Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Mirai T32114 LCD-TV

49 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Mirai T27004 (TV) 1 (0) Inga priser
Mirai T32114 (TV) 1 (0) Inga priser
Mirai T3715C (TV) 1 (0) Inga priser
4 relaterade trådar

Postad 15 februari 2006 - 22:39

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Hej!
Mitt första inlägg som helt nyregistrerad användare. Har använt dessa forum flitigt för att få tips angående köp av LCD-TV. Letade efter lite budget TV´s och det stod mellan Hyundai HTL 3272 och Ivision J2LS02. Men att döma av forumen så var dessa skärmar väldigt upp och ner. Slog till slut till på en Mirai T32114. Hittade ingen info alls om den i forumen men slog till ändå. Specen verkade helt ok och även priset. Beställde den från Misco.se. Finns det nån som har några erfarenheter om denna TV? Skulle bli väldigt glad om ni nån delade med sig.

Postad 15 februari 2006 - 22:42

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Hoppas verkligen inte jag har köpt grisen i säcken.

Postad 16 februari 2006 - 07:53

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0
Grattis, du är nog den förste som köpt en eftersom den kom in på Miscos hemsida denna vecka! Du får bli testpilot åt alla andra intresserade.

Postad 16 februari 2006 - 09:58

slowmove
  • slowmove
  • Veteran

• 1 691 inlägg
  • 0
måste säga att den va ganska så snygg åtminstone...kom gärna åter med åsikter och sådant när du fått den

Postad 16 februari 2006 - 14:59

Apachez
  • Apachez
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Chi Mei heter tydligen tillverkaren av Mirai apparaterna enligt http://www.idg.se/Ar...3947_CS.dbp.asp

En snabb titt på specen på pappret gör ju att den onekligen ser intressant ut med 8ms, 1000:1, 178/178 så det vore intressant om dom som sett dessa live kan ge en liten review.

Lite synd att inte återförsäljarna själva testar nya modeller så dom kan skriva lite om för och nackdelar...

Postad 16 februari 2006 - 15:44

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Ja, det är lite synd men jag undrar om det går att göra en objektiv bedömning som återförsäljare.
Skulle jag vara återförsäljare och ta hem en jäkla massa apparater av ett märke och testa dom så skulle jag ha svårt för att förtälja nackdelarna (oärlig som jag är). Får inte TV´n denna vecka då jag tog avbetalning (fattig hantverkare) och skulle först få hem ett brev som jag ska skriva på och returnera. Men självklart återkommer jag med lite synpunkter på TV´n. Men jag är nog ingen bra referens då jag har lite erfarenhet av LCD...men jag kommer be om tips och råd angående kablar och kopplingar då jag inte har en susning om sånt.

Postad 16 februari 2006 - 20:33

Apachez
  • Apachez
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Mjo men jag hade hoppats på att det fanns någon seriös och ärlig återförsäljare "out there" :P

Referens av lcd behöver du bara om du ska jämföra dom mellan varandra, det som jag tycker i första hand är intressant är hur den står sig mot den senaste crt tvn du sett. Vanliga "fel" man kan söka efter är hur betrakningsvinklarna är (prova att sitt lite vid sidan om tvn, blir bilden längst bort mörkare än bilden som är nära samt går den mot blått eller rosa osv), hur svärtan är (prova se en film med inte så mycket ljus i sig i ett nedsläckt rum, ser svart ut att vara svart eller ser det svarta ut att vara grått?) etc... Men även elektroniken, funkar bredbild (16:9) resp 4:3 och olika beskärningar? Kan du själv förflytta beskärningen? Hur är bildkvaliten från analog insignal (är den grötig eller skarp eller flimrar den kring kanterna osv...

Postad 16 februari 2006 - 23:14

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0
Ojojoj! Riktigt intressant och prisvärd TV som har i princip allt det jag önskar mig. Jag undrar om det finns i lite större storlek? Skulle nog helst vilja ha en 37" men har svårt att navigera på misco.se då den sidan inte är vidare användarvänlig imo. Ser mycket fram emot dina första intryck av TV:n sedan så får vi se om jag nappar på den också.

Postad 16 februari 2006 - 23:39

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
37 tum finns... http://www.databyran...&detProdId=9650

Fanns även en tusenlapp billigare på datorhandel.com

Postad 17 februari 2006 - 04:13

Unregistered87a6509e
  • Unregistered87a6509e
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Den verkar likna http://www.hugoson.s...3/p6053_swe.php

Nu har jag inte jämfört specifikationerna.
Jag vet att HIFI-klubben säljer Hugoson och om det nu är samma skärm så borde det finnas mycket skrivet om dem.

