Canon PowerShot SX1 IS
313 svar till detta ämne
Postad 07 January 2009 - 15:43
fritto83
-
fritto83
-
Rookie
-
6 inlägg
Hej!!
Först vill jag tacka hanarp för det utmärkta tipset på den engelska firman,jag beställde min kamera i måndags
och fick den precis nu idag hem till dörren, det är vad jag kallar sjukt snabb leverans.
Tyvärr var mina extra batterier å laddare restnoterat,men dom kommer väl tids nog.
jag har inte hunnit testa kameran än,men den känns väldigt gedigen och välbyggd:)
Postad 07 January 2009 - 16:08
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hej!!
Först vill jag tacka hanarp för det utmärkta tipset på den engelska firman,jag beställde min kamera i måndags och fick den precis nu idag hem till dörren, det är vad jag kallar sjukt snabb leverans. Tyvärr var mina extra batterier å laddare restnoterat,men dom kommer väl tids nog. jag har inte hunnit testa kameran än,men den känns väldigt gedigen och välbyggd:)
Va  Jag beställde oxå i måndags och jag har då inte fått någon kamera  Får man fråga vart du bor?
Postad 07 January 2009 - 16:41
Unregistered0c76fa55
-
Unregistered0c76fa55
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Låt oss veta vad du köpte! 
Yes, återkommer när jag hittat något lämpligt objekt att slå till på......Är verkligen en djungel det här med att välja kamera.
Postad 07 January 2009 - 20:58
fritto83
-
fritto83
-
Rookie
-
6 inlägg
Va Jag beställde oxå i måndags och jag har då inte fått någon kamera  Får man fråga vart du bor?
Jag bor lååångt upp i norrland,en bit utanför Skellefteå. Trodde inte jag skulle få den föränn på fredag,men ack vad jag trodde fel när den dök upp idag....och det gjorde inge ont
Postad 07 January 2009 - 21:23
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Jag bor lååångt upp i norrland,en bit utanför Skellefteå. Trodde inte jag skulle få den föränn på fredag,men ack vad jag trodde fel när den dök upp idag....och det gjorde inge ont
Det trodde jag inte, att den skulle komma snabbare upp dit än till göteborg. *besviken* Bara inte nått har hänt
Postad 08 January 2009 - 16:22
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Tänkte att jag kunde berätta hur det blir om man inte är hemma när dom kommer och lämnar kameran (eller vad man nu har beställt)
Man får ett brev i brevlådan där det står vilken tid dom var där och ett telefon nr till DHLs kundservice.
Vi ringde, och antingen kunde man åka och hämta den i landvetter eller bestämma tid nästa dag så kommer dom och lämnar.
Så jag får min imon =/ då kommer jag nog skriva några rader iaf, bara att fråga om ni undrar något.
EDIT: När man har beställt från camerabox.co.uk
Redigerat av Gixian, 08 January 2009 - 17:41.
Postad 08 January 2009 - 20:39
Unregistered24038
-
Unregistered24038
-
Lärjunge
-
-
414 inlägg
Fan  Kunde inte hålla mig. Har gjort en beställning på denna kamera, slängde med ett 16gb klass 6 SDHC kort också så man har lite plats att röra sig på. Blir nog att köpa ett till vid ett senare tillfälle, bra att ha om man skall på semester och vill filma lite full HD.
Postad 08 January 2009 - 20:44
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Fan Kunde inte hålla mig. Har gjort en beställning på denna kamera, slängde med ett 16gb klass 6 SDHC kort också så man har lite plats att röra sig på. Blir nog att köpa ett till vid ett senare tillfälle, bra att ha om man skall på semester och vill filma lite full HD.
haha samma här! Imorron e den min!  Ne minne kan man inte ha för lite av. Stativ ska jag nog köpa rätt snart också.
Postad 10 January 2009 - 19:42
Unregisteredbf364490
-
Unregisteredbf364490
-
Veteran
-
-
1887 inlägg
haha samma här! Imorron e den min! Ne minne kan man inte ha för lite av. Stativ ska jag nog köpa rätt snart också.
Vad funderar du på att köpa för stativ?
Postad 11 January 2009 - 18:37
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Vad funderar du på att köpa för stativ?
jag har precis börjat kolla lite lätt så vet inte riktigt än.
Postad 12 January 2009 - 15:02
Unregistered24038
-
Unregistered24038
-
Lärjunge
-
-
414 inlägg
Hur är grynigheten på lcd skärmen när ni använder kameran inomhus? Tycker det är lite väl mycket - så det blir problem att hitta fokus om man gör det manuellt. Har bara lekt med kameran en liten stund, grymt imponerande byggkvalitet.
