Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dustin förhalar återbetalning

26 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Lenovo 3000 N200 0769-B9G (Laptops (Bärbara datorer)) 1 6,83 (5) Inga priser

Postad 31 januari 2008 - 00:12

da_huzz
  • da_huzz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Även jag har problem med Dustin och XXXXXXX. Jag beställde en Lenovo 3000, en bärbar dator här i januari. Datorn var trasig när den levererades. Jag kontaktade Dustin och Lenovo för att få den utbytt. Det gick inte, istället skulle jag få skicka in den och få den reparerad, hos IBM i Skottland. Då valde jag att utlösa Distansavtalslagens 14-dagars ångerrätt. Efter flera samtal och mail (som till en början inte besvarades alls) så fick jag tag i en person som kunde ge mig ett returnummer så att jag skulle kunna återsända den trasiga datorn. Nu börjar de riktiga problemen. Dustin skulle ha skickat ut en returfraktsedel som jag skulle ha använt för att returnera datorn. Någon sådan skickades aldrig, trots den otrevliga XXXXXXX påståenden om motsatsen. Jag betalde i stället returfrakten själv, 160 kr och angav det returnummer som jag fått av Dustins personal när jag sa att jag skulle returnera datorn. I min enfald trodde jag att det skulle räcka. Nu har den återsända datorn legat en vecka på postterminalen i Stockholm utan att någon från Dustin hämtat ut den och ingen återbetalning därmed i sikte. Enligt Distansavtalslagen 14 §:

Om konsumenten utövar sin ångerrätt, skall näringsidkaren snarast och senast inom 30 dagar betala tillbaka vad konsumenten har betalat till näringsidkaren. Tiden skall räknas från den dag då näringsidkaren tog emot varan.

Här tycks XXXXXXX på Dustin uppfatta ett kryphål i lagen. Genom att vägra hämta ut datorn från Posten så anser hon att man inte tagit emot den trasiga datorn. Således kan de 30 dagarna i Distansavtalslagen aldrig börja ticka, enligt hennes och därmed Dustins tolkning. XXXXXXX på Dustin tycks även bortse från formuleringen snarast och tycks i stället sikta in sig på lagens övre gräns.

XXXXXXXskriver: "Vi har ingen möjlighet att gå till utlämningsstället och hämta datorn. Som du säger så kan vi inte kontrollera datorn förrän vi fått in den och det har vi ju inte fått än."

XXXXXXX skriver även: "Du har inte följt de returinstruktioner som vi informerar om i våra försäljningsvillkor samt i samtalet/mailet när du kontaktade oss och meddelade att du önskade ångra köpet. Vi har utöver detta enligt distansavtalslagen 30 dagar på oss, från det att vi mottagit varan, att återbetala pengarna.

Här kan man undra vilket mail hon refererar till, då man från Dustins sida till en början ignorerade att svara på mina mail, men det är väl något som hon känner sig tvungen att skriva för att skydda sin egen rygg. Någon information angående returer, annat än den jag funnit på Dustins hemsida har inte utgått från Dustins sida.

Därmed sitter vi fast i en otrevlig moment 22-situation där Dustin inte vill hämta ut datorn för att, som det verkar förhala återbetalningen. De har fått datorn men vill inte hämta ut den för då börjar de 30 dagarna ticka. Måste ett stort företag verkligen agera på detta sätt mot sina kunder? Det var Dustins goda omdömen på prisjämförelsesidor som fick mig att välja dem som leverantör. Nu vet jag att man måste undersöka företaget mer kritiskt. Det är klart att de som får hela produkter är nöjda, men det tycks vara många som får möta en annan sida av Dustin när något utöver det vanliga inträffar, som i det här fallet.

Hela affären har gått från något glatt och trevligt till något infekterat som lämnar en bitter bismak kvar i munnen. jag har svårt att förstå Dustins agerande i detta fall. Det lite lustiga är att jag försökte få byta ut datorn mot en annan istället för återbetalningen. Det gick inte istället rådde man mig att lägga en ny order, vilket jag gjorde. Nu har den nya datorn legat en vecka på posten för att jag inte har de ekonomiska medlen att ligga ute med pengar för två datorer samtidigt. Om en vecka går denna dator i retur om Dustin inte återbetalar pengarna för den första datorn.