Postad 23 februari 2006 - 11:12

linslus45
  • linslus45
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Mirai är samma som Hugosson. Dock är Mirai mycket billigare.

Neverlast, har du fått tv:n?

Postad 23 februari 2006 - 12:22

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0
37an var för j-a ful, Mirai själva påstår för övrigt att dom är en av världens största tillverkare av LCD-skärmar.

Postad 23 februari 2006 - 13:32

linslus45
  • linslus45
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

37an var för j-a ful, Mirai själva påstår för övrigt att dom är en av världens största tillverkare av LCD-skärmar.

<{POST_SNAPBACK}>

Mirai måste mena att det är deras panel som tillverkas av en av världens största tillverkare (3:e).

Postad 23 februari 2006 - 15:03

nemnok
  • nemnok
  • Lärjunge

• 467 inlägg
  • 0
Enl. prylportalen tar Acer och några till sina paneler från dem..

http://prylportalen...._MKF225.dbp.asp

sedan tycker jag att 37:an är djävligt snygg,, smaken är liksom baken delad...

Postad 23 februari 2006 - 15:54

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

sedan tycker jag att 37:an är djävligt snygg,, smaken är liksom baken delad...

<{POST_SNAPBACK}>

Japp, och tur är väl det, annars skulle ju alla köpa samma TV, då hade det inte vart lika kul att hänga på detta forum :D

Postad 24 februari 2006 - 20:14

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Mirai är samma som Hugosson. Dock är Mirai mycket billigare.

Neverlast, har du fått tv:n?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, har inte fått TVn ännu p.g a strul i mitt huvud. Fick hem papper som jag skulle skriva på men missade en underskrift på köpnotan så jag fick hem brevet igen och skickade tillbaks det. Så Misco borde ha fått mitt brev idag (fredag) så den borde komma nån dag nästa vecka.

Postad 24 februari 2006 - 22:52

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15 622 inlägg
  • 0
Undra om inte Chi Mei är en av de tre största LCD panel tillverkarna.....Läste det nånstans men kommer inte ihåg vart, det var en artikel av något slag i den amerikanske web djungeln....

Edit: Hittade på den, http://www.gizmag.co.uk/go/5257/ och det var en engelsk djungel. Dock handlar artikeln om nåt helt annat

Redigerat av Mikael_R, 24 februari 2006 - 22:56.

Postad 03 mars 2006 - 15:52

linslus45
  • linslus45
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Mirais paneler tillverkas BTW av CMO och det är Philips TV-tuners som sitter i dom.

Postad 03 mars 2006 - 18:49

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Fick min TV i Tisdags och är nöjd. Nu sitter den uppe. Utseendet är helt okej men jag hade förväntat mig att det skulle vara lite grå svart i ramen men det är helt svart (förutom högtalaren som är silver). Bilderna jag sett har varit lite missvisande. Då jag varken har digital tv eller någon större teknisk kunskap så kanske inte mina synpunkter är helt korrekta. Jag har alltså bara en vanlig simpel analog koppling. Eftersom jag har den i sovrummet så går den inte via dvd eller datorn. Jag tycker dock att bilden är bra via analog signal. Har inte undersökt svärta eller om jag hittar några defekter. Har ej eller kopplat den till datorn o.s.v. Men hittills så är jag nöjd med mitt köp.

Postad 09 mars 2006 - 22:23

Lain
  • Lain
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Du hade inte tänkt att testa den med datorn? Jag har nämligen köpt en Mirai 27" till mitt lilla studentrum med tanke att använda som dataskärm och tv. Får inte igång kopplingen till datorn bara..sjukt irriterande, har testat med dvi, s-video och vga, men får inte till ngn bild alls :unsure:

vore intressant om ngn annan testat att koppla en Mirai till en dator, om det är något speciellt med dom el så.

Postad 22 mars 2006 - 12:38

Budgetbio
  • Budgetbio
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Denna apparaten verkar klart intressant. Nu när det gått ett tag - är du fortfarande nöjd med ditt val? Bilder skulle vara kanon!

Postad 22 mars 2006 - 16:52

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Jag är fortfarande väldigt nöjd. Kör dock bara analog k-tv men är som sagt ändå väldigt nöjd med bilden. Har som sagt varken kopplat dvd, boxer eller data till den. Mitt enda missnöje är att fjärren inte är upplyst. Lite svårt att hitta i mörkret. Får hem en digitalkamera den här veckan, kan försöka ta några bilder då.

