Ska ha tv:n i mitt rum, men behöver givetvis ett välljudande hemmabiosystem till, annars blir de ju inge bra =/ ))
Har fått väldigt god uppfattning om er här på forumet, väldigt intresserade, kunniga samt hjälpsamma =) Hoppas därför på lite hjälp för att kunna bygga en bra "hemmabio". Har även tittat på färdiga paket, men har fått för mig att de e betydligt bättre att bygga själv =) Dock är jag betydligt mer på de klara angående bild än ljud , tyvärr är det mest en massa frågetecken för mig när jag läser vissa termer angående ljud ..
Därför behvöer jag Er hjälp och skulle va väldigt tacksam
(Värt att nämnas; Rummet är ca. 20 m2 och har sneväggar. Antar att de har en viss betydelse när man ska välja högtalare)
Detta behövs :
1 st receiver (får gärna ha hdmi 1.3, (om de gör ngn stor skillnad)), 2 st fronthögtalare, 1 st center, 2 st bakhögtalare, samt 1 st sub ..
Vill gärna att högtalarna ska va snygga också, helst svarta .. (gärna inte träfärg, passar nämligen inte in) Men om de är en hörbar skillnad på ett par av ovan nämnda färg och det ni plockar fram kan ja givetvis bortse från de ..
Skulle gärna vilja ha förslag på ;
1 system för max 15000 :-
1 system för max 20000 :-
1 system för max 25000 :-
Jag betalar självklart så lite som möjligt , men om de är väldigt stor skillnad mellan ex. ett system för 18000:- & 21000:- så säg gärna de till mig
Kommer lägga upp bilder sen när allt e klart också och kommer då självklart lägga in vem / vilka som har hjälpt mig
Tacksam för hjälp ! // sleepin_tiger
Redigerat av sleepin_tiger, 23 November 2007 - 18:57.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
6 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?