Någon som har några råd om hur man kommer ur en förtvivlad situation?

Redigerat av Martin, 31 januari 2008 - 07:09.

Postad 31 januari 2008 - 07:04

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Jag lider med dig .. är själv i en tvist med dustin nu om en bärbar dator som inte alls uppfyller mina förväntningar och som jag anser vara defekt. Glappande batteri och tangentbord, undermålig skärm samt drivrutiner som inte fungerar alls... blåskärm mest hela tiden.

På min sida har jag i alla fall vittnen när jag pratat med dom samt exakta tidpunkter.. så jag kämpar på jag också. I hård motvind.

Det är datumet felet anmäldes till dom som gäller. Dom kan inte förhala något, ta kontakt med en konsumentvägledare etc.

Att jag handlat för ungefär 25.000:- senaste 2 åren spelar ingen som helst roll, har verkligen blivit behandlad som skit hela vägen och maken till otrevlig personal på supporten har jag faktiskt aldrig varit med om.
För ett så stort företag så tycker man inte att det vore värt besväret att hålla på och krångla.

Jag tror dock att det kanske kommer lösa sig för mig nu efter mycket om och men och otaliga telefonsamtal.

Mitt råd till dig da_huzz är att ringa och ringa och ringa, samt kräva att få tala med någon i beslutsfattande position ... Mig kopplade dom bort ut i luften massor av gånger, men när dom tröttnat på att jag ringde konstant kopplade dom helt plötsligt rätt :P

Jag ändrade också namnet du angett till XXXXXXX. Ingen anledning att hänga ut en enskild person.
Jag har pratat med alla som jobbar där tror jag och dom går blint efter sin manual, noll flexibilitet :P
Skriv hur det går sen och hoppas det löser sig!

Redigerat av Martin, 31 januari 2008 - 07:20.

Postad 31 januari 2008 - 08:45

da_huzz
  • da_huzz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tack Martin. Jag har nu kommit i kontakt med Mikael Carinci, IT-chef på Dustin som beklagar det inträffade. Han skulle beställa utkörning av datorn, så nu finns förhoppningsvis en lösning i sikte. Jag håller tummarna. Återkommer med rapporter kring den fortsatta händelseutvecklingen.

Postad 31 januari 2008 - 13:48

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Ja titta där, det mesta löser sig om man är envis ;)

Postad 01 februari 2008 - 06:56

j0el
  • j0el
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

Tack Martin. Jag har nu kommit i kontakt med Mikael Carinci, IT-chef på Dustin som beklagar det inträffade. Han skulle beställa utkörning av datorn, så nu finns förhoppningsvis en lösning i sikte. Jag håller tummarna. Återkommer med rapporter kring den fortsatta händelseutvecklingen.

Något säger mig att om du inte hade tagit upp problemet här på Minhembio så hade det aldrig "löst" sig.

*** Inlägg redigerat med hänvisning till regel 9.2. Vad man anser om namngivna anställda personers uppförande eller hur företaget bör hantera dem får tas vid direktkontakt med företaget. (Tomas_D700)

Redigerat av Tomas_D700, 01 februari 2008 - 16:08.

Postad 01 februari 2008 - 15:06

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Något säger mig att om du inte hade tagit upp problemet här på Minhembio så hade det aldrig "löst" sig.

Du skriver "hon" i första inlägget. Är det möjligen xxxxxxx du syftar på? Eftersom flera personer på detta forum har upplevt henne som mycket otrevlig så borde kanske Dustin ta det på allvar och se över hennes roll som "kundtjänstmedarbetare"?

Det är jag som varit inne och plockat bort namnet pga att vi ska inte hänga ut enskilda personer ... dock så är hennes namn nämnt överallt så det är väl ingen hemlighet längre... Men jo .... namnet börjar på J .. har också råkat ut för henne.... :)

Postad 01 februari 2008 - 15:44

Unregistered50ff1e23
  • Unregistered50ff1e23
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
När min fru bad att få prata med fröken J:s chef i telefon så slängde J på luren. Efter det samtalet så förstod min fru vad jag menade med att jag höll på och få hjärnblödning när jag pratade med Dustins kundtjänst.

