Kommer titta pÄ:
âą Digital-TV via Comhem (Scart)
âą DVD - (HDMI eller DVI)
âą Xbox 360 (Komponent)
Sökningen pÄgÄr
Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
20 relaterade trÄdar
Postad 03 April 2006 - 12:44
Vilken skall jag köpa?
Kommer titta pÄ: ⹠Digital-TV via Comhem (Scart) ⹠DVD - (HDMI eller DVI) ⹠Xbox 360 (Komponent) Postad 03 April 2006 - 12:49
Jag mÄste ju vÀlja Hyndan eftersom jag bestÀllde en Q320 förra veckan frÄn dustinhome!
Den har ju en samsungpanel som Àr bÀttre Àn den som finns i 41:an har jag för mig! Och efter allt jag lÀst om Hyndan verkar den vara den absolut mest prisvÀrda LCDn. Ett stort plus med dess mÄnga ingÄngar! Har dock aldrig sett den IRL sÄ jag kan egentligen inte uttala mig desto mer, men det vore ju sorgligt om jag röstade pÄ Samsungen! Postad 03 April 2006 - 13:00
Hyundaien verkar onekligen intressant men den har ju nÄgra irriterande smÄfel som det aldrig verkar komma nÄgon firmware pÄ. Samsungen har ju ocksÄ lite problem och mest dÄ inom panel- och nÀtdelen med pixelfel och nÀtbrum. Dock har ju Samsung 0-pixelgaranti men bara om man köper frÄn butiker som har importerat via Samsung Norden men dÄ skjuter ju priset upp till 14.995:- och det Àr lite vÀl mycket för mig sÄ jag fÄr hÄlla mig till dom butiker som kör grÄimport och anger 5-10 pixelfel innan ÄtgÀrd utförs
SvÄrt val detta Postad 03 April 2006 - 13:07
Vad jag kan förstÄ av att lÀsa hÀr pÄ forumet sÄ har Hyundaien samma panel som Samsung R61 serien. StÀmmer detta har Hyundaien en betydligt bÀttre panel.
Postad 03 April 2006 - 13:16
Det har jag missat! StÀmmer det sÄ Àr ju saken nÀstan avklarad. Postad 03 April 2006 - 15:45
Det Àr nog redan bekrÀftat ocksÄ i Q320/Q321 forumet lÀngre bak i trÄden, Àr Àven pÄtalat i Q400 trÄden att den har en S-PVA panel, och inte den sÀmre PVA panel, skillnaden mÀrks bla. i betraktningsvinkel i spec. Det var dÀrför jag valde Hyndan, Samsung ger jag inte mycket för, Àven om Hyndan nu har en Samsungpanel sÄ fÄr jag vÀll leva med det! 1 anvÀndare lÀser detta Àmne0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |