Efter 2 veckor som PS3 ägare så kom jag på att jag hittar PS Home som det pratades mycket om innan jag köpte PS3:an. Är det en idé eller är det färdigt?
Mer info om någon vet nåt om Home.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 17 November 2007 - 12:49
Tjena!
Efter 2 veckor som PS3 ägare så kom jag på att jag hittar PS Home som det pratades mycket om innan jag köpte PS3:an. Är det en idé eller är det färdigt? Mer info om någon vet nåt om Home. Postad 17 November 2007 - 13:09
Det är betasatutus på HOME och är nu planerad att lanseras till våren.
Postad 17 November 2007 - 13:10 Vad menar du med att du "hittar PS Home"? Det är inte släppt än. Det kanske finns en Beta som jag inte känner till dock. *edit*Morlock hann före!! Redigerat av Snudge, 17 November 2007 - 13:11. Postad 17 November 2007 - 14:53
Det viskas på sina håll om att den öppna betan kommer släppas i USA den 29:e november, fan tro´t. Hur som helst har den gode Phil Harrison faktiskt bekräftat att det ska släppas en beta sent i november alternativt tidigt i december så det kan ju finnas lite sanning bakom ryktet. Finns lite mer att läsa på www.ps3blog.net
Postad 10 April 2008 - 15:22
Tydligen ska det visst gå att tanka hem Home med nåt Proxy-hack. Här är nån som har lyckats iaf: Länk
Nån annan som har testat? Får hoppas att det kommer med nya Playstation Store, visst skulle det komma en stor överraskning då? Postad 10 April 2008 - 15:55
https://www.minhembi...s...529&hl=home Mvh stabbe Redigerat av stabbe, 10 April 2008 - 15:56. Postad 02 December 2008 - 00:18
Läste idag i den lokala nyhetstidningen(norran.se) att Home kommer att lanseras före nyårs skiftet.någon som vet om det kan stämma?
nu är man säkert försent ute med den här nyheten som vanligt. Postad 02 December 2008 - 08:39
Det har sagts att det ska komma "i år", om det blir i form av en öppen beta eller en officiell lansering återstår att se. Jag tror nog mer på en öppen beta.
Postad 02 December 2008 - 09:09
Det verkar som att rykterna är sanna, Home (öppen beta) kommer att släppas i år.
Postad 02 December 2008 - 11:17
Inte illa. Minde än en månad kvar då med andra ord. Dock har jag en känsla av att man kommer tröttna relativt fort.
Postad 02 December 2008 - 11:50
Tröttna? På Vad? Detta är inget spel! Det är ett ställe du använder som en ersättning till XMB(hoppas jag). Du loggar in där och springer in i MHB klubben. Snackar med folk och hoppar in i spel. Tror det kan bli hur bra somhelst, men något spel är det ju inte. Postad 02 December 2008 - 11:56 Det där tror jag inte ett ögonblick på. Det är förmodligen precis samma figurer som sa att det skulle släppas för ett år sen. Det känns som att Sony redan gett upp den här generationen, nu handlar det bara om att minimera förlusterna. Postad 02 December 2008 - 17:16
Lite bitter? Riktigt så långt har det inte gått, det jobbas ju fortfarande på Home. Postad 02 December 2008 - 22:24
såg en på min vänlista inloggad på playstation@home nu
hur fixar man det???
Postad 02 December 2008 - 22:51
han har en beta version som sony skickat ut i ca 100 000 ex i hela världen om ja inte minns fel?
Postad 02 December 2008 - 23:11
jo så vare visst sa han själv med, letade som en tok på både eu- och us-shoppen jag
Postad 03 December 2008 - 12:28 Ja, och det lär släppas lagom till Playstation 4-premiären … Redigerat av Henkedge, 03 December 2008 - 12:29. Postad 03 December 2008 - 12:32
Han som driver PS3bloggen.se sa att det skulle släppas i år, vet inte vad han källa är... kanske bara rykten.
Postad 03 December 2008 - 12:39 Jag vill också ha. Postad 03 December 2008 - 13:26
Varför stänger inte moderatorerna denna meningslösa tråden när vi redan har en som behandlar ämnet Home?
Postad 11 December 2008 - 17:40 Kanske för att när man söker på "playstation home" så är det endast denna tråd som dyker upp. Hur som helst, DN skrev igår att Home skulle öppnas upp idag. Postad 11 December 2008 - 23:01
jag tror att den här tråden kommer att vara ganska död nu när home har kommit
Postad 12 December 2008 - 04:34
Stämmer!!, jag är här inne å kollar nu, tråden är död......stendöd..
Postad 12 December 2008 - 07:22
Nu, hittade jag den andra tråden iom att den är så aktiv, konstigt att den inte dök up varken när jag sökte på Home eller Playstation Home
Redigerat av Phindus, 12 December 2008 - 11:34. Postad 12 December 2008 - 07:29
Är det nån som har lust att länka till den andra tråden ?
Kan inte hitta den heller .... ( För tidigt på morgonen, för lite kaffe .. eller nåt ) Postad 09 March 2009 - 17:31
Playstation Home wiki:
http://pshome.wikia.com/wiki/Main_Page Är inte mycket ifyllt, så det är mer att ge än att ta som det ser ut nu. Skriver ni tillräckligt kommer wikin säkert bli stor nog för att hålla information om allt Home har att erbjuda. Postad 09 March 2009 - 17:58
har egentligen HOME någonting att erbjuda i dagsläget?? det lät ju så bra i början med att det skulle komma mer och mer grejer men än så länge är det väl i stort sett ingenting
Postad 10 March 2009 - 08:41
Hahaha, jag säger detsamma! Dom måste ju komma med något revolutionerande om folk ska börja använda det i större utsträckning. Sälja filmer, musik, riktiga saker ( så som kläder, skor o s v ) vi Home, det skulle jag gilla! Visserligen är det då fortfarande så att internet på datorn är mer lättillgängligt så jag vet inte jag.... Postad 04 May 2009 - 17:52
Dom tar för lång tid på sig. Det måste hända något rejält med Home om det ska bli bra. De saker som kommer e alldeles för få på för lång tid. Det kommer väl funka hyffsat "som det e tänkt" i samma veva som PS4 kommer ut. Med andra ord, ALDELES för sent.
Jag tycker även att mini spelen som finns i home är aldeles för sega. Tänker då främst de man kan spela mot andra, schack, poker, dam och likande. Tar väldigt lång tid att spela. Postad 04 May 2009 - 22:08
Jag hade inga som helst förhoppningar på Home innan det släpptes. Ändå promotade Sony det som att det var den bästa uppfinningen sen skivat bröd. Efter att testat det förstår jag ingenting. Totalt menlöst.
Och efter att ha kört hårt med marknadsföring innan släppet verkar dessutom inte Sony lägga något krut på att förbättra tjänsten. Vad tänkte dom egentligen? Redigerat av LanceUppercut, 04 May 2009 - 22:08. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |