Ok, prylbög som man är så måste jag pimpa upp mitt crib här hemma. Så funderar på lite trådlös belysnings styrning. Har 2st inbyggnads dimmers som styrs av vanliga återfjädrande strömbrytare. Det fiffiga med detta är att jag då bara behöver två stycken brytare som jag kopplar parallelt med de befintliga och voila jag har pimpat mitt crib igen.
Så då behöver jag bara hitta två slutande rf/ir brytare som är återfjädrande. Har kollat på nexa's system och finns tyvär bara on/off eller dimmer vilket inte hjälper mig. Kan jag modda dessa så dem blir åter fjädrande tro? Vill inte chansa och kasta pengarna i sjön.
Så tips & trix på hur jag ska lösa detta på ett så bra sätt som möjligt. 525:an + rf har jag redan lös eller hitta hur jag ska lösa det på forumet.
Så en rf motagare med två separata kanaler med slutande återfjädrande funktion är vad jag behöver.
Så då behöver jag bara hitta två slutande rf/ir brytare som är återfjädrande. Har kollat på nexa's system och finns tyvär bara on/off eller dimmer vilket inte hjälper mig. Kan jag modda dessa så dem blir åter fjädrande tro? Vill inte chansa och kasta pengarna i sjön.
Så tips & trix på hur jag ska lösa detta på ett så bra sätt som möjligt. 525:an + rf har jag redan lös eller hitta hur jag ska lösa det på forumet.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?