Jag gjorde en beställning på en Sony KDL-46D3000 hos Dustin Home (i forts. DH). Tyvärr kunde Sony inte leverera produkten till DH så jag blev kontaktad av dem via mail där det stod att produkten utgått. Blev i samma mail erbjuden en Sony KDL-46W2000 till samma pris. Svarade att jag skulle tänka på saken ett par dagar och att jag skulle återkomma.
Fick dagen efter ett mail från DH och nu erbjuder de mig en Sony KDL-46D3500 med leverans i slutet av oktober eftersom det är en helt ny produkt som inte släppts på marknaden ännu (får denna istället för Sony KDL-46W2000 som jag först blev erbjuden). Skulle svara på mailet men med andra åtaganden så blev det inte av.
Idag när jag kom hem från arbetet och innan jag hann svara på mailet från dagen innan så ringde DH och sa att jag kunde få en Sony KDL-46D3000 (som jag först beställt men som Sony inte kunde leverera då den utgått) och att den då levereras nästa vecka (så som det ser ut nu). Svarar att jag måste tänka på saken och att jag återkommer under morgondagen.
Sony KDL-46D3000 finns listad på Sony.se så den har jag rätt stor koll på men jag hittar inget om nya Sony KDL-46D3500 förutom enstaka obekräftade(?) specifikationer på utländska sidor. Vilken av dessa apparater presterar bäst? Finns det bekräftade specifikationer på Sony KDL-46D3500?
Sitter nu här och funderar på vilken av dem jag skall välja!?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Sony KDL-46D3500 vs Samsung LE46M86
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?