Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Expendables 2

102 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Expendables 2 (UK) (Blu-ray) (Filmer) 1 7.666666 (2) Inga priser
The Expendables 2 (DVD) (Filmer) 2 (0) 79:-
The Expendables 2 (Blu-ray) (Filmer) 3 7.613636 (43) 99:-
The Expendables 2 (US) (Blu-ray) (Filmer) 2 (0) Inga priser
The Expendables 2 () 0 (0) Inga priser
The Expendables 2 (HD) () 0 (0) Inga priser
The Expendables 2 () 0 (0) Inga priser
The Expendables 2 (HD) () 0 (0) Inga priser

Postad 23 February 2012 - 17:53

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 25 February 2012 - 14:31

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Jädra PG-13 skit,
ska ju vara mörkare, blod, brutalare och se hur det verkligen är som.

Postad 27 February 2012 - 03:43

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0

Jädra PG-13 skit,
ska ju vara mörkare, blod, brutalare och se hur det verkligen är som.

Ja, mer som ettan - den hade en nästan dokumentär känsla...

Postad 09 March 2012 - 12:48

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0
Även ettan var filmad som PG-13 från början, men i sista stund så bestämde sig Stallone för att göra R-rated av det hela genom att lägga till CGI blod/gore. Och det ser fan inte bra ut.

Så om vi får samma action fast UTAN "tecknat" splatter, så överlever jag med PG-13 rating ;)

Postad 19 March 2012 - 15:49

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0
Stallone har ändrat sig, och det blir R-rated igen :)

http://screenrant.co...g-sandy-159856/

Hoppas bara det blir mer ÄKTA splatter effekter den här gången och mindre CGI blod.

Postad 19 March 2012 - 16:15

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Även ettan var filmad som PG-13 från början, men i sista stund så bestämde sig Stallone för att göra R-rated av det hela genom att lägga till CGI blod/gore. Och det ser fan inte bra ut.

Så om vi får samma action fast UTAN "tecknat" splatter, så överlever jag med PG-13 rating ;)

Du har helt rätt, tyvärr var det ju riktigt dåligt gjort, det där CGI-splattret. Sånt vill man inte se.

Postad 21 March 2012 - 16:16

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
“After taking in all the odd rumours and hearsay, EXPENDABLES II is an R.” B)

That's right, det är hämtad och sagt av källan själv; Sly ;)

Kan nog gissa att 'de' krypit fram och gjort en avbön, frågan är hur C.Norris ställer sig nu efter det här :P

Postad 22 March 2012 - 08:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Chuck Norris har oförtjänt gott rykte pga alla vitsarna om hur hård han är. Visst vore det kul om han var med, men ingen större förlust om han hoppar av.

Postad 22 March 2012 - 09:15

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0
Läser man artikeln så verkar det inte vara våldet Chuck Norris har problem med utan det hårda språket. Så vi kanske får en R-rating för våld men det kanske inte svärs så mycket...

Postad 26 March 2012 - 08:48

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Vem hade trott att Chuck skulle ta illa vid sig över några svordomar. :lol:

Postad 26 March 2012 - 15:33

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Kanske den som sett det här:
http://www.youtube.c...h?v=1pnFg0Sp2Xw

Postad 27 March 2012 - 11:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Fy fan vad vidrigt. Den videon borde det vara 18-årsgräns på. Jag visste inte att han var en religiös dåre.
Postad bild

Postad 27 April 2012 - 00:27

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Dags att lägga upp några bilder då :D

Fast de varierar i storlek...

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

[img]http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/B4VW90tkPRX5PL0bI7rQqA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD05MzM7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/251/2012/04/26/FIN02-EX2-Tsr-VanDamme-P02-Trim-jpg_164116.jpg[/img]

[img]http://moviesmedia.ign.com/movies/image/article/122/1223781/FIN02_EX2_Tsr-Yu_ab02_Trim_1335402974.jpg[/img]

[img]http://s3.amazonaws.com/images.hitfix.com/assets/1349/JasonStathamExpendablesPosterPT.jpg[/img]

[img]http://www.joblo.com/newsimages1/EX2_Lundgren.jpg[/img]

Bifogad fil(er)

Postad 27 April 2012 - 07:51

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Hoppas att Willis får en stor roll. Han är bäst i gänget (tillsammans med Arnold).

Redigerat av hassesolo, 27 April 2012 - 07:53.

Postad 27 April 2012 - 07:53

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Hoppas att Willis får en stor roll. Han är bäst i gänget.

Skulle tom vilja dra det där ett steg till och säga att han inte bara är bäst.

Han är också den enda som ens är bra i det gänget.

Postad 28 April 2012 - 00:14

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0
Couture och Norris var verkligen lika på de där bilderna...

Edit: ..och Hemsworth ser ut som Chris Pine.

Redigerat av Tiny Turtle, 28 April 2012 - 00:15.

Postad 03 May 2012 - 18:52

jefvul
  • jefvul
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
Ny trailer: http://capishe.se/ny...-expendables-2/

Postad 03 May 2012 - 19:14

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Ny trailer: http://capishe.se/ny...-expendables-2/

Suck....så utomordentligt fånigt...

Postad 09 May 2012 - 08:49

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 1
Denna film kommer ju bli episk! Ni verkar inte förstå vad Stallone har gjort?! Allt man sa lite på skoj om en film med alla 80tals action skådisar i samma rulle har han nu gjort 2 gånger!

Kanske inte en 10/10 i betyg men detta är ju så coolt att jag saknar ord!

Postad 15 May 2012 - 18:52

Unregisteredb2422138
  • Unregisteredb2422138
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Årets biohändelse för egen del som är ett stort fan av riktigt manlig action, som var bäst under 80 & 90-talet, med viss reservation for Bronson och Clintans dominerande under 70-talet. Van Damme som skurk kommer bli grymt och efter att ha sett trailern kan man ju konstatera att hans 360-graders spark är tillbaka!

Postad 16 May 2012 - 06:30

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Inget att ta på allvar men det kommer att bli jäkligt kul att se den. Nostalgi...

Postad 02 August 2012 - 14:05

Sebr
  • Sebr
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Tjaa, då var det snart dags för the expendables 2 att göra premiär, kommer ni att gå på premiären?

Själv tyckte jag ettan var riktigt bra, kanske inte storyn men med den grymma line-up:en och grymma action scener så blev det riktigt bra, tror ni tvåan kommer bli bättre?

Redigerat av Sebr, 02 August 2012 - 14:15.

Postad 16 August 2012 - 10:50

Unregisteredb42c7e80
  • Unregisteredb42c7e80
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Är den 15? I så fal får vi väl köpa en sub till och vänta på Bluray B)

Postad 16 August 2012 - 11:33

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Tjaa, då var det snart dags för the expendables 2 att göra premiär, kommer ni att gå på premiären?

Själv tyckte jag ettan var riktigt bra, kanske inte storyn men med den grymma line-up:en och grymma action scener så blev det riktigt bra, tror ni tvåan kommer bli bättre?

Se film på komerisell bio? Du skojar? Självklart ser man den hemma på BD. ;)

Postad 23 August 2012 - 07:29

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0
För er som fortfarande tvekar så kan jag meddela att det fanns GOTT om våld :D

Bästa filmen i år, slår Dark Knight Rises i rent underhållningsvärde. 10/10!

Postad 25 August 2012 - 10:47

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att flera skådisar är överflödiga?

Dom rödmarkerade vet jag inte vilka dom är, dom blåmarkerade är inte tillräckligt kultiga.

Bifogad fil  2012Expendables2PosterPR170812.jpg   112.91K   3 Antal nerladdningar

Hade hellre sett han här istället för Jet Li.

Postad bild

Samt kanske dessa:

Postad bild Postad bild

Annars hade dom icke inringade räckt gott och väl, kanske fått lite bredare roller än vad dom har.

Postad 25 August 2012 - 10:49

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Edit: läste fel ang markeringarna! :P Statham tycker jag faktiskt är en bra "modern" actionskådis. :)

Redigerat av Garrett, 25 August 2012 - 10:50.

Postad 25 August 2012 - 10:52

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0
De du ringat in i rött är väl Randy Couture (UFC-fighter, gjort en del film och TV som Scorpion King 2, The Wire), Liam Hemsworth (Hunger Games, brorsa till Chris "Thor" Hemsworth), och Terry Crews (NFL, filmer som Terminator: Salvation och en massa TV).