Redigerat av Unregistered24038, 12 January 2009 - 15:41.
Postad 12 January 2009 - 22:35
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Tänkte bara tipsa om att om man vill ha en HDMI-kabel kan man köpa en på Kabelgiganten för 159 kr inkl. frakt. Canons original kostar ca 500 som billigast. Kabeln funkar perfekt och det går ju att visa bilder tagen med min gamla Canon S2 IS via HDMI genom att sätta denna kameras minneskort i den nya kameran. Stor skillnad i bildkvalitet! Artikelnumret hos Kabelgiganten är 6946 (mini-HDMI typ C till HDMI)
Postad 15 January 2009 - 11:51
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hej jag har bestämt mig för att köpa denna kameran, men problemet är vart?
Det verkar som alla ställen i Sverige har brist på den. Fick ett mail från inet.se som sa att det kanske skulle dröja tills Februari/mars i värsta fall. Vart har ni som har kameran köpt ifrån? Finns det någon butik utomlands som folk kan rekommendera? (som har den på lager). Det är såklart en fördel om det inte är dyrare än de priser som är satta för den i Sverige.
En fråga angående kameran, Läste i artikeln på sidan att batterien räcker ca 500 bilder, hur funkar det med att filma då? tänkte själv om jag lyckas få tag på kameran köpa till ett gäng 2700mAh aa batterier.
Postad 15 January 2009 - 18:48
Mycketvillhamer
-
Mycketvillhamer
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Hej jag har bestämt mig för att köpa denna kameran, men problemet är vart? Det verkar som alla ställen i Sverige har brist på den. Fick ett mail från inet.se som sa att det kanske skulle dröja tills Februari/mars i värsta fall. Vart har ni som har kameran köpt ifrån? Finns det någon butik utomlands som folk kan rekommendera? (som har den på lager). Det är såklart en fördel om det inte är dyrare än de priser som är satta för den i Sverige.
En fråga angående kameran, Läste i artikeln på sidan att batterien räcker ca 500 bilder, hur funkar det med att filma då? tänkte själv om jag lyckas få tag på kameran köpa till ett gäng 2700mAh aa batterier.
Om du tittar några inlägg tillbaka så ser du att de som har beställt nyligen har beställt från Camerabox UK.
Postad 15 January 2009 - 21:31
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Som jag skrev, som har den i lager.
Postad 15 January 2009 - 22:00
Mycketvillhamer
-
Mycketvillhamer
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Som jag skrev, som har den i lager.
Måste måste måste beställa idag eller, kan inte vänta till imorgon? Från Camerabox: Out of Stock Arriving Fri 16th Jan
Postad 15 January 2009 - 22:58
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Sant, blir alltid ivrig när jag blir kär i en ny produkt. Hoppas verkligen bara att de får in den imorgon så det inte ändrar datumet (verkar vara trend i Sverige).
Postad 15 January 2009 - 23:31
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Dessvärre har priset nu hos Camerabox gått upp till 419 pund (+475 kr). Jag har inte hittat något lägrte pris: de som finns skickar inte till Sverige. Många butiker har just den 16:e som leveransdatum: får väl hoppas att det stämmer denna gång.
Postad 15 January 2009 - 23:41
Mycketvillhamer
-
Mycketvillhamer
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Sant, blir alltid ivrig när jag blir kär i en ny produkt. Hoppas verkligen bara att de får in den imorgon så det inte ändrar datumet (verkar vara trend i Sverige).
Jo jag vet hur det är. Hoppas de får in den imorgon. Lova nu att skriva ett litet omdöme om den om du får fatt på den.
Postad 16 January 2009 - 19:28
Kolvsallad
-
Kolvsallad
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
MediaMark i kalmar hade den under julhelgen....
Postad 16 January 2009 - 22:22
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Jag har iaf beställt från camerabox, även om de inte uppdaterat sin sida under dagen. Beställde även en hdmikabel från kabelgiganten, så nu är det bara minne och batterier som behövs för tillfället (hoppas jag). Stativ väntar jag med tills jag listat ut vad jag behöver för något.
Postad 19 January 2009 - 09:50
ungern
-
ungern
-
Forumräv
-
-
746 inlägg
SX10:an testad och jämförd med andra på dpreview...
Postad 19 January 2009 - 21:54
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Är det någon som hört något om CHDK till sx1 än? Vore ju inte fel med raw i kameran. Finns även en massa andra funktioner som kan vara riktigt användbara, zebra när man ska filma t.ex.