Postad 01 februari 2008 - 15:47

da_huzz
  • da_huzz
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Äntligen! I dag löste det sig, Dustin har fått datorn utkörd och godkänt returen. Fick ett mail om att pengarna kommer om några dagar. Det stämmer att charmtrollet som bromsade ärendet har ett namn som börjar på J. Rekomenderar alla som får problem med Dustin att maila IT-chefen där på; [email protected] så kan man komma runt service(?)avdelningen när dom börjar krångla och förhala. Samtidigt känns det ju lite som de kör med en "bad cop" "good cop"-strategi mot kunderna. Jag har sett på olika forum att IT-chefen ofta kommer in som en räddare när man via Internet går ut med kritik mot företaget, och det är val bra i och för sig men... Jag säger som Sverker: "Ska det verkligen gå till på det här sättet?". Man kan ju undra om serviceavdelningen inte har fått i direktiv att vara lite hänsynslösa, alltid skrämmer de bort någon med sitt krångel och slipper därmed befatta sig med vissa returer och garantier. Men samtidigt verkar det ju som om att J är den enda som verkligen utmärker sig på Dustin. IT-chefen skrev: "först vill jag be om ursäkt för om du blivit dåligt bemött. som jag skrev i tråden så skall man alltid bli professionellt bemött oavsett i vilket ärende man kontaktar oss". Som sagt det kanske dags för Dustin att omplacera eller sparka vissa som glömt att de arbetar inom ett serviceyrke.

Postad 01 februari 2008 - 15:56

j0el
  • j0el
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

När min fru bad att få prata med fröken J:s chef i telefon så slängde J på luren. Efter det samtalet så förstod min fru vad jag menade med att jag höll på och få hjärnblödning när jag pratade med Dustins kundtjänst.

Slängde på luren i mitt öra med när frågorna började bli lite för jobbiga.

Äntligen! I dag löste det sig, Dustin har fått datorn utkörd och godkänt returen. Fick ett mail om att pengarna kommer om några dagar. Det stämmer att charmtrollet som bromsade ärendet har ett namn som börjar på J. Rekomenderar alla som får problem med Dustin att maila IT-chefen där på; [email protected] så kan man komma runt service(?)avdelningen när dom börjar krångla och förhala. Samtidigt känns det ju lite som de kör med en "bad cop" "good cop"-strategi mot kunderna. Jag har sett på olika forum att IT-chefen ofta kommer in som en räddare när man via Internet går ut med kritik mot företaget, och det är val bra i och för sig men... Jag säger som Sverker: "Ska det verkligen gå till på det här sättet?". Man kan ju undra om serviceavdelningen inte har fått i direktiv att vara lite hänsynslösa, alltid skrämmer de bort någon med sitt krångel och slipper därmed befatta sig med vissa returer och garantier. Men samtidigt verkar det ju som om att J är den enda som verkligen utmärker sig på Dustin. IT-chefen skrev: "först vill jag be om ursäkt för om du blivit dåligt bemött. som jag skrev i tråden så skall man alltid bli professionellt bemött oavsett i vilket ärende man kontaktar oss". Som sagt det kanske dags för Dustin att omplacera eller sparka vissa som glömt att de arbetar inom ett serviceyrke.

Låter mycket troligt det du säger. Sista meningen kan inte vara mer korrekt.

Edit: Bra att det löste sig.

Redigerat av j0el, 01 februari 2008 - 16:13.

Postad 01 februari 2008 - 16:23

Mange_L
  • Mange_L
  • Lärjunge

• 308 inlägg
  • 0
Det är kanske dags att kanske styra upp verksamheten på Dustin? Det är såna här trådar som gör att man undviker vissa företag.

Postad 01 februari 2008 - 17:04

thurner
  • thurner
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0
Nu är ju inte dessa historier lika allvarliga som historien om en viss annan nätbutik. Men den bojkott som sen inleddes mot den butiken var ju inte nådig. Även om en bara en bråkdel av minhembios 100 000 medlemmar kanske handlar från dustinhome så kanske dom ska se över vissa delar i sin verksamhet ASAP för att minimera eventuella risker för eksaliering.

Edit: Att man är missnöjd med produkter är en sak, det kan man sällan belasta en viss butik för. Men det är varken kul för vare sig kund eller säljare om interaktionen där mellan är ansträngd.

Redigerat av thurner, 01 februari 2008 - 17:05.

Postad 01 februari 2008 - 17:22

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Det är väl så att väldigt många här faktiskt handlar ganska mycket på Dustin...
Jag har handlat för över 20000:- redan i år.

Postad 01 februari 2008 - 18:43

Unregistered50ff1e23
  • Unregistered50ff1e23
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
På vårt konto på jobbet har vi kanske handlat för 100.000:- till 200.000:-. Jag är inte så säker på att vi fortsätter med det.

Postad 01 februari 2008 - 19:05

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Det är Dustins kundservice som jag tycker varit värt att betala extra för,
men så ointresserat personalen svarat på telefon senaste tiden så blev det
datorbutiken för mig nu och ett tag framöver, sen får jag se.
Dustin får nog göra nåt nu annars kanske de går ner sig som datorbutiken gjorde
för ett par år sedan.

Postad 02 februari 2008 - 23:16

A_lind
  • A_lind
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Ja här har ni en till som har seriösa problem med DUSTIN och en bärbar dator..
6 dagar efter jag fått datorn gick den sönder, jag försökte få dem att göra ett återköp eller nått liknande men ICKE, den splitternya datorn skulle repareras, blev utan dator en månad...
Just för jul går den sönder igen, EXAKT samma fel igen, moderbordet väck, förmodligen p.g.a överhettning..
Jag hävdar att hela datorn är felkonstruerad som inte håller för vanligt användade, Dustin rycker bara på axlarna.

Det _enda_ Dustin gör att ge ut ett telefonnummer och skickar sedan en vidare..dom vill på inga sätt kännas vid produkten, för dem är det en avklarad affär, men jag anser att DOM har sålt en ytterst undermålig produkt och då skall DOM även hjälpa till att lösa problemet och inte bara skicka en vidare..

GRR, jag längtar tills den läggar av en 3-dje gång, för då skall den skickas in och ALDRIG komma tillbaka.....
Jag känner att jag nästan kan explodera när jag tänker på det hur dom behandlar kunderna!

Postad 03 februari 2008 - 13:58

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Jag känner att jag nästan kan explodera när jag tänker på det hur dom behandlar kunderna!

Jag vet hur du känner dig, jag satt här hemma och skakade av ilska efter mitt första samtal till supporten. Trodde inte det var sant hur dom betedde sig.

Håller tummarna för dig och om det inte löser sig så ta kontakt med en Konsumentvägledare. Det kommer jag göra om dom inte tar tillbaka skitdatorn som jag köpt ;)

Redigerat av Martin, 07 februari 2008 - 10:30.

Postad 07 februari 2008 - 14:22

mikaelc
  • mikaelc
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Hej,

da_huzz: Vi kör inte någon "good cop, bad cop"-strategi, för det första har vi inget att vinna på det och för det andra skulle jag nog aldrig ha tid att hantera det antal ärenden som skulle följa på ett sådant upplägg. Jag har ju mina arbetsuppgifter inom helt andra områden egentligen.
Jag började kommentera lite på forum olika för några år sedan, då satt jag själv på kundservice vilket jag inte gör längre. Däremot bollar jag mycket frågor med dem internt hos oss om det uppstår problem och eftersom jag jobbade där rätt länge så kan jag ofta svara ganska snabbt i olika ärenden.

Jag vet att det florerar en hel del missnöje just nu och tro mig, vi tar det på allvar. Svarstiderna är långa och det tar en stund att komma tillrätta med tyvärr och väntan gör ju inte att den som väntar svar blir mer positiv direkt.

Mvh
Mikael Carinci
Dustin AB

Postad 07 februari 2008 - 15:07

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Fint att någon officiell person från Dustin är inne och läser i alla fall, förhoppningsvis leder detta till ett bättre bemötande i framtiden :(

Postad 08 februari 2008 - 13:52

Babyface
  • Babyface
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Synd att behöva spä på fördomarna men jag har också haft problem med dustins serviceavdelning.