Postad 25 August 2012 - 10:54

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Är det bara jag som tycker att flera skådisar är överflödiga?

Dom rödmarkerade vet jag inte vilka dom är, dom blåmarkerade är inte tillräckligt kultiga.

Bifogad fil  2012Expendables2PosterPR170812.jpg   112.91K   3 Antal nerladdningar

Hade hellre sett han här istället för Jet Li.

Postad bild

Samt kanske dessa:

Postad bild Postad bild

Annars hade dom icke inringade räckt gott och väl, kanske fått lite bredare roller än vad dom har.

Jackie Chan står ju generellt för raka motsatsen av denna filmtyp. Han KAN ju knappt spela bad guy då han hela tiden ler och aldrig i sina filmer dödar någon, helst knappt skadar dom allvarligt. Han är en jätteduktig koreograf och även på kampsport generellt men på duken blir han väldigt fånig. Just därför är han ju lite av en komediskådis.
John Travolta är väl inte heller direkt något man tänker som Actionskådis?

Jet Li och Statham har ju varit otroligt mkt större på actionfilmer senaste 10 åren i så fall. Dessa skådisar gör i princip bara actionfilmer dessutom.

nu har jag dock ej sett filmen så jag vet ju inte hur de presterar men när jag sett vilka som är med i filmen tycker jag dessa varit helrätt att ha med rent kultmässigt. Det handlar nog också om att kittla en bred publik och statham samt Jet Li är båda skådisar som 20-30åringar vuxit upp med.

Redigerat av Sgart, 25 August 2012 - 10:55.

Postad 25 August 2012 - 11:02

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Jackie Chan står ju generellt för raka motsatsen av denna filmtyp. Han KAN ju knappt spela bad guy då han hela tiden ler och aldrig i sina filmer dödar någon, helst knappt skadar dom allvarligt. Han är en jätteduktig koreograf och även på kampsport generellt men på duken blir han väldigt fånig. Just därför är han ju lite av en komediskådis.
John Travolta är väl inte heller direkt något man tänker som Actionskådis?

Jet Li och Statham har ju varit otroligt mkt större på actionfilmer senaste 10 åren i så fall. Dessa skådisar gör i princip bara actionfilmer dessutom.

nu har jag dock ej sett filmen så jag vet ju inte hur de presterar men när jag sett vilka som är med i filmen tycker jag dessa varit helrätt att ha med rent kultmässigt. Det handlar nog också om att kittla en bred publik och statham samt Jet Li är båda skådisar som 20-30åringar vuxit upp med.

Det hade varit kul om Jackie hade fått en helt annan typ av roll än vad han brukar ha.

Jet Li och Statham gör ju fortfarande filmer på "hög" nivå så att se dom här känns inte lika kul som dom gamla gubbarna.

Jag glömde även nämna denna snubbe, hade varit kul att se honom oxå:

Postad bild

De du ringat in i rött är väl Randy Couture (UFC-fighter, gjort en del film och TV som Scorpion King 2, The Wire), Liam Hemsworth (Hunger Games, brorsa till Chris "Thor" Hemsworth), och Terry Crews (NFL, filmer som Terminator: Salvation och en massa TV).

Känns fortfarande ointressanta nu när jag vet vad dom gjort/gör, fyller ju ingen direkt funktion till filmens tema.

Postad 25 August 2012 - 12:42

Sgart
  • Sgart
  • Guru

• 6649 inlägg
  • 0

Det hade varit kul om Jackie hade fått en helt annan typ av roll än vad han brukar ha.

Jet Li och Statham gör ju fortfarande filmer på "hög" nivå så att se dom här känns inte lika kul som dom gamla gubbarna.

Jag glömde även nämna denna snubbe, hade varit kul att se honom oxå:

Postad bild

Känns fortfarande ointressanta nu när jag vet vad dom gjort/gör, fyller ju ingen direkt funktion till filmens tema.

Tror jag förstår vad du menar. Du tycker helt enkelt inte att gubbarna är tillräckligt "back in the days" för att matcha de övriga och i så fall förstår jag helt din synpunkt :)
Jag tycker dock till trots att det är imponerande att de lyckats så bra som de ändå gjort med sin "lineup" det är ju faktiskt rätt så underhållande bara det :)

Val Kilmer hade nog också varit rätt frän men nyckeln bland skådisarna i denna filmen är ju i mångt och mkt kampsportsskådisar och där har de nog fan tagit de flesta :)

Wesley Snipes är väl också en Bskådis som haft liknande karriär som vissa i denna filmen.

Redigerat av Sgart, 25 August 2012 - 12:43.

Postad 25 August 2012 - 13:04

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Dom 6 till höger hade räckt som sagt, tror filmen hade blivit bättre med endast fokus på dessa.

Btw så blev filmen totalsågad i tv4 imorse, ska själv se den imorgon kväll, filmen är säkert jävligt dålig men ändå kul att se gänget samlat :)

Postad 25 August 2012 - 13:45

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0

I USA är de dock väldigt populära och hjälper till att dra folk till biograferna.

Wesley Snipes är ju påtänkt till tredje filmen i serien (kommer givetvis fler). Största anledningen till att han inte varit med hittills är väl det enkla faktum att han sitter inne. Många har ju snackat om Seagal, men så länge Avi Lerner är med och producerar lär det inte hända.

Postad 25 August 2012 - 15:49

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

I USA är de dock väldigt populära och hjälper till att dra folk till biograferna.

Ja Arnold, Stallone, Willis, Norris, Van Damme i samma film kan inte ensamma dra till sig folk så det kanske är bäst att dom även har några fler dragare.

Många har ju snackat om Seagal, men så länge Avi Lerner är med och producerar lär det inte hända.

Vad är det med Avi och Seagall?

Postad 25 August 2012 - 16:07

Unregisteredd77fcd1d
  • Unregisteredd77fcd1d
  • Användare

• 238 inlägg
  • 0

Ja Arnold, Stallone, Willis, Norris, Van Damme i samma film kan inte ensamma dra till sig folk så det kanske är bäst att dom även har några fler dragare.

Vad är det med Avi och Seagall?

Nu var ju dessa grabbar (förutom Hemsworth) även med i ettan. Stallone ville ju ha många gubbar i teamet...

Lerner och Seagal gruffar över pengar från Seagals dtv-rullar. Seagal har sagt att han tänker inte göra något som innebär mer pengar i Lerners ficka.

Postad 26 August 2012 - 19:01

SS_454
  • SS_454
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
Oj oj oj vilken underbar våldsam actionfilm. Klart mycket bättre än första. Mer humor också. Diggar den skarp.

Postad 26 August 2012 - 20:56

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0
Precis hemkommen från filmen, bättre än första men ändå dålig. Den som förvåna mest var Van Damme, han gjorde en riktigt bra roll här samt att hans engelska var betydligt bättre, det kan man inte säga om Arnold, sjukt kass som skådis (har visserligen aldrig varit bra men detta var riktigt dåligt).
Lite tråkigt att Norris hade lite screentime, hade varit kul att se honom visa upp lite kampsport samt att slutfighten med van Damme var lite för kort.

Redigerat av Lactoferrin, 27 August 2012 - 06:24.

Postad 04 September 2012 - 10:38

rabski
  • rabski
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Såg filmen på Filmpalatset i Bromölla igår.

Jag gick in med inställningen att handlingen och visst skådespel inte skulle vara den bästa och det var den verkligen inte heller.
Men s*tan vilket ös genom hela filmen och skådisarna bytte kommentarer filmen igenom. Älskar att Chuck Norris var lika överdriven i filmen som han är enligt alla historier.

10/10

Postad 04 September 2012 - 17:23

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0

Fy fan vad vidrigt. Den videon borde det vara 18-årsgräns på. Jag visste inte att han var en religiös dåre.
Postad bild

Han är ju en klassisk republikan som älskar vapen, hatar abort och låter skev religion styra livet.

Postad 07 September 2012 - 11:19

astfors
  • astfors
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Älskar att Chuck Norris var lika överdriven i filmen som han Är enligt alla historier.

När jag såg filmen i måndags och
Spoiler
då höll jag och min polare på att bryta ihop av garv. =)

Postad 23 October 2012 - 06:20

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0
För många kockar - eller ja, cock:ar - för att få till ett bra flyt i filmen, precis som första. Den största skillnaden är att de verkar ha arbetat lite mer på storyn i den här.