Postad 19 January 2009 - 22:42
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Ännu finns ingen CHDK till SX1 IS. Jag kan tänka mig att det dröjer ett tag men det är nog säkrast att kolla sajten. Förutom RAW finns vad jag kunnat se möjlighet till intervalltagning (försvann tyvärr med S3) samt möjlighet att kolla batteristatus förutom annat smått och gott.
Tycks vara besvärligt med leveransen fortfarande. 16 januari står som leveranstid hos flera butiker, men icke...
Postad 20 January 2009 - 16:16
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Nu ändrade camerabox till den 23 jan. fan va störande. känns som ren bullshit.
Postad 21 January 2009 - 23:33
Badnezz
-
Badnezz
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Fick följande brev idag: Hej Alexander För en dryg månad sedan var du intresserad av Canons nya SX1 IS. Nu ligger det en undanlagd åt dig här i butiken på Kocksgatan. Du är välkommen in, vi har öppet måndag till fredag 10-18. Hälsningar
FotoKungen Kocksgatan 1 116 24 Stockholm 08 641 43 00
Jag har redan fått tag på en så jag meddelade att jag inte ville ha den längre, så den kanske finns kvar i butiken.
Postad 22 January 2009 - 13:03
freeloaders
-
freeloaders
-
Rookie
-
4 inlägg
Media Markt i Nacka har några stycken. Hämtade min där idag 5200kr.
Postad 22 January 2009 - 20:58
SS_454
-
SS_454
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Beställde denna kamera igår på Media Markt Bäckebol Göteborg. Tyvärr inte på lager vet ej när den kommer in. Längtar som bara den. Detta blir min andra digital kamera har haft en Pentax Optio 450 (4Megapixel ,4x zoom) i över 5år. Och den låter som den skall sönder varje gång man startar upp den. Kommer nog bli en stor skillnad.
Postad 23 January 2009 - 23:12
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Nu tycks kameran komma in lite varstans. Såg att Camerabox har 16 st i lager. Fotovideo i Sverige samt några ytterligare svenska butiker har fått in några ex. Så passa på om ni vill ha den - vem vet vad som händer i morgon..
Postad 25 January 2009 - 12:06
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Någon med erfarenhet av Fotokungen på Södermalm? Står att dom har i lager o fundera på om man skulle hämta upp en imorgon om det nu stämmer. Tänkte dock närmare om de är bra att ha o göra med osv, har fått bra omdömen på prisjakt men efter kameraexperten vill man ju vara på den säkra sidan även om jag inte ska beställa från nätet
MVH
Postad 25 January 2009 - 18:43
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Oj, verkar som att det blev en massa krångel med att få tag i SX1:an, verkar som att jag var bland dom sista som fick tag i den från camerabox. Jag e sugen på CHDK, ingen som vet mer om det?
Postad 25 January 2009 - 23:29
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Nog hade vi tur som fick tag i kameran från Camerabox. Den finns inne där igen men priset är som sagt 475 kr högre...
Betr CHDK så är det som tidigare nämnts inte klart för SX1 ännu. Det beror på att Digic4-processorn inte finns med i listan ännu - men det kommer nog vad det lider. Vill du veta mera så kolla på www.chdk.wikia.com
Postad 26 January 2009 - 16:59
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
OBS! Just nu säljs SX1 is på Camerabox för 370 pund! Det finns 12 ex kvar.
Postad 26 January 2009 - 17:29
lalleby
-
lalleby
-
Rookie
-
5 inlägg
Jag har en fråga till er som har en sx1 is. Vilken sorts batterier använder ni och hur långt räcker dom vid fotografering och filmning när alla funktioner är igång?
Postad 26 January 2009 - 18:57
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Hur är det med garantier om man köper den på camerabox då? Kan man lämna in den hos någon svensk åf/verkstad då eller måste den skickas till England? Någon annan spec därifrån, finns svenska med i menyerna om man beställer från camerabox?
Prisskillnaden är ju inte så stor men eftersom tillgången här hemma är begränsad skulle det kunna vara intressant. Finns det någon dansk eller tysk sida som är bra att ha o göra med? Samma frågor som ovan gällande de då.
MVH
Redigerat av Unregistered6d4a218c, 26 January 2009 - 19:01.
Postad 26 January 2009 - 22:24
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Betr garanti: Första året täcks av tillverkarens granti som gäller i alla EU-länder. i det faller går det att lämna in den på ett Servicecenter i valfritt EU-land.
