Postad 17 April 2006 - 23:31
Hoppas du njuter av Ghibliboxen, jag njuter då inte av Guns frånvaro...
Postad 31 May 2006 - 20:52
Tja!
Inte förrens platt-tv eller projjarna kommer ner på normala prisnivåer, där CRT ligger idag, kommer jag inskaffa något dyligt. Om dom nånsin kommer dit
Inget rättfärdigar ett köp i dagsläget för minst 10.000:-. Så mycket är inte design värt. Ljudet har alltid varit det viktigaste för mig. Dessutom har jag minst lika bra bild som en platt-tv i normala prisnivåer. För att inte tala om projje.
Då får det hellre se lite bulligt ut där framme
Mvh Stellan
Inte förrens platt-tv eller projjarna kommer ner på normala prisnivåer, där CRT ligger idag, kommer jag inskaffa något dyligt. Om dom nånsin kommer dit
Inget rättfärdigar ett köp i dagsläget för minst 10.000:-. Så mycket är inte design värt. Ljudet har alltid varit det viktigaste för mig. Dessutom har jag minst lika bra bild som en platt-tv i normala prisnivåer. För att inte tala om projje.
Då får det hellre se lite bulligt ut där framme
Mvh Stellan
Postad 09 January 2007 - 00:38
Hej.
Schysst galleri du har. Jag undrar vad det är för bänk, den i mitten och om du ev. vet var man kan få tag i en?

Tack. Mvh / eurodanz
Schysst galleri du har. Jag undrar vad det är för bänk, den i mitten och om du ev. vet var man kan få tag i en?

Tack. Mvh / eurodanz
Postad 08 April 2007 - 18:18
Hej jag säljer ett Nintendo 8 bit med lite spel. Om det kan vara nått så skriv ett mejl till [email protected]
Mvh Daniel
Mvh Daniel
Postad 07 January 2010 - 23:18
Pentax objektiv
Bifogad fil(er)
Redigerat av maximm, 07 January 2010 - 23:23.
Postad 12 January 2010 - 18:36
Jämnare
Bifogad fil(er)
Redigerat av maximm, 12 January 2010 - 19:00.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
210 bilder
90 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?