Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Super Mario Galaxy

183 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Mario Galaxy? (86 medlem(mar) har röstat)

Sätt betyg från 1 till 5

  1. 1 (2 röster [2.33%])

    Procent av omröstning: 2.33%

  2. 2 (1 röster [1.16%])

    Procent av omröstning: 1.16%

  3. 3 (6 röster [6.98%])

    Procent av omröstning: 6.98%

  4. 4 (6 röster [6.98%])

    Procent av omröstning: 6.98%

  5. 5 (71 röster [82.56%])

    Procent av omröstning: 82.56%

Rösta Gäster kan inte rösta
Super Mario Galaxy (Wii) (Nintendo Wii-spel) 8 9,15 (33) 699:-

#1

Postad 02 november 2007 - 21:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Postad bild

Recensioner

Ett par citat:

Super Mario Galaxy should be free of any such contention. It is an exceptional game by any standard, Mario or otherwise. It doesn't invent new kinds of gameplay, but it represents something that is perhaps equally important: A rethinking of how 3D platformers should work. The decade since the N64's debut has seen the genre struggle (and generally fail) to move beyond simply piling needlessly complex controls and obsessive-compulsive item collection on Mario 64's foundation. Galaxy strips away those encumbrances, revisits the essential concepts that made its esteemed predecessor so enjoyable, and then expands on them in new and intriguing ways.

In short, Galaxy is one of the most impressive, engrossing games in recent memory -- and quite the contrast to the rest of this year's triple-A gaming crop, which tends toward the dark, the M-rated, and the first-person perspective. Gaming may be growing up (per se), but gamers will always appreciate beautifully polished gameplay and inventive design...even if it's sugarcoated with squeaky baby stars and a goofy cartoon of a hero. Galaxy proves that Mario matters just as much today as he did 25 years ago, and that makes him one of a kind in this medium. But don't play Galaxy simply because Mario is the timeless godfather of gaming. No, play Galaxy because it's fantastic.


Mario reaches for the stars in his new intergalactic adventure, Super Mario Galaxy. Strap on your space boots and come along for the ride as Gamerhelp Editor Patrick Shaw tours the cosmos and explains why Galaxy is the best Mario game since the timeless classic, Mario 64!!!


Mario Galaxy recenserat i Famitsu:

Mario Galaxy 109910 PLAYTIME: As long as you damn well want
* Keeps up the feeling of "I wanna see what's in the next level!"
* Gladually builds up things available in game, keeping a good difficulty balance and level design.
* Gravity change gimmicks and special actions improve boss fights.
* Wiimote controls work almost too well
* Tempo is abnormally good
* Just being able to point and gather star pieces in exhilerating.
* Game everyone can enjoy.


Spelet är ute nu i Japan, släpps snart i USA och några dagar senare (16:e) hos oss.

Redigerat av Zoiler, 15 november 2007 - 16:04.


#2

Postad 02 november 2007 - 23:01

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0
Jag har nu förbokat spelet, 429 kr på CD-WOW. 2 veckor kvar till release!

#3

Postad 03 november 2007 - 08:58

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Riktigt bra pris!
Men ja vågar inte förhandsboka på CD-WOW, ja vågar fan inte förhandsboka spelet alls.
Ja kommer att köpa de på release`dagen istället för att vara 100 på att få ett ex :)

#4

Postad 03 november 2007 - 17:49

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Bokade igår på gameshop. De har varit duktiga på att hantera mina bokningar tidigare så jag kör på dem. Är ruskigt peppad på mario!

#5

Postad 05 november 2007 - 08:55

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Jag bokade mitt ex på Webhallen. Hoppas på bättre tur med leveransen än med MP3.

#6

Postad 08 november 2007 - 12:24

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

  • 797 inlägg
  • 0
Fick 9.8 på Gametrailers http://www.gametrail...ayer/27584.html

Skall inhandlas

#7

Postad 08 november 2007 - 12:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Om ni vill ha spelet detta året så beställ inte på CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som släpptes förra veckan.

EDIT: haha CDWOW är ett skämt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu.
UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vänta i veckor på att få det.

Redigerat av Unregistereddc471864, 09 november 2007 - 10:22.