Postad 22 mars 2006 - 17:28

Budgetbio
  • Budgetbio
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Jag är fortfarande väldigt nöjd. Kör dock bara analog k-tv men är som sagt ändå väldigt nöjd med bilden. Har som sagt varken kopplat dvd, boxer eller data till den. Mitt enda missnöje är att fjärren inte är upplyst. Lite svårt att hitta i mörkret. Får hem en digitalkamera den här veckan, kan försöka ta några bilder då.

<{POST_SNAPBACK}>

Bilder låter bra! Kan du inte koppla in DVD-spelaren/datorn?

Postad 26 mars 2006 - 09:32

dirk
  • dirk
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag är helt klart sugen på denna tv. Har någon här erfarenhet av att koppla in dator eller annat som extern källa? Jag vill nämligen kontrollera om det är så att den "kommer ihåg" vad som var den senaste källan när man går i stand-by. Vissa apparater har den irriterande vanan att gå tillbaka till den inbyggda analoga tv-signalen när man sätter på den från stand-by. Om man bara använder den för att visa en extern källa (som t.ex. en dator) måste man då varje gång man slår på den fippla med source-knappen. Någon som vet hur denna apparat funkar i detta avseende?

Postad 26 mars 2006 - 14:09

Unregisteredff8970c5
  • Unregisteredff8970c5
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Troligtvis samma panel i Netonnets nya Centrum Apollo 37" som i Mirais 37".
Har själv en Andersson Y60 med Chi Mei panel.

Postad 09 april 2006 - 14:53

tokskratta
  • tokskratta
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag är helt klart sugen på denna tv. Har någon här erfarenhet av att koppla in dator eller annat som extern källa? Jag vill nämligen kontrollera om det är så att den "kommer ihåg" vad som var den senaste källan när man går i stand-by. Vissa apparater har den irriterande vanan att gå tillbaka till den inbyggda analoga tv-signalen när man sätter på den från stand-by. Om man bara använder den för att visa en extern källa (som t.ex. en dator) måste man då varje gång man slår på den fippla med source-knappen. Någon som vet hur denna apparat funkar i detta avseende?

<{POST_SNAPBACK}>

Fick hem mitt exemplar av denna burk förra veckan och är helt nöjd såhär långt.. har kopplat in min mac mini via DVI och det ser helt lysande ut. Däremot verkar inte sprcifikationerna som finns överallt på nätet stämma med dom som står i instruktionsboken. Jag är helt rudis på det här men i stället för 8 ms som det står i responstid på nätet står det 12 ms grått till grått i instruktionsboken och i stället för 1000:1 i kontrast står det "800:1 typiskt" i boken.. petitesser kanske men värt att notera..

när det gäller källväljaren där så startar alltid min tv med analog signas när man slår på den, men den visar någon slagt 'auto detect' funktoin när den slås på så det är möjligt att den hittar andra källor om sånna finns,, dock inte dvi då tydligen..

men i övrigt ett fint köp så långt jag kan bedömma...

Postad 09 april 2006 - 14:54

tokskratta
  • tokskratta
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
skickade visst dubbla inlägg, går det inte ta bort ett?? :)

Redigerat av tokskratta, 09 april 2006 - 15:03.

Postad 10 april 2006 - 13:23

Simon1981
  • Simon1981
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hejsan
Jag funderar starkt på att köpa en Mirai 27", Mirai T27004. Har hittat den på itbutikken för 6500 inkl frakt. Men det står inget på deras sida om det ingår väggfäste, eller vilken standard den har för väggfäste (vesa 70/ vesa 100). Så min fråga är: Följer det med väggfäste? Och om inte, vilket väggfäste ska man köpa?

Postad 17 april 2006 - 17:38

tokskratta
  • tokskratta
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Hejsan
Jag funderar starkt på att köpa en Mirai 27", Mirai T27004. Har hittat den på itbutikken för 6500 inkl frakt. Men det står inget på deras sida om det ingår väggfäste, eller vilken standard den har för väggfäste (vesa 70/ vesa 100). Så min fråga är: Följer det med väggfäste? Och om inte, vilket väggfäste ska man köpa?

<{POST_SNAPBACK}>

32 tumsmodellen jag köpt har fotstöd men inte väggfäste. Läste någonstans att Vesa 200/200 passar till just den här, så till en mindre tv kanske mindra vesafäste passar.. lycka till!

Postad 20 april 2006 - 14:38

linslus45
  • linslus45
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Det verkar inte medfölja något väggfäste.

VESA 100x100 är det till 27".

