Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bänk / skåp för att dölja det mesta!

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 August 2006 - 15:48

Unregisteredc6b76c48
  • Unregisteredc6b76c48
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Bor fortfarande hemma och rummet är lite trångt och har därför beställt en bärbar dator för att bli av med skrivbord och den stationära. Vissa saker måste ju forfarande ha någon platts att vara på, så hade tänkt att man skulle införskaffa sig en bänk / skåp som kan ha hand om allt som man inte vill se. Det jag hade tänkt mig är följande; Reciver, dvd, xbox, gamecube, playstation och en en låda elller ett stavit för att kunna ha papper i och utrymme för tomma cd skivor. Sen ser jag gärna att det finns platts för skrivare, router, externa hårddiskar, för detta planeras att köpas i ramtiden då jag har märkt ett behov efter skrivare.

Utrymmet där jag har tänkt att det ska stå är 1,8 meter brett, så runt den längden hade varit bra, djup runt 60 cm och höjden max 50 cm. Gärna bokfärgat för att matcha minna högtalare.

Har sett att vissa har använt nått ikeaskåp som media bänk efter vissa ändringar. Skulle detta kunna hålla allt jag räknat upp? Ska helst inte kosta för mycket heller då jag letar lägenhet och hellre läger pengar på den när jag väl hittar nått, men klart, är det fina grejjer så kan man ju ta med sig det även när man flyttar.

Postad 03 August 2006 - 10:26

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0
Köksskåpen från Ikea heter Faktum, och dom finns i olika prisklasser. Men jag tror det kan vara ett alternativ för dig. 2 skåp och sedan en skiva ovanpå det.

Föresten, glöm inte att visa oss bilder på hur du löser det :unsure:

*Edit, stavfel....

Redigerat av Nomad, 03 August 2006 - 10:27.

Postad 03 August 2006 - 10:32

Calle
  • Calle
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Jag byggde en bänk av två faktumskåp och en köksbänkskiva (se mitt galleri). Det blev super. Jag har haft alla mina tunga prylar där, 30-40kg i ena skåpet utan problem.

Minns inte vad kalaset kostade men bänkskivan var dyrast, den var också rätt exklusiv.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.