Jag var under veckan och lyssnade på B&W DM683 och sedan på 803an Det var chokerande klass-skillnad enligt mig. B&W DM683 lät bra men vad hjälper det när det blev magi med 803orna.
1....
Kan någon hjälpa mig med en beskrivning vart 703an hamnar mellan dessa? tyvär hade de inte den hemma och det kommer dröja flera månader innan de får in den. Närmsta stället är 30mil härifrån
703 är så långt jag kan sträcka mig ekonomiskt. om jag får lite bra beskrivningar så kanske man blir sugen och åker på en resa...
2...
dyker det upp 803 på beg.marknaden ibland?? och hur kan man testa att man får en felfri högtalare. Vissa grejer visar sig kanske inte direkt. Finns det andra negativa saker med beg köp av dyra högtalare? Ska man satsa på nytt här?
provade även DALI mentor 6 men, de var sjukt luftiga och mumsiga detaljer men efter ett tag kännde jag att den blev för ljus och t om vass... Inte min grej. Jag är tydligen en B&W kille..
BTW Stolt ägare till ett 1090 !!! =) men har inga frontar värdiga att använda det på än.
(Canton RC-A )
(Ska dock prova hur det blir att slänga det på mellanr o diskant)
Fan Postade visst i Fel forumdel..
Kan någon flytta så vore det snällt.
Mvh Dell
Redigerat av Unregistered1320, 17 August 2007 - 21:39.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?