nu har jag, för en gångs skull fått beslutsångest, och behöver hjälp med att välja en TV som fyller mitt behov. Jag skall använda den till Xbox 360 och ibland TV. Det betyder alltså att kvalitén skall vara topp när jag lirar, sekundärt skall den vara OK för digital comhemTv.
Jag sitter på drygt 2m - 2,5m från skärmen. Jag vill inte lägga mer än runt 15'-16' kr och har nu 2 apparater att välja på. Vilken tycker ni jag skall välja med tanke på de faktorer jag angivit ovan? Komplett har ett erbjudande just nu på Samsungen och det känns som ett schysst pris. Men jag är lite rädd att 40" kanske är något för stor för det tittavståndet?
Bildkvalitetsmässigt bör väl LG:n slänga Samsungen i väggen eller? Även för Xbox (som Samsungen är den "officiella" skärmen för). Jag har aldrig fått jämföra dessa två skärmar på ett tillfredsställande sätt hos någon handlare så råd att gå ut och jämföra själv undanbedes
Jag är främst intresserad av erfarenheter från personer som har liknande förutsättningar som jag för sitt bruk av LCD:n och från de som testat dessa skärmar.
Tack på föhand,
LillKille
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Samsung LE40R75
277 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?