#8

Postad 09 november 2007 - 10:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
10/10 gamereactor :)

Det här blir en fin julklapp till flickvännen heh

#9

Postad 09 november 2007 - 10:18

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0
5/5 Gamespy, 9,5 av 10 Gamespot

Fan va sugen man blir på att lira det nu :)

#10

Postad 10 november 2007 - 08:07

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0

Om ni vill ha spelet detta året så beställ inte på CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som släpptes förra veckan.

EDIT: haha CDWOW är ett skämt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu.
UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vänta i veckor på att få det.


Jag mailade CDWOW och frågade angående Super Mario Galaxy. Nedan min fråga, följd av svaret från CDWOW. Hoppas han som svarade har rätt...

Min fråga: Hello! I ordered Super Mario Galaxy for the Nintendo Wii on www.cd-wow.se a couple of days ago. It´s released the 16th of november. I wonder if I will receive my copy from you on this day, or do I have to wait? If so, how long? If the wait is too long I want to cancel the order.

Svaret: Hello, Thank you for contacting us. As per our records your order for " Nintendo Wii - Super Mario Galaxy" is a pre-release. The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all of our customers in Sweden to allow up to 8 working days for an order to be delivered from the date of dispatch. If you have any further questions then please do not hesitate to get back to us. Kind Regards, Simon, CD WOW! Customer Services, www.cd-wow.com

Redigerat av matte76, 10 november 2007 - 08:09.


#11

Postad 10 november 2007 - 13:39

Official_P
  • Official_P
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Detta spel har alla världens möjligheter att ta över tronen som världens bästa plattformspel från Super Mario World samt Super Mario 64. Det var länge sedan jag var så uppspelt inför en release. Att än en gång få samla ihop de 120 stjärnorna i alla fantasifulla miljöer får en att skälva :)

#12

Postad 10 november 2007 - 15:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Om ni vill ha spelet detta året så beställ inte på CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som släpptes förra veckan.

EDIT: haha CDWOW är ett skämt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu.
UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vänta i veckor på att få det.


Jag mailade CDWOW och frågade angående Super Mario Galaxy. Nedan min fråga, följd av svaret från CDWOW. Hoppas han som svarade har rätt...

Min fråga: Hello! I ordered Super Mario Galaxy for the Nintendo Wii on www.cd-wow.se a couple of days ago. It´s released the 16th of november. I wonder if I will receive my copy from you on this day, or do I have to wait? If so, how long? If the wait is too long I want to cancel the order.

Svaret: Hello, Thank you for contacting us. As per our records your order for " Nintendo Wii - Super Mario Galaxy" is a pre-release. The majority of orders arrive well within a week, although we kindly ask all of our customers in Sweden to allow up to 8 working days for an order to be delivered from the date of dispatch. If you have any further questions then please do not hesitate to get back to us. Kind Regards, Simon, CD WOW! Customer Services, www.cd-wow.com


Som sagt. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som jag bokade förra månaden. Hoppas du har bättre lycka än mig. Jag kommer aldrig mer köpa ngt av dem iaf. Inte kosntigt de är billiga. Servicen är värdelös.

#13

Postad 10 november 2007 - 19:18

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0

Om ni vill ha spelet detta året så beställ inte på CDWOW. De har fortfarande inte skickat mitt Hellgate London som släpptes förra veckan.

EDIT: haha CDWOW är ett skämt. Ytterligare förseningar. Tidigast den 14:e skickas det nu.
UNDVIK CDWOW!! Förbokar man ska man inte behöva vänta i veckor på att få det.

Beställde More Brain Training från dom en veckan innan de släpptes. Jag fick konstant mail om att det tyvärr blivit försenat samt fick en ny preliminär sänd datum. Efter en och en halv månad efter release sket jag i ordern och beställde det från Gameshop. Fick spelet dagen efter. Super Mario Galaxy har jag beställt från Gameshop. Dom skickar snabbt. Fick mitt Metroid Prime Corruption en dag innan release.

Angående Galaxy. Det som jag blivit imponerad över när jag sett video review är hur varierande spelet är. Helt otroligt. Kan knappt vänta.

#14

Postad 10 november 2007 - 20:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Angående Galaxy. Det som jag blivit imponerad över när jag sett video review är hur varierande spelet är. Helt otroligt. Kan knappt vänta.

Har du kollat? Varför? Du vet ju redan att du vill ha det :)

Jag slutade kolla på media för länge sedan. Så blir det ännu roligare att spela :D

#15

Postad 10 november 2007 - 20:40

Official_P
  • Official_P
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Är helt på Zoilers sida. Tittar inte ens på skärmdumpar. Vill att spelet helt och hållet skall känns nytt när man får det.

#16

Postad 10 november 2007 - 21:37

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
yupp, har försökt undvika allt som har med super mario galaxy att göra (filmer och bilder), men det har varit svårt tyvärr :).

#17

Postad 11 november 2007 - 19:08

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0
Avbokade min order från CDWOW. Tar inte risken att inte få spelet på releasedagen. Ska fan spela det nästa helg!! :lol:

#18

Postad 11 november 2007 - 19:57

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

Ska fan spela det nästa helg!!


aa d är du inte ensam om d kan ja lova =D.. usch nu börjar man riktigt längta tills på fredag.. Nästan så man vill gå å lägga sig extra tidigt bara för tiden ska gå fort =)

#19

Postad 11 november 2007 - 21:26

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
mysigare o spela på julafton :lol:

#20

Postad 11 november 2007 - 21:47

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

mysigare o spela på julafton :lol:


Näää!? Julafton? Det är en helig dag då man inte får spela tycker jag. I mellandagarna dock, så ska man hårdköra o gärna varva de spel man fått i julklapp!

Okej.. jag har aldrig fått ett spel i julklapp förr tror jag (förutom might and magic IX, som jag lånade ut direkt o inte har spelat till denna dag faktiskt), men ändå...

On topic igen: litar stenhårt på Gameshop! Jag har också slutat se på screenshots o videos, vill inte ens läsa recensioner längre... jag vet att det kommer att bli bra så varför ska jag?

#21

Postad 14 november 2007 - 15:23

Son_of_Sun
  • Son_of_Sun
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Fick mitt spel idag :blink: (Från GameShop)

Har bara spelat lite och fått ihop två stjärnor, men mer kommer det bli! Är lite snurrigt från början ändå...

Redigerat av Son_of_Sun, 14 november 2007 - 15:29.


#22

Postad 14 november 2007 - 15:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Nej jag är inte alls avis :blink:

Men men ska bli grymt kul, är ju endå ingen fotboll i helgen.
Så ja har hela helgen bokad för spelande nu :lol:

#23

Postad 14 november 2007 - 16:37

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
inte många timmar kvar nu =))).. gud va kul d ska bli =P

#24

Postad 14 november 2007 - 17:08

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Har bokat det på Webhallen men det verkar inte vara skickat, känns som man kommer få ta fram fula metoder om man vill spela det i helgen.

#25

Postad 15 november 2007 - 08:10

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Räcker väl att de skickar det idag?
lr bor du i Norrland?

#26

Postad 15 november 2007 - 08:57

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Räcker väl att de skickar det idag?
lr bor du i Norrland?

Posten kan man inte lita på nuförtiden för sådana här viktiga grejer. :( Tycker det är mer regel än undantag att vykort och grejer kommer fram dagen efter inom Sverige ens till/från storstäderna.

Har också beställt från Webhallen och hoppas på leveransbekräftelse snart, har inte hört något om att dom inte ska kunna leverera till release vilket dom fick problem med när Prime 3 släpptes. Är borta i helgen så kommer ändå inte kunna spela, men känns bättre att ha spelet väntandes hemma än i en postsäck på okänd ort... :D

Redigerat av Unregisteredbd4cda37, 15 november 2007 - 08:58.


#27

Postad 15 november 2007 - 09:05

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
näe, posten kan man verkligen inte lita på idag då jag varje dag får någon annans brev och tvärtom.....suck!

#28

Postad 15 november 2007 - 09:12

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Jag älskar den fete lille rörmokaren!!

Kom hem sent igår, men då låg spelet inannför dörren och väntade. Jag tjoade till lite för mig själv och skyndade mig med att mata in det i Wiit. Har inte hunnit lira så mycket än (två stjärnor), men herrejösses vad underhållande det här spelet är! Variationen är otrolig och tempot högt! Att det är färgglatt och charmigt behöver nog inte nämnas...

#29

Postad 15 november 2007 - 09:18

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0

näe, posten kan man verkligen inte lita på idag då jag varje dag får någon annans brev och tvärtom.....suck!


Fast de låter ju snarare som att du får ta ett snack med din brevbärare :D

#30

Postad 15 november 2007 - 15:17

Vaargen77
  • Vaargen77
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Fick spelet idag jag också, svårt att lägga ifrån sig :)

#31

Postad 15 november 2007 - 16:00

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Varför är det ingen omröstning i tråden förresten?

#32

Postad 15 november 2007 - 16:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ta det lugnt. Jag ska lägga till en :)

#33

Postad 15 november 2007 - 16:15

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Najs! Nu kommer min femma som ett brev på posten!

Edit: Synd bara att jag ska sjunga med kören ikväll efter jobbet, ja känner så mycket för att dra hem och umgås med Mario hela kvällen!

Redigerat av dannovarius, 15 november 2007 - 16:16.


#34

Postad 15 november 2007 - 16:20

Unregistered1079
  • Unregistered1079
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0
Måste säga att spelet tyvärr är lite för lätt. Men samtidigt är det jäkligt kul, riktigt svårt att lägga ifrån sig. Det blir nästan hela tiden "bra en stjärna till..."

#35

Postad 15 november 2007 - 16:51

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Kan passa på redan innan eventuella spoilers börjar droppa in att artigt uppmana till användande av spoiler-taggen. Kul för er som fått spelet redan innan release, verkligen, inte ett dugg avis. :)

Webhallen har nu skickat mitt exemplar i alla fall så förhoppningsvis ligger det på lokala postkontoret i morgon eftermiddag!

#36

Postad 15 november 2007 - 18:47

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
jag ska mysa på julaftons natten med detta spel...........mys pys tomten frys.

#37

Postad 15 november 2007 - 19:11

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0

jag ska mysa på julaftons natten med detta spel...........mys pys tomten frys.

Det låter helt underbart faktiskt =).så himla skön stämning me julstjärnor, julgran, go mat & röd vita färger.. De e nästan så man skulle vilja vänta till dess.. men icke, de lär inte gå & ja lär ju inte försöka å hålla emot viljan =)

#38

Postad 15 november 2007 - 22:04

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Fick mitt SMG idag, hur skoj som helst. Ray surfing roxx! :)

#39

Postad 15 november 2007 - 23:29

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Fick mitt SMG idag, hur skoj som helst. Ray surfing roxx! :)

JAG?!? SURFA?!? nejtack.

#40

Postad 16 november 2007 - 08:20

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Som sagt.. Spoiler taggar är ju att rekommendera..

#41

Postad 16 november 2007 - 08:50

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Går det inte ändra kameravinkel i spelet, man kan ju bara trycka på styrkorset, verkar alltså inte gå att rotera kameran som man vill. Det kan ju bli rätt jobbigt ibland när Mario är upp och ner och kameran blir fokuserad åt fel håll.

#42

Postad 16 november 2007 - 12:14

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Går det inte ändra kameravinkel i spelet, man kan ju bara trycka på styrkorset, verkar alltså inte gå att rotera kameran som man vill. Det kan ju bli rätt jobbigt ibland när Mario är upp och ner och kameran blir fokuserad åt fel håll.


Ibland går det inte att ändra kameran, dock tycker jag att kameran är grymt bra utan att man rör den, men du kan få förstapersonsperspektiv genom att trycka uppåt på styrkorset och som sagt så kan du vrida den, men ibland går det inte, med höger och vänster på styrkorset.

#43

Postad 16 november 2007 - 14:08

yonaz333
  • yonaz333
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0

Måste säga att spelet tyvärr är lite för lätt. Men samtidigt är det jäkligt kul, riktigt svårt att lägga ifrån sig. Det blir nästan hela tiden "bra en stjärna till..."


