter som gardiner och annat bjafs är tydligen ett måste här hemma XD

när jag har fått upp mina grejjer så blir det definitivt en träff hemma hos mig och alla som är intresserade är naturligtvis varmt välkomna, även om det kan dröja ett hemskt långt tag. innan det så har ett gäng säkert redan besökt hasses referensbio samt varit och lyssnat på en monster-åtta i sävar.

åter igen, en mycket intressant kväll, och en uppvisning av råge över hur bra en kontrastduk faktiskt kan prestera.

Postad 18 August 2011 - 10:10

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0
Låter som ni har haft riktigt trevligt! Alltid lika roligt att träffa folk med samma intresse. F-n, det är ju nästan att man önskade att man bodde i norrland, men bara nästan :)

Postad 18 August 2011 - 16:04

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Ja, det var riktigt trevligt. Mycket spännande att se den berömda firehawk-duken i aktion. :) Det lär bli fler träffar framöver. Jag tar gärna emot här också.

Postad 18 August 2011 - 20:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
vi kommer att våldsgästa dig hassesolo, var så säker. jag fick höra en beskrivning på basljudet ditt och det måste man ju faktiskt uppleva =D

utifall jag kommer upp med en bra silverscreen så tror jag nästan att jag behöver gästa värden igen för att använda hans duk som referens. tror nämligen att grayhawken skulle vara helt perfekt i mitt rum (kanske tom lite för mörk) därav att man kan sikta på den som referens. det finns ju faktiskt sämre dukar att gå efter =D

Postad 18 August 2011 - 21:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag hade 10 LTS:are här ikväll så nu har jag demovana i alla fall... :)

Postad 19 August 2011 - 11:57

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

Jag hade 10 LTS:are här ikväll så nu har jag demovana i alla fall... :)

LTS:are?

Postad 19 August 2011 - 14:10

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Jag plockade ner min projje igår och ställde den på bordet vi använde, och nog blev det lite skillnad i ljustryck minsann :) Fullgod bild utan att täcka för balkongdörren...
Men något takfäste närmare duken lär jag aldrig få sätta upp så det får bli att köpa en ljusstarkare projje med bättre svärta i stället ;)

/karra

Postad 19 August 2011 - 15:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

LTS:are?

LTS

Postad 20 August 2011 - 15:36

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Jag plockade ner min projje igår och ställde den på bordet vi använde, och nog blev det lite skillnad i ljustryck minsann :) Fullgod bild utan att täcka för balkongdörren...
Men något takfäste närmare duken lär jag aldrig få sätta upp så det får bli att köpa en ljusstarkare projje med bättre svärta i stället :D

/karra

Om du mot förmodan får tillåtelse så har jag ett fult takfäste (tror jag) i sony-lådan som jag kan tänka mig att skänka till bättre behövande i utbyte mot en till demokväll när mina dukar kommit till teststadiet ;)

Postad 20 August 2011 - 16:53

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
:) något takfäste blir det nog inte, men du är
Välkommen med din duk.

Postad 21 August 2011 - 08:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tackar tackar. jag tänkte nämligen använda din duk som en slags referensduk. kommer inte själv behöva riktigt så mörkt, men å andra sidan så är det väl alltid bra om man lyckas komma ens i närheten av en duk som kostat lika mycket som din grayhawk =D

Postad 21 August 2011 - 08:24

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

LTS

haha, såklart :o

Postad 21 August 2011 - 08:28

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0

tackar tackar. jag tänkte nämligen använda din duk som en slags referensduk. kommer inte själv behöva riktigt så mörkt, men å andra sidan så är det väl alltid bra om man lyckas komma ens i närheten av en duk som kostat lika mycket som din grayhawk =D

mitt förslag är att du först testar med en grå duk bara utan reflektionsmaterial. Eftersom du har ett ganska mörkt rum så kommer du kanske inte behöva rikta ljuset från tak och väggar, utan bara öka på svärtan lite. Sen kan det ju såklart bli ännu bättre med riktat ljus, men det beror ju på vilka krav du kommer ha.
ps. de e en firehawk :o det finns en som heter grayhawk också, vet dock inte på rak arm vilken skillnad det är.

Postad 21 August 2011 - 22:59

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
aye, det är där jag kommer att börja. jag ska köra en svart primer, grå grundfärg och sedan testa att spraya på en metallisk färg med frost på toppen alt vitt. sen så kommer jag att arbeta utifrån dessa resultat samt finna ett speciellt slags tyg som jag ska ha som slutlig ytfinish. efter att ha tillverkat en sån bit så ska jag se om det behövs mer kontrast, mindre shine osv och arbeta utifrån att förbättra dessa punkter =)

Postad 10 September 2011 - 12:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Zartok skall förbi mig imorgon kl 19 för att kolla in ett par hörlurar och min bio. Om någon annan är sugen på att komma samtidigt så går det bra.Postad bild

Redigerat av hassesolo, 10 September 2011 - 12:09.

Postad 10 September 2011 - 12:09

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0

Zartok skall förbi mig imorgon för att kolla in ett par hörlurar och min bio. Om någon annan är sugen på att komma samtidigt så går det bra.Postad bild

Lät trevligt :(

Skicka PM med tid & adress osv?

Postad 10 September 2011 - 12:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
PM skickat. Kl 19 skall det vara.

Postad 10 September 2011 - 14:44

Karamasha
  • Karamasha
  • Beroende

• 1269 inlägg
  • 0
Ja det vore väl inte komplett om inte jag också dyker upp :( så räkna med mig.

Postad 10 September 2011 - 15:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Trevligt. Då blir vi fyra. Det blir lagom, fler blir bara jobbigt i rummet så nu är det fullbokat för denna gång. :(

Postad 11 September 2011 - 07:52

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Vaknat upp med feber & förkylning :)

Känns onödigt att smitta ned nån fler, så jag ska nog hålla mig hemma ikväll. Blir förhoppningsvis fler tillfällen!

Postad 11 September 2011 - 08:04

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
en skellefteåbo här (: såg att någon mer var så? (:

Postad 11 September 2011 - 11:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Vaknat upp med feber & förkylning :)

Känns onödigt att smitta ned nån fler, så jag ska nog hålla mig hemma ikväll. Blir förhoppningsvis fler tillfällen!

Det får bli en annan gång. Krya på dig.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.