Köpte ett datorpaket genom jobbet "Hempc" av modell större (29"lcd skärm), skärmen var DOA (Defect on Arrival) och jag anmälde detta omgående ( Dagen efter leverans ) till Dustin. I deras avtal med mitt företag skulle skärmen innefattas av en sk. Swap garanti vilket betyder att de skulle komma och hämta den defekta varan och lämna mig en ny i dörren ( Ny eftersom den var DOA annars en likvärdig "hel" skärm ).

Problemen började genast då de ville att jag skulle skicka tillbaka skärmen för felsökning, jag påpekade då att de enligt avtal skulle komma och byta i dörren samt att jag upplevde det som problematiskt för mig att behöva skicka skärmen då jag inte hade tillgång till något fordon att frakta till närmsta postcentral.

Veckorna gick och hur ihärdig jag än var med att uppvakta Dustin med mail och telefonsamtal verkade en lösning vara långt borta då Dustin fortsatte att koppla mig mellan olika tekniker avdelningar och kundservice.

Det känns som att hade jag inte kontaktat den ansvariga för "Hempc paketen" på mitt eget företag hade jag fortfarande suttit med en defekt skärm ( skärmen var helt obrukbar och kunde inte användas ).

Lösningen kom först 3 veckor efter leveransen då jag fortfarande inte fått någon fungerande skärm utövade påtryckningar på dustin genom att ovan ansvarig på mitt företag vägrade godkänna leverans orden till dustin förren de löst mitt problem.

Från att de knappt svarade på mail och enträget försökte förmå mig skicka in den defekta skärmen ( istället för att följa avtalet och "swappa" skärmen i dörren ), blev jag kontaktad av allehanda "ansvariga från dustin" 3ggr på en vecka ( de leverade en "bättre begagnad" skärm i slutet på den veckan och hämtade den defekta )

Jag ringde därefter upp dustin och utryckte mitt missnöje för att jag behövt lägga ner så mycket energi för att få en fungerande vara samt att jag under 3 veckor inte kunnat använda mitt pc-paket och undrade hur de hade tänkt kompensera mig för detta ( jag var förståss inte speciellt sugen på att betala för den månadens avgift då "hempc" paketet varit obrukbart i 3,5v )...enda svaret jag fick var att de skulle titta på det ( sen dess har jag inte hört av dem och detta var snart 1,5 år sedan )

Redigerat av Babyface, 08 februari 2008 - 16:09.

Postad 08 februari 2008 - 15:53

mikaelc
  • mikaelc
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Hej!

Babyface: Låter märkligt, vi håller inte i några affärer för Hem-PC själva, vi förmedlade en del för runt två år sen men vi hade inte hand om servicen eller leveranserna... Det får jag be att få kolla internt men då skulle jag behöva ett ordernummerfrån dig så jag ser vliket företag som köpte datorerna!

Mvh
Mikael Carinci
Dustin AB

Postad 08 februari 2008 - 16:07

Babyface
  • Babyface
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Intrum Justitia AB, ordernumret har jag inte i huvudet och jag har köpt ut paketet nu då jag bytt företag.

Paketet i sig tycker jag var prisvärt och datorn har jag inte något att klaga på men att ni inte fixade att leverera en skärm enligt ert serviceavtal var ju ganska pinsamt.

Tänk om jag kände till detta "direktforum" till dustin när jag hade mina problem, kanske min uppfattning av er service varit annorlunda :)

Kan ha varit två år sedan...tiden går så fort när man har roligt.

Redigerat av Babyface, 08 februari 2008 - 16:08.

Postad 08 februari 2008 - 16:44

Unregistered50ff1e23
  • Unregistered50ff1e23
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
micaelc: Jag tycker att det är beundransvärt att du ställer upp och svarar här och försöker ställa till rätta. Men jobbar inte du med helt andra saker igentligen på Dustin? Var är ansvariga? Eller ännu bättre kan ni inte strama upp organisationen? Kunden har inte alltid rätt men man ska ändå bli professionellt bemött. Badar man med sin TV ska man inte automatiskt få den utbytt, men man ska inte behöva prata med en otrevlig person som avslutar samtalet med att slänga på luren i örat på en. Jag förstår inte varför det är så svårt för er att styra upp er organisation? Saknas viljan högst upp?

Postad 08 februari 2008 - 17:09

mikaelc