Det blir betydligt svårare längre in i spelet, jag lovar ;)
5/5 btw :angry:

#44

Postad 16 november 2007 - 15:35

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Har ni mött Bouldergheist...
Spoiler


#45

Postad 16 november 2007 - 15:43

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Satt och lira ett par timmar igår och det känns skönt att Nintendo verkligen har levererat ett Mario spel som sätter sig högst upp på tronen av dom alla. :angry:

Sen det med kameran. Det finns en "reset camera" knapp som kan hjälpa ibland ifall det blir lite struligt.

#46

Postad 16 november 2007 - 16:43

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Har lirat ett par timmar nu och måste bara säga en sak: SJUKT KUL! Äntligen!!

Dock måste jag också invända lite mot den buggiga kameran men men... :angry:

#47

Postad 16 november 2007 - 22:34

SweMart
  • SweMart
  • Lärjunge

  • 428 inlägg
  • 0
Fattar inte grejen med detta spel, men å andra sidan gillar jag inte Mario 64 heller. Tycker detta är långt ifrån det Super Mario Bros jag spelade som 9-10 åring. Nej. nu lägger jag ner projekt Wii.

Känner mig väldigt gammal när jag skriver detta men detta känns som ett barnspel.

Zelda och Wii Sports, det är typ det enda som jag gått igång på. Wii Fit kommer väl att köpas in som ren kuriosa.

(Har testat dom flesta spelen som har släppts "via diverse källor", kom inte och dra med MP3 tack)

Edit: Tänkte bara tillägga att sambon på 29 år som även hon växt upp med Nintendo bara skakade på huvudet. Varför allt babbel och "A" tryckande. Känns väldigt corny och Pokemon var hennes kommentar.

Redigerat av SweMart, 16 november 2007 - 22:43.


#48

Postad 17 november 2007 - 02:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Känns det som ett barnspel? Jag skulle nog inte klassifisera postarna här inne som barn, än mindre den samlade kritikerkåren som höjer det till skyarna.

Vad är ett barnspel idag? Rayman? Sannerligen kan det spelas av barn, men uppenbarligen kan man även gilla det som vuxen. Wii Sports? Så simpelt att ett barn kan klara av det, ändå spelas det av 80 åringar.
Är ett spel ett barnspel så fort det är tecknat och inte innehåller vapen? Knappast.
Är Mario Galaxy ett barnspel? Inte en chans. För komplicerat för ett barn och för enkelt att avnjuta för en vuxen.

Här har du ett äkta barnspel. Det kryllar av dem på DS ;)

Kan det snarare vara så att du faktiskt inte gillar Mariospelen i 3D (Mario 64 ex), men försöker gilla dem för att så många andra gör det, ungefär som du försöker med Wii? När du sedan inte gillar det måste du ha en "ursäkt/undanflykt" för det kan ju inte vara så att din smak är så annorlunda mot andras? Skylla på spelet, och inte din egna smak.

Just a thought :D . Sånt brukar inte fungera med Halo eller andra spel heller. Man gillar det man gillar och skyller gärna på något som inte nödvändigtvis finns där för att rättfärdiga sin smak. Men man vill gilla det och uppleva det alla andra upplever.

Varför allt babbel och "A" tryckande. Känns väldigt corny och Pokemon var hennes kommentar.

Pokemon? Fångar man saker i spelet eller gör hon liknelsen för att de pratar i Pokemon och pratar i Mario?

Vad gör man med "A"? Hoppar?

#49

Postad 17 november 2007 - 03:18

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Vad gör man med "A"? Hoppar?


Hoppar och pratar med "saker".
Förstår inte heller kritiken och jag har spelat spelet.

#50

Postad 17 november 2007 - 05:58

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

Känns väldigt corny och Pokemon var hennes kommentar.

:D:lol::(:lol::D:lol::D:lol::D:lol::lol::lol::lol:

Det där fick mig verkligen och skratta. Har faktiskt Köpt ett wii och detta spel idag.
Fast det är till grabben så jag å Ray kommer nog spela på julafton ;).
Kärringen slog in det innan jag hann säga mario. Så det vart inget provspel inte.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.