Regi av Dennis Dugan
Chuck & Larry
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
I Now Pronounce You Chuck & Larry
Startad av
Audio Code 3
, Aug 29 2007 04:36
20 svar till detta ämne
Postad 29 August 2007 - 04:36
Två killar gifter-sig-med-varandra men problemet: dom är straighta. Ser ut att vara en underhållande komedi.
Regi av Dennis Dugan Chuck & Larry Postad 29 August 2007 - 19:56
År fortfarande så barnslig att Adam Sandler kan roa mej alla dagar i veckan.....
Postad 26 September 2007 - 20:20
Skall gå och se denna nu i helgen. Har höga förväntningar på denna då Adam Sandler är med. Att en av världens hetaste skådespelerskor, Jessica Biel är med, gör ju inte saken sämre precis..
Redigerat av Breakpoint, 26 September 2007 - 20:22. Postad 27 September 2007 - 09:17
Måste säga att den var bättre än förväntat.... riktigt rolig faktiskt och som vanligt X antal kända skådisar med i div småroller och Rob Schneider gör en hysteriskt rolig roll...!! Och fröken Biel är om möjligt snyggare än vanligt...! Kan med gott samvete rekommenera denna rulle till er som vill skratta lite..!!
Postad 27 October 2007 - 23:10
tyckte denna var väl barnslig och full av värdelösa b-skådisar, scenen när dom går in i det brinnande huset och ska rädda sonen, den var jäklig kul tills det var dags att få up honom, rob schneider var helt värdelös, eller det kanske var meningen att det skulle vara så, lösnäsa och asiatisk brytning...
känns som den här riktar sig till en publik under 14år faktiskt. Postad 27 October 2007 - 23:24
Gillar dom gamla Adam Sandler filmerna, happy gilmore tycker jag är riktigt rolig. Försökte se chuck an larry idag men stängde av efter 20 minuter, kändes som en massa billiga skämt bara
Postad 29 October 2007 - 15:55
Är det inte lite av Sandlers signum.... barnslig humor...? Man vet ju på ett ungefär vad man har att förvänta sig när han gör filmer i den här genren...!!
Postad 29 October 2007 - 16:51
Jo iofs, men hans filmer brukar vara roliga, men att en kille är ju fet så han nästan brinner inne är inte roligt, och sen att dom ramlar ner för trappan för att han är så fet och blir han blir "krossad" under honom, det är så låg humor så det är ju bara barnsligt. Postad 29 October 2007 - 17:01
GRYM FILM! Jag o tjejen skrattade nästan käken ur led
Men som sagt så måste man ha den korrekta humorn för att uppskatta Sandlers filmer. (Regin over me eller vad den nu heter visade att han borde hålla sig till komedier imo) Gillar man inte hans tidigare komedier så kan man strunta i att se denna. Postad 29 October 2007 - 18:21
Tycker också denna var en av Sandlers bättre på bra många år!
VIlket skrattfest Sedan att Jessica Biel är med känns som en tidig julklapp Postad 29 October 2007 - 18:36
Jag ska inte argumentera med dig... alla har vi olika tycke och smak och tur är väl det... hade inte varit nåt kul att hänga på forumen om alla hade varit av samma åsikt..!! Postad 29 October 2007 - 21:34
Man får väl se Jessica Biel i underkläderna? Postad 30 October 2007 - 09:35
Vilket han påpekar i filmen också. Postad 30 October 2007 - 14:49
Ja man har ju sett trailern och Miss Biel ser ju grymt bra ut... tror jag får gå och se filmen på den lokala biografen bara för att få se henne i så stor bild som möjligt! Postad 30 October 2007 - 14:55
Inget fel på hennes kropp.
Filmen var helt ok ganska rolig. Kanske lite för mycket på slutet men det är ju en sådan film, inte speciellt en film med ett större budskap. Kul att se Adam Sandler och gänget. Samt alla de från Kung av Queens. =) Postad 04 November 2007 - 12:09
Ja då har jag varit och sett filmen då... jag tyckte den var riktigt roligt, en av Sandlers bästa faktiskt. Visst den innehåller en massa barnslig humor, som jag trodde, men jag gillar sådan där barnslig humor, man blir glad av det. Biel var ju snygg som jag sa i ett tidigare inlägg men inte var det så märkvärdig som jag hade blåst upp det till innan.
Handlingen var väl inget märkvärdigt men lättsamt så som det brukar vara i denna typen av komedier. Jag tycker att Sandler, biel och Kevin James som skådelspelar levererar det dom skall göra. Vad skönt att se att sandler inte bara skriker rakt ut hela tiden som han brukar göra i de flesta av sina fimer. Betyg: 3+ av 5 Postad 18 November 2007 - 14:24
Jag tycker faktiskt att den här var en av Sandlers absolut dåligaste filmer. Filmen börjar katastrofalt dåligt men blir bättre mot slutet. Roligast är helt klart Nick Swardson som är i en helt egen klass.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |