Dags att inreda vardagsrummet med lite väldesignat ljud då mina Canton tog alldeles för mycket uppmärksamhet. Var först inne på ett sub/sat system typ KEF Egg, men efter att provlyssnat och jämfört med ett par inwall Sonance tyckte jag att de inte lät något vidare. Inwall högtalarna lät mycket bättre och kunde lätt jämföras med ett par ok golvare. Problemet hemma är dock att vardagsrumsväggen som jag tänkt montera högtalarna har våra barnrum på andra sidan. För Sonance finns det speciella inbyggnadsboxar man kan köpa för att dämpa spridningen av ljudet, men min sambo är inte övertygad om att det hjälper specielt mycket. Man vill ju inte precis såga hål i väggen för att sedan inse att man inte kan använda högtalarna. Finns det någon här på forumet som har erfarenheter av inwall? Låter det mycket genom väggen? Kan man dämpa bort ljudet med isolering?
Om det inte blir inwall för mig, någon som har tips på väljudande sub/sat alternativt diskreta och snygga golvhögtalre?
Om det inte blir inwall för mig, någon som har tips på väljudande sub/sat alternativt diskreta och snygga golvhögtalre?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?