Därutöver lämnar Camerabox ytterligare ett års granti. I det fallet misstänker jag att man måste skicka kameran till England. Bäst är förstås att ringa eller maila om detta. Det kan dock vara ont om tid eftersom jag nu såg att det endast finns 10 kameror kvar.
Betr batteritid tycker jag den är bra. Den enda siffra jag sett var i ett test där man fick ut 200 bilder med alkaliska batterier fastän specifikationerna sade 160. Så det är nog inga problem
Betr priset blir det med frakten 4531 kr. Ganska billigt jämfört med svenska priser tycker jag.
Glömde tala om att svenska finns med i menyerna (plus många andra språk) Svensk manual finns på CD:n - både snabbsartsmanual och den mer utförliga (300 sidor)
Postad 27 January 2009 - 00:27
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Såå nu har Camerabox bara 9 kameror kvar
MVH
Postad 27 January 2009 - 13:36
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Hur lång tid brukar det ta innan beställningen ändrar status hos Camerabox? Kan man göra fel med kortbetalningen eller säger den ifrån då? Exempelvis på svenska sidor så får man ju reda direkt om köpet gått igenom och pengarna dras väl ganska omedelbart men hur funkar det här? Inga pengar har dragits ännu och jag tror inte jag har möjlighet att se någon reservation av pengar hos min internetbank som man pratar om ibland. Order status: Date Ordered: 26/01/2009 23:23:16
Status: Order Received and to be ProcessedHar fått en invoice på mailen. MVH
Postad 27 January 2009 - 14:59
Gixian
-
Gixian
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hur lång tid brukar det ta innan beställningen ändrar status hos Camerabox? Kan man göra fel med kortbetalningen eller säger den ifrån då? Exempelvis på svenska sidor så får man ju reda direkt om köpet gått igenom och pengarna dras väl ganska omedelbart men hur funkar det här? Inga pengar har dragits ännu och jag tror inte jag har möjlighet att se någon reservation av pengar hos min internetbank som man pratar om ibland.
Order status:
Date Ordered: 26/01/2009 23:23:16
Status: Order Received and to be Processed
Har fått en invoice på mailen.
MVH
Det tar ett tag innan pengarna dras, tog ett tag för mig med.
Postad 27 January 2009 - 22:05
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Jag fick mail dagen efter där det stod att ordern var skickad. Du kan kolla när kameran skickas genom Camerabbox hemsida och klicka på Track your order. När du sedan skrivit in e-post och lösenord så ser du orderstatus. Det är säkert inget fel på kortbetalning.
Jag beställde den 29:e dec och fick mail att kameran var skickad den 30:e. Sedan levererades den hem till dörren den 2/1 (det var ju nyårsafton och nyårsdagen emellan), Pengarna drogs samma dag som kameran anlände. Så lycka till!
Postad 27 January 2009 - 22:46
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
men lol, jag fick min kamera idag, självklart att de svinen ska dra på med en kraftig prissänkning. ###### va sur man blir.
fin kamera iaf
Postad 27 January 2009 - 23:41
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Jo det verkar kool, nu har de dragit stålars = 4396:- inkl frakt ska tilläggas  Jäkligt nöjd och så här står det nu under status:
"Order Shipped - Confirmation#:"
Fick mail från DHL också så kunde man kolla hur det går:
January 27, 2009 16:27
Oxford - UK Shipment picked up
January 27, 2009 17:03
Oxford - UK Departing origin
January 27, 2009 19:34
Oxford - UK Departed from DHL facility in Oxford - UK
January 27, 2009 20:32
London-Heathrow - UK Arrived at DHL facility in London-Heathrow - UK
January 27, 2009 20:51
London-Heathrow - UK Processed at London-Heathrow - UK
January 27, 2009 21:34
London-Heathrow - UK Departed from DHL facility in London-Heathrow - UK
January 27, 2009 21:45
London-Heathrow - UK Arrived at DHL facility in London-Heathrow - UK
January 27, 2009 22:59
London-Heathrow - UK Departed from DHL facility in London-Heathrow - UK
January 27, 2009 22:59
London-Heathrow - UK Transferred through London-Heathrow - UK
Imorrn kanske är att vara lite optimistisk men torsdag känns inte omöjligt. Dom verkar vilda på prisjakt iaf, många butiker som har den gröna "i lager" symbolen men går man in på deras sida så har dom inte det inte..
MVH
Redigerat av Unregistered6d4a218c, 28 January 2009 - 02:22.
Postad 28 January 2009 - 09:43
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
OCH nu kom den, det kallar jag snabba leveranser! 09:36 enligt min klocka kom den in genom dörren. Nu e det bara till o springa o köpa den stora fotoguiden eller dylikt o sätta igång
MVH
Postad 28 January 2009 - 09:52
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hehe, tänkte precis skriva att jag fick den på en efter en dag när de skrev att den var skickad, dhl körde ut den till min utbildning eftersom jag inte befann mig hemma. Jag beställde ett billigt hoya uvfilter 52mm, hoppas att det funkar, vissa skriver att det går, vissa skriver att det inte gör det. jag har även köpt ett billigt velbon df 40 stativ till kameran, lite plastigt, men det är relativt lätt, och inget man behöver vara direkt rädd om (305kr samt fraktfritt från inet med sweclockers kampanjen)
Postad 28 January 2009 - 10:19
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Men inget minne ingick... gahhh  PÅ svenska sidorna står det att 32MB ingår, helt värdelöst iofs men nu när man packat upp den vill man ju provskjuta några bilder iaf. Jahapp nu ska jag bara hitta något vettigt ställe för minne lite snabbt, är 8GB stösta man kan ha? Om det finns 16GB eller så funkar det i kameran, vad är det snabbaste minnesspecen nu?
Kort o gott vilka minnen ska jag ha och vilka ska jag inte ha? =) I usel guide står bara SD eller SDH kort)
EDIT: Så nu har jag forskat lite och Sandisk uldtra III verkar ju vara det phetaste men 16GB III kostar ungefär tre ggr 16GB II och III är det typ ingen som har hemma.
Klarar Sandisk ultra 16GB II (två) alla krav som krävs, sen om III överför bilder till datorn lite snabbare kan jag leva med. Men film i HD o så går det bra med II? Eller är det ett bättre alternativ att börja med ett 8GB III?
II har en spec på 15MB/s, III på 30Mb/s, IIII 40Mb/s och Ducati edition 45Mb/s men vad har kameran för spec? Känns ju onödigt med ett snabbare minne än kamerans interna hastighet. Samtidigt känns det rätt värdelöst att köpa senaste senaste när det gäller minnen då de håller ju värdet sämre än Ericsson aktien 2002.. men men vill ju trots allt kunna nyttja kamerans egenskaper iaf.
Just nu lutar det åt ett 8GB III
MVH
Redigerat av Unregistered6d4a218c, 28 January 2009 - 11:13.
Postad 28 January 2009 - 13:40
hanarp
-
hanarp
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Om du går in på Prisjakt på sidan där man jämför priset på SX 1 IS så finns där en liten rubrik Frågor och svar. Under står det 1 produktfråga. Klicka där och du får svar på allt om vilket minne du behöver.
(Att det skulle ingå ett minneskort är nog något som bara vissa b utiker erbjuder.)
Postad 28 January 2009 - 17:28
Unregistereddab41093
-
Unregistereddab41093
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Blev så sugen på den här kameran  Fick beställa den från Camerabox så nu finns det bara 6st kvar där
Postad 28 January 2009 - 18:34
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Om du går in på Prisjakt på sidan där man jämför priset på SX 1 IS så finns där en liten rubrik Frågor och svar. Under står det 1 produktfråga. Klicka där och du får svar på allt om vilket minne du behöver.
(Att det skulle ingå ett minneskort är nog något som bara vissa b utiker erbjuder.)
Kalas, då känns mitt Sandisk 8GB III minne som jag köpte idag vettigt ändå =) MVH
Postad 29 January 2009 - 13:31
Necrotzica
-
Necrotzica
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
det funkar bra med ett sandisk ultra II kort, har en 16gb nu tillsvidare att det dyker upp 16gb extreme III kort till vettigt pris.
Jag fick mitt hoya uv(n) hmc 52mm filter idag,det är absolut inga problem att fästa det på kameran, även om det inte nämns i manualen(har inte hittat iaf). Det är ett billigt sätt att förlänga livslängden på linsen. det funkar bra med motljusskyddet samt med linslocket, så den kan i princip alltid sitta på kameran.
Postad 29 January 2009 - 14:52
snauen
-
snauen
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Kort o gott vilka minnen ska jag ha och vilka ska jag inte ha? =) I usel guide står bara SD eller SDH kort)
Jag har Sandisk 16GB II och det funkar fint, har haft kameran i 1 månad nu och är mycket nöjd med den också. Mvh Snauen
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Digitalkameror & Videokameror
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|