Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Frågor om Sennheiser HD25-1

6 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 March 2006 - 11:31

hobs0n
  • hobs0n
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Hejsan gott folk!

Jag köpte en Sennheiser HD25-1 för 1.5-2.0 år sen eftersom jag ville ha en sluten lur som var riktigt bra och jag vart riktigt rikigt nöjd med den! På kulturnatten i Uppsala vart jag misshandlad och kastad ner för en trappa och efter det tycker jag att ljudet vart lite mer.. skumt. Iofs så tänker och hör jag annorlunda efter olyckan. Sen försvann en av uhm.. skydden (har tappat massa minne och ord sen olyckan), visar en bild på den sen ;) Samt det som fick mig att köpa dessa dyra (ca 2500) var ett forum som handlade om ljud. Dom sade att dom medföljande kablarna är rätt kassa i HD25-1 och man ska kunna få riktigt bättre ljud om man byter kablar. Detta är dock alldeles förbi mina kunskaper och den enda jag hittat som kan detta är en amerikan, har inte lust till detta, tar massa tid å kostar massa pengar i frak >_< Vet ni ngn lr ngn firma som kan göra detta? Har frågat på en del butiker men ingen verkar veta nåt om det.. jefla newbs! ;)

Postad bild

Postad 23 March 2006 - 10:08

fizz
  • fizz
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
vad visar den röda ringen på bilden?

(sen måste du ju ha lite cred för allt roligt du lyckats få med på bilden ... Fötter, tre kakor, nått gult/svart som ser ut som en torkad banan och den värsta sladdhärvan jag sett .. fattas bara en porrfilm på datorn .. ;) )

Postad 23 March 2006 - 10:12

hobs0n
  • hobs0n
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

vad visar den röda ringen på bilden?

(sen måste du ju ha lite cred för allt roligt du lyckats få med på bilden ... Fötter, tre kakor, nått gult/svart som ser ut som en torkad banan och den värsta sladdhärvan jag sett .. fattas bara en porrfilm på datorn ..  ;) )

<{POST_SNAPBACK}>

Den visar den saken som försvann när jag blev nitad såklart. Antar att du inte har lurarna för då skulle du veta.. Å ja, det är kaos men ingen kaos alls jämfört med ALLA mina kompisar ;) Bryr mig inte faktiskt, däremot när jag å flickvännen ska flytta ihop så fort jag har fått en större lägenhet å dessutom sätta TVn på väggen då måste jag nog fixa kablarna lite snyggare..

Postad 23 March 2006 - 11:21

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Hej, ja sitter oxå med dessa lurar, klart nöjd med dem. har haft dem i några år nu.

Det är en tunn skumm "film"? som sitter där. tror det bara är att hitta nått liknande o klippa dit så och pilla in. Borde inte vara så svårt att få tag på.

De finns endel reservdelar till dessa, bland annat kabel och nya muffar som sluter luren.

Kolla med www.backtoplastic.se eller .com
Ett svenskt företag, där köpte jag mina och de var välldigt trevliga, de bytte ut sladden till mina så ja fick en kortare än 3meter som igentligen var till. hör med dem om de kan få tag på det du söker.

Hoppas de löser sig.
//MVH

Postad 23 March 2006 - 15:38

hobs0n
  • hobs0n
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Hej, ja sitter oxå med dessa lurar, klart nöjd med dem. har haft dem i några år nu.

Det är en tunn skumm "film"? som sitter där. tror det bara är att hitta nått liknande o klippa dit så och pilla in. Borde inte vara så svårt att få tag på.

De finns endel reservdelar till dessa, bland annat kabel och nya muffar som sluter luren.

Kolla med www.backtoplastic.se eller .com
Ett svenskt företag, där köpte jag mina och de var välldigt trevliga, de bytte ut sladden till mina så ja fick en kortare än 3meter som igentligen var till. hör med dem om de kan få tag på det du söker.

Hoppas de löser sig.
//MVH

<{POST_SNAPBACK}>

Danke, perfekt! Kollar dom med en gång :P Tack för hjälpen.

Postad 28 May 2006 - 10:31

AlterEgo
  • AlterEgo
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
En annan butik jag kan tipsa om är Jam, vet av egen erfarenhet att de är extremt kunniga. Har själv köpt lurar och prylar därifrån, bla sennheiser.
Jam.se

hoppas det löser sig.

mvh
AE

Postad 01 June 2006 - 18:57

hobs0n
  • hobs0n
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

En annan butik jag kan tipsa om är  Jam, vet av egen erfarenhet att de är extremt kunniga. Har själv köpt lurar och prylar därifrån, bla sennheiser.
Jam.se

hoppas det löser sig.

mvh
AE

<{POST_SNAPBACK}>

Danke schöön :) Riktigt trevligt forum detta, folk som kan allt :wub:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.