Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Mina bilder av Ari Gold

9 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 01 januari 2012 - 19:00

Ari Gold
  • Ari Gold
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
Kommentarer till Mina bilder av Ari Gold

#2

Postad 01 januari 2012 - 19:00

Unregisteredd27f924d
  • Unregisteredd27f924d
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt. Bra jobb md tvbänken.

#3

Postad 02 januari 2012 - 10:13

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0
blev ju sjysst det där ju. hoppas det låter bra. tycker dock att de där högtalarna är snyggare utan frontar : )

#4

Postad 02 januari 2012 - 12:37

Ari Gold
  • Ari Gold
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

blev ju sjysst det där ju. hoppas det låter bra. tycker dock att de där högtalarna är snyggare utan frontar : )

Sant, men kommer det inte in en massa damm i dem då? Eller spelar man ut det när man drar på?

Riktigt snyggt. Bra jobb md tvbänken.

Tackar.

#5

Postad 04 januari 2012 - 23:50

jeilac
  • jeilac
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Fränt du fått till det, diggar tavlan :)

Har själv grillen kvar på mina B&W då det känns mer ombonat, tror inte att det ska vara farligt att spela utan dock.. Tvn hade ju passat bra på väggen annars ;)

#6

Postad 07 januari 2012 - 22:31

Ari Gold
  • Ari Gold
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

Fränt du fått till det, diggar tavlan :)

Har själv grillen kvar på mina B&W då det känns mer ombonat, tror inte att det ska vara farligt att spela utan dock.. Tvn hade ju passat bra på väggen annars ;)

Tack, en kompis som gjort den. Gör sig dock inte rättvisa på detta fotot.
Nej det trodde jag väl inte heller. Men de är helt nya och jag kör påklätt lite nu i början.
Vill gärna komma åt bakom TV'n och gillar inte vägghängd riktigt när jag ändå måste ha en bänk med en massa grejjor i.

#7

Postad 01 februari 2012 - 19:48

jeilac
  • jeilac
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Tack, en kompis som gjort den. Gör sig dock inte rättvisa på detta fotot.
Nej det trodde jag väl inte heller. Men de är helt nya och jag kör påklätt lite nu i början.
Vill gärna komma åt bakom TV'n och gillar inte vägghängd riktigt när jag ändå måste ha en bänk med en massa grejjor i.


Jo det kan man ju relatera till.
Trivs du bra med 685:orna förresten? Har inte fått chansen att lyssna på dom. Du känner inte att du saknar något med dom som frontar? När jag köpte 683:orna gjorde jag det som en kompromiss mellan ljud och utrymme, när man inte lyssnar händer det att jag önskar mig några mindre. :lol:

#8

Postad 03 februari 2012 - 17:55

Ari Gold
  • Ari Gold
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

Jo det kan man ju relatera till.
Trivs du bra med 685:orna förresten? Har inte fått chansen att lyssna på dom. Du känner inte att du saknar något med dom som frontar? När jag köpte 683:orna gjorde jag det som en kompromiss mellan ljud och utrymme, när man inte lyssnar händer det att jag önskar mig några mindre. :lol:

Jag trivs bra och de funkar fint i min lilla lägenhet. Jag ville ha något litet och med bra ljud.
Är det något litet jag ska störa mig på är det inte ljudet utan utseendet. Skarven gör att 685orna i vitt inte är lika snygga som CM1orna. Likaså är fästena för skydden svarta.

Redigerat av Ari Gold, 03 februari 2012 - 17:58.


#9

Postad 04 mars 2012 - 13:58

gylfe
  • gylfe
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Hur sköter du ventileringen till förstärkaren? blir den inte överhettad där inne?

#10

Postad 08 februari 2014 - 19:45

Ari Gold
  • Ari Gold
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

Hur sköter du ventileringen till förstärkaren? blir den inte överhettad där inne?

Ber om ursäkt att jag inte svarat. Jag har inte varit inloggad på ett bra tag.
När jag spelar är luckan öppen och det är även öppet bakåt. Jag bor i lägenhet så jag kan inte kräma på så mycket.
Ingen överhettning, men visst blir det lite varmt om man lägger handen på... Men jag brukar inte sitta med handen på stärkaren så ofta.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.