Postad 30 april 2006 - 12:16

[Spin]
  • [Spin]
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Hur är svärtan och bakgrundsbelysningen? Det skall enligt specifikationerna finnas justerbar backlight - funkar det bra?

Postad 16 juni 2006 - 22:16

dreamcode
  • dreamcode
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
jag är väldigt intreserad jag med.

funderar den köpa den.

är alla som har den nöjda?
har någon testat tv-out från dator ?
om svaret är ja, då är bilden bra?

Postad 20 juni 2006 - 22:37

dreamcode
  • dreamcode
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har beställt en Mirai idag från datorbutiken...
nu är bara att vänta och hoppas på det bästa :D

Postad 21 juni 2006 - 14:15

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Har inte testat koppla från vare sig DVD eller dator. Har bara satt upp den i sovrummet med vanlig analog signal. Det finns flera olika lägen att skifta mellan som MOVIE,SPORT,USER m.m. Jag stör mig mycket på att det är ganska högt bakgrundsljud på alla lägen förutom sport. Vet inte om jag orkar med nån reklamation.

Postad 11 juli 2006 - 23:48

Unregistered28dbfc2d
  • Unregistered28dbfc2d
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Är lite sugen på att slå till på en Mirai T32114.
Ingen som har lite bilder så man kan se hur den ser ut i verkligheten? :rolleyes:

Postad 30 juli 2006 - 18:07

Mardröm
  • Mardröm
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Hur är det med stöd för pixelmapp via dvi?

Det här är en av de få TVs som har justerbar backlight och kan kunna ta 1360x768 via dvi vad jag förstår?

Lite dåligt att inte upplysa andra om de frågor ni själva ställer när ni väl köpt TVn.

Redigerat av Mardröm, 30 juli 2006 - 18:10.

Postad 30 juli 2006 - 18:51

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Hur är det med stöd för pixelmapp via dvi?

Det här är en av de få TVs som har justerbar backlight och kan kunna ta 1360x768 via dvi vad jag förstår?

Lite dåligt att inte upplysa andra om de frågor ni själva ställer när ni väl köpt TVn.

<{POST_SNAPBACK}>

Om du ens tänker på att köpa tvn så ska du nog ta den ¨nyare modellen som till och med är lite billigare..

Postad 30 juli 2006 - 20:15

Mardröm
  • Mardröm
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Nej, den har ju hdmi och är därmed körd.

Men hursom så lär det knapast bli den här skämen, den finns inte på lager och än mindre att se på i närheten av mig.

Postad 30 juli 2006 - 20:43

YaKoSTaR
  • YaKoSTaR
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0

Nej, den har ju hdmi och är därmed körd.

Men hursom så lär det knapast bli den här skämen, den finns inte på lager och än mindre att se på i närheten av mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Vad menar du med körd? Japp, tycker också det e jobbigt att folk inte skriver hur TV-apparaterna e.. Iofs kanske de inte har tid men endå, vill veta så mycket som möjligt innan jag betalar för den. Kostar ju lixom närmare 7000 endå.

Postad 30 juli 2006 - 20:48

Mardröm
  • Mardröm
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
Jag ska pixelmappa min skärm från datorn och hdmi tillåter inte det i de flesta fall.

Den här är inget alternativ som jag ser det då bara två handlare på prisjakt listar den, ingen i närheten av mig, ingen har den i lager.

Postad 31 juli 2006 - 19:22

sebrock
  • sebrock
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Igen som kan punga upp lite bilder?

Priset är ju onekligen mycket tilltalande... sedan lite mer om hur det går med PC-kopplingen... kom igen nu gubbs!

Postad 17 augusti 2006 - 14:51

BestRip
  • BestRip
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Skrev till Mirai å frågade lite om 27" skärmen T27004:

Dear Bengt,

Thanks for the interest in our products.

I answered between your lines, if the info is not fulfilling your requirement, please let me know.

Best regards,
Serge Verhoeven

Technical Service Manager
MIRAI
Jupiterstraat 106
NL - 2132 HE Hoofddorp
Tel.: + 31 (0)23 567 1055
Fax: + 31 (0)23 567 1067
Mob: + 31 (0)655 396 829
[email protected]
www.eu-mirai.com - experience the future!

Hello,

I have on a swedish site (www.prisjakt.nu) become greatly interested in the Mirai T27004 as a computer monitor (and TV set) and have a question:

Is this unit suitable for use as a computer monitor?

Yes it is, the unit supports up to 1360x768 with high quality picture.

From a review in the english magazine T3:

"All of this bodes well for HDTV, but pictures from a Sky+ box or PlayStation 2 are less impressive, with colours often looking washed out. Sound is quite tinny."

Are these observations correct or have the reviewer just not mastered the controls and settings of the TV set when connected to a PC or other external image source?

We are not aware of these point, we never received any comment before. It looks like the settings were not changed from CVBS to RGB.

The sound is not as from a hifi system. Compared with a CRT TV, due to inner smaller space, the bass is not that deep as on a CRT TV’s, this is for every manufacturer.

Further more the review states:

"Of course, a telly really lives or dies on its picture quality, and despite its low cost and budget spec, the Mirai impresses on this front. Feed it an upscaled 720p signal from your DVD player and you’ll find that object edges are sharp and colours clear and bright. The lightning-quick movements of Kill Bill’s fight scenes, for instance, remain unblurred, although it can’t, alas, do anything about David Carradine’s “acting”."

It sounds a bit contradicting that picture quality would be impressive on TV but "looking washed out" on other input. Very interested in any answers to this.

It’s nearly a similar test as in Holland but we are happy with it, especially for a new brand the result and advice is perfect.

I'll post any useful info on this on the site where the interest for this monitor (and other Mirai TV sets) is great, but many questions on quality are asked in the forum.

Best regards
Bengt

Om det nu var någon som undrade samma saker... :)

Postad 21 augusti 2006 - 11:00

RJM
  • RJM
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Är det någon som kan ge lite mer feedback om T27004? Med ett pris på ca 5600kr så verkar den riktigt intressant. Tänkte först slå till på en Philips 23PF5321 men den kostar 600kr mer och är "bara" 23 tum men den kanske ger bättre bild (även fast det ser ut som specen på Mirai är mycket bättre)?

Postad 21 augusti 2006 - 18:13

sebrock
  • sebrock
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
jag funderade länge på 32":aren men tror det lutar åt Mirai T27004 nu. Dels för att den är hästvägars mycket snyggare och dels för att jag nog inte behöver en 32":s eftersom jag kör filmer på projektor. Detta är mer för nyheter och enskilda program. Dock skulle jag vilja höra mer från någon som har den... bilder vore också kanon.

Postad 27 augusti 2006 - 14:28

Markus_H84
  • Markus_H84
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Jag har precis skaffat denna lcd tven fick hem den i förrgår har hunnit testa en dle med den kan säga så här den är värd sina pengar den presterar perfekt med min XBOX och hyfsat via DigitalTV som jag har men analog är de ingen hit precis bilden blir korning och ganska dålig men jag har inte tänkt använda anlogt alls så de går bort för mig. Men ljudet i den är inte speciellt bra så jag har i stället min Pioneer anläggning inkopplade så ljudet blir mycket bättre tven har kass bas. Provade också kopplade min dator via VGA de va helt okej bild fast föredrar hällre min CRT 19 tums skärm till datorn än använda tven som de.

Jag är helt nöjd med den. Förutom när den ska visa analog tv.

Postad 29 augusti 2006 - 15:10

RJM
  • RJM
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Hur är T27004 om man kör digital TV via boxer? Problem med eftersläpningar? Vad jag läst så verkar ljudet inte vara så bra men det kanske duger som sovrums TV?

Postad 29 augusti 2006 - 16:04

Markus_H84
  • Markus_H84
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Hur är T27004 om man kör digital TV via boxer? Problem med eftersläpningar? Vad jag läst så verkar ljudet inte vara så bra men det kanske duger som sovrums TV?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag köprt med DigitalTV via Boxer med en Dilog DT-355 jag har inte märkt några eftersläpningar alls förutom att ljudet i den är skit. Bilen är lite dålig de beror nog mest på scart sladden eller att tven visar de i sin fulla upplösning. Ska skaffa bättre scart sladdar se om bilden blir bättre.

Postad 29 augusti 2006 - 17:01

RJM
  • RJM
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Vad menar du med att "ljudet i den är skit"? Är det verkligen helt kass, även om man bara kollar vanliga TV program (mest prat)?

Det verkar sitta bättre högtalare i 32 tums modellen - Mirai DTL-532W100. Men den blir nog för stor för sovrummet...

Postad 29 augusti 2006 - 17:16

RJM
  • RJM
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Jag har skapat en ny tråd för Mirai T27004

Länk

Postad 17 mars 2007 - 11:07

Neverlast
  • Neverlast
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Vaknade imorse och skulle slå på TV:n (Mirai T32114) och den var helt död. Strömindikatorn som antingen ska lysa röd eller grön var helt svart. Testade att byta eluttag samt att testa med en ny strömkabel men ingenting funkade...vad kan felet vara? :D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.