Betyg: 5 av 10 uttjatade oneliners

Postad 23 October 2012 - 08:26

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10548 inlägg
  • 0
2/10.... Mest för den urbota korkade dialogen och Dolph som comic relief fungerar inte... Jag gick in med rejält sänkta förhoppningar dels efter Expendables och alla sågningar på 2an men den var värre än väntat ändå.

Postad 21 November 2012 - 01:22

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0
Jag såg den i veckan och hade *låga* förväntningar, men herregud vad dålig den var. Jag fattar att man ville ha in alla fina referenser till tidigare karriärer, men resultatet blir ju utomordentligt fånigt och man påminns hela tiden om att det här inte är en historia i sig utan bara ett hobbyprojekt där killarna lajjar lite.

Det blev liksom aldrig häftigt utan bara pinsamt. Var det nån som tyckte det var "smart"/tufft/whatever när Arne kläckte ur sig sitt "I'll be back"?

Postad 21 November 2012 - 06:45

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

Jag såg den i veckan och hade *låga* förväntningar, men herregud vad dålig den var. Jag fattar att man ville ha in alla fina referenser till tidigare karriärer, men resultatet blir ju utomordentligt fånigt och man påminns hela tiden om att det här inte är en historia i sig utan bara ett hobbyprojekt där killarna lajjar lite.

Det blev liksom aldrig häftigt utan bara pinsamt. Var det nån som tyckte det var "smart"/tufft/whatever när Arne kläckte ur sig sitt "I'll be back"?

Arnold var pinsam och förstörde filmen, om det nu går, och som jag nämnt tidigare så var Van Damme klockren, han är det enda som gör filmen någorlunda sevärd.

Angående just repliken "I'll be back" så undrar jag hur många filmer han seriöst säger detta eller om det bara var seriöst i T1 och alla andra för att det blev hans "grej" tex Commando och The Running Man.

Postad 02 December 2012 - 13:35

Slinger
  • Slinger
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Bildkvaliteten ska ju visst vara hemsk på Blu-Rayutgåvan. Fick 6 av 10 i betyg på bildkvaliteten på Av-forum. Är den så illa? En sån här film borde man ju verkligen har ansträngt sig med för att den ska vara så maffig som möjligt, med asfin bild och ljud kan man ju tycka...

Postad 02 December 2012 - 13:59

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

• 1741 inlägg
  • 0
Riktig dålig bild faktiskt, länge sen man såg så dålig bild.

Postad 02 December 2012 - 14:01

Slinger
  • Slinger
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Otroligt trist, hade faktiskt hoppats på en referensdisk med perfekt ljud och bild,,, nu känns det ju som om det kvittar att köpa den..

Redigerat av Slinger, 02 December 2012 - 14:01.

Postad 25 December 2012 - 00:52

Unregisterede493dc0a
  • Unregisterede493dc0a
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Äckligt dålig bild, mycket sämre än DVD i en del scener. Usch !!!!

Postad 26 December 2012 - 09:59

Unregistered634f2beb
  • Unregistered634f2beb
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Jag tycker dessa filmerna är pinsamt dåliga, det säger sig självt. En gammal actiongubbe som skulle pensionerat sig från såna här filmer för 10 år sen.. Skriver en film och drar med ytterligare ett gäng gubbar som inte har med actionfilm att göra längre.

Stallone är 66år..
Schwarzenegger är 65år..
Men haha! Chuck Norris är ju förfan 72 år.. :D

Blanda dessa med en story som är helkass och lite pang pang. :unsure:

Redigerat av Unregistered634f2beb, 26 December 2012 - 09:59.

Postad 26 December 2012 - 10:16

fristil
  • fristil
  • Mästare

• 3279 inlägg
  • 0

Jag tycker dessa filmerna är pinsamt dåliga, det säger sig självt. En gammal actiongubbe som skulle pensionerat sig från såna här filmer för 10 år sen.. Skriver en film och drar med ytterligare ett gäng gubbar som inte har med actionfilm att göra längre.

Stallone är 66år..
Schwarzenegger är 65år..
Men haha! Chuck Norris är ju förfan 72 år.. :D

Blanda dessa med en story som är helkass och lite pang pang. :unsure:

Klart gubbarna ska göra action filmer :-) om 2 år kommer ju nya Conan med Schwarzenegger :-)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.