Postad 03 November 2007 - 14:09
Grymt bra bilder! Kul att se! Ska själv försöka mig på lite nya idag!
Postad 03 November 2007 - 14:37
Klockrent, elgura och vinyl ger alltid extrapoäng! ,men var är filmerna?
Postad 19 November 2007 - 18:10
Riktigt läckra bilder som sagt, någon mer översiktbild kanske, så man der hur allt hänger ihop..
Postad 04 May 2008 - 15:02
Attans att man inte har en systemkamera så man kan ta så här fina bilder!!!
Postad 05 May 2008 - 10:51
Kalassnyggt med nya canton-setet! Passar som du säger rummet mer proportionerligt. Film e bäst på duk.../snygga bilder som alltid.
Postad 06 May 2008 - 20:35
Riktigt fin lägenhet må jag säga, härliga bilder också!
Skulle gärna vilja se en översiktsbild över hela lägenheten.
Skulle gärna vilja se en översiktsbild över hela lägenheten.
Postad 07 May 2008 - 07:20
Som vanligt ser jag omsorgsfullt tagna bilder och det gläder mig.
Jag gissar att du får en shysst boost av din anläggning, gillar att se NAD också.
Jag gissar att du får en shysst boost av din anläggning, gillar att se NAD också.
Postad 13 May 2008 - 22:59
tråkigt att man själv sitter och är nöjd med sina bilder på nyomgjorda somrummet, och så kollar man på dina bilder, det är då man önskar man hade mer än bara en "vanlig" digitalkamera!
Postad 29 May 2008 - 13:04
NIce vill själv ha W5000 men benq har stoppat in för lite zoom i sin optik så den passar inte för mitt vardagsrum :/
Postad 30 June 2008 - 20:28
Ser att vi båda delar intresse av närbilder, vinyl och gitarr.
Snygga bilder!
Snygga bilder!
Postad 06 July 2008 - 14:16
Riktigt bra bilder! Fast det verkar inte som någon höjdare att ha en sån fin projje när duken sitter så högt? Det går inte att hänga tv:n någon annanstan?
Läckert! /Christian
Läckert! /Christian
Postad 21 September 2008 - 11:02
Tack för den vänliga kommentaren; visst kan jag sakna hembio ibland, men jag kom aldrig ifrån den olustiga känslan av att någonting fattades när man spelade musik i min hembio - Därför gick jag över till rak tvåkanal. Jag är även tacksam för den fina kommentarerna jag fått kring hur mitt album verkat som inspirationskälla för flera andra användare. Men måste även tillägga att ditt album gjort detsamma för mig då jag alltid får en boost av att kolla in hos dig. Kram
Postad 02 October 2008 - 07:03
Klart det inte går att bryggkoppla två förstärkare! Vad du skulle gjort är biampat, en förstärkare för basarna och en för mellan/diskant.
Postad 05 October 2008 - 11:59
Kalasfint album från västkusten och en projektor jag skulle vilja ha hemma. Bilderna var grymt fina och inredningen likaså. Detta blir en klar tia från mig.
Postad 16 March 2009 - 19:11
Fina bilder och härlig rigg detta kan inte bli mindre än 10P. Tummen upp:)
Postad 16 March 2009 - 20:00
Mycket snyggt du har det hemma. Helt i min smak. Snyggt tagna bilder med
Postad 17 March 2009 - 11:13
Lika snyggt som vanligt, om än lite snyggare till och med...Diggar verkligen din sweetspot, superfin installation av hylla/skåp/proj. Topp
Postad 21 March 2009 - 16:51
Wow hur snyggt som helst gillar verkligen dina lp-tavlor,mycket fin anläggning oxå!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
20 bilder
38 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?