Är det nån som har en sån eller en från samma tillverkare som kan säga nåt om dess kvalité,
eller finns det andra liknande möbler på andra ställen man ska kolla på istället?
Produkt: http://hembiobutiken...p?pgrpnr=115740
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 06 September 2006 - 17:40
Funderar på att köpa en Norstone Trio från hembiobutiken att ha som A/V bänk. Det är HTPC:n, recievern och centern som ska upp på den.
Är det nån som har en sån eller en från samma tillverkare som kan säga nåt om dess kvalité, eller finns det andra liknande möbler på andra ställen man ska kolla på istället? Produkt: http://hembiobutiken...p?pgrpnr=115740
Postad 28 September 2006 - 17:51
Skaffade en i början av sommaren.
Hade egentligen velat haft en Piu eller vad den nu heter men den klarade inte tyndgen från receiver eller htpc. Hade velat haft ekframsidan med svarta glasskivor Men Trio'n tycker jag funkar bra, stabil, den är rätt stor vilket passade HK och HFX-htpcn. Dom väger över 20KG var. Det var inte så många andra som grejade det, som jag tyckte var snyggt och inte kostade 6-7000 Postad 29 September 2006 - 06:41
Trevligt, du har inte tagit lite bilder på den? Postad 30 September 2006 - 11:16
Nope, sorry.
Kan försöka ordna fram några, kameran är trasig så jag måste låna en Postad 03 October 2006 - 15:01
När jag letade Tv bänk så föll det på NorStones Più AV efter mycket om och men, och är kanon nöjd med den bänken. Snygg som bara den och stabil. Håller hög Kvalitét, rekommenderas verkligen. Kolla mitt galleri för bilder
Postad 10 August 2007 - 15:51
Vi har beställt en NorStone Mask AV svart för att slippa montera den nya 42" på enkelgips väggen. Fattar inte att de valde enkelgips när de byggde dessa hus vårat hyreshus e byggt 2005, men men så är det. Hoppas den är så underbar som den verkar vara.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |