Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Biosoffa i skinn

16 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 December 2007 - 04:52

Unregistered2e1d849b
  • Unregistered2e1d849b
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Hej alla!

Någon som har biosoffan från http://www.importlagret.com/? Ser jäkligt trevlig ut och skön men tyvärr finns det ingen möjlighet för mig att få provsitta den innan köp! Jag vill inte köpa grisen i säcken!

/SP

Teknisk beskrivning/bild:

En av marknadens exklusivaste hemmabiosoffor. För 4 personer. Gjorda i svart alt. vit skinn. Reclinerfunktion, drinkhållare och kylbox för bästa komfort och känsla. 4m×1.02m×1.6m (givetvis i svart!).

Bifogad fil(er)

Postad 28 December 2007 - 09:16

Unregistered2e1d849b
  • Unregistered2e1d849b
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Många trådar om biosoffor men inte spec om den här modellen! Dags att väcka liv i tråden nu! Någon som har den eller funderar på att köpa en med????

/SP

Postad 28 December 2007 - 14:03

Mr Green
  • Mr Green
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Måste säga att den ser grymt skön ut:)

Sen hur kvailten mm är på skinn o dyligt är en bra fråga!

Postad 28 December 2007 - 15:52

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Har själv funderat på den soffan. Vill dock ha en med tre platser istället. Har provsuttit den soffan här i Trollhättan och den var riktigt skön. Kvaliten kändes helt okej och riktigt gött med reclainer, dock är det bara i dom två yttersta och inte i mitten.

Postad 28 December 2007 - 17:18

Unregistered2e1d849b
  • Unregistered2e1d849b
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
3 platser hade varit bättre men finns inte så många att välja på! Bra du sa det om att det inte finns reclainer i mitten för det anger dom inte!!!

Postad 28 December 2007 - 17:23

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Om soffan är hälften så skön som den ser ut så är ju iaf priset förbannat bra....

Postad 28 December 2007 - 17:46

Unregistered2e1d849b
  • Unregistered2e1d849b
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Ja ett bra pris och ser skön ut o häftig det där med kylbox perfekt till ölen

Postad 29 December 2007 - 10:29

Unregistered35428
  • Unregistered35428
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

3 platser hade varit bättre men finns inte så många att välja på! Bra du sa det om att det inte finns reclainer i mitten för det anger dom inte!!!

Denna soffan har tre platser, en som jag är väldigt intresserad av. Har tänkt kolla upp om man kan provsitta denna, eller är det någon här som gjort det?

http://moblerawebsho...ante3_large.jpg

Postad 05 January 2008 - 23:43

Unregisteredfb4a45a9
  • Unregisteredfb4a45a9
  • Forumräv

• 573 inlägg
  • 0
En polare till mej har köpt den här http://www.nisses.co...products_id=170
Mycket nice å sitta i

Postad 13 January 2008 - 23:25

Branten
  • Branten
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tjena, tänkte bara säga att jag har precis köpt den soffan från importlagret och "halva" anlände i torsdags....
Det är dock inte importlagrets fel då posten supit bort den andra delen.

Så än så länge har jag endast "hörnorna" och fåtöljerna, till min stora besvikelse kan jag dock meddela att "kylfacken" som jag i min vilda fantasi trodde skulle fungera som kylare åt ex Öl/Läsk är endast förvaring åt typ fjärrkontroller.

Reclinerfåtöljerna är dock löjligt bekväma, något vingliga men jag antar att eftersom de ska monteras ihop med mittendelen finns ju möjligheten att det blir schysst då. Kvalitetsmässigt har jag inte fått riktigt grepp på än, lädret som jag gissar inte är äkta är också ganska tunt, har fått efterdra några skruvar men det var ju också i 6 delar.

Posten har lovat mig resten på måndag (i morgon) om nån har några frågor så är det bara att skrika till.

Postad 01 February 2008 - 10:30

infectious
  • infectious
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
Hej!

Jag är också inne på en Alicante från Möblera, något nytt om dessa soffor? Det är tresitsen jag vill ha, eftersom vi ofta bara sitter två o kollar.

http://www.moblera-h.....ubcategory2=0

Redigerat av infectious, 01 February 2008 - 10:30.

Postad 05 February 2008 - 20:46

infectious
  • infectious
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
Ingen?!

Postad 05 February 2008 - 21:37

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

• 255 inlägg
  • 0

Tjena, tänkte bara säga att jag har precis köpt den soffan från importlagret och "halva" anlände i torsdags....
Det är dock inte importlagrets fel då posten supit bort den andra delen.

Så än så länge har jag endast "hörnorna" och fåtöljerna, till min stora besvikelse kan jag dock meddela att "kylfacken" som jag i min vilda fantasi trodde skulle fungera som kylare åt ex Öl/Läsk är endast förvaring åt typ fjärrkontroller.

Reclinerfåtöljerna är dock löjligt bekväma, något vingliga men jag antar att eftersom de ska monteras ihop med mittendelen finns ju möjligheten att det blir schysst då. Kvalitetsmässigt har jag inte fått riktigt grepp på än, lädret som jag gissar inte är äkta är också ganska tunt, har fått efterdra några skruvar men det var ju också i 6 delar.

Posten har lovat mig resten på måndag (i morgon) om nån har några frågor så är det bara att skrika till.

Så vad tycker du om soffan kvalite osv?
Funderar själv på köpa en sån hur lång tid tog det att få hem den?

Postad 08 February 2008 - 11:56

Branten
  • Branten
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Kvaliten är än så länge helt ok. Dock är mittsektionen inte "liggvänlig", Avsaknaden av kylboxarna var lite synd men annars en helt ok soffa, speciellt med tanke på priset. Leveransen var beräknad till 6 veckor men tog 10 det var dock runt jul så kan vara en del av anledningen. Reclinerfåtöljerna var ju lite vingliga på egen hand men blev stabila då de kopplades ihop med mittsektionen.

Postad 08 February 2008 - 14:37

JOKER021
  • JOKER021
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Bästa soffan kommer du att hitta på stalands möbler.
på söder i sthlm har även butik ute i svenska hem vid Slagsta köpcentrum.

kolla efter Ekornes.se

KVALITET !!

Postad 03 August 2008 - 16:57

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Jag har hittat en jätte skön biosoffa på chillistore. Den är lätt den skönaste jag suttit i. Det finns ingen bild på deras hemsida men jag har tagit en med min iPhone. Det ända som suger är priset 19.995:-
Armstöden kan man dra fram och bak. På armstödet längst bort ser ni när den döljer mugghållaren.
Bifogad fil  photo.jpg   106.69K   1 Antal nerladdningar

Postad 06 January 2009 - 04:27

OscarII
  • OscarII
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Kvaliten är än så länge helt ok. Dock är mittsektionen inte "liggvänlig", Avsaknaden av kylboxarna var lite synd men annars en helt ok soffa, speciellt med tanke på priset. Leveransen var beräknad till 6 veckor men tog 10 det var dock runt jul så kan vara en del av anledningen. Reclinerfåtöljerna var ju lite vingliga på egen hand men blev stabila då de kopplades ihop med mittsektionen.

Jag har testsuttit en som jag nästa kan svära på är samma modell, och på den fanns det en gömd "liggknapp" på de två sitsarna i mitten. Ska inte säga 100 men jag tror katten det är den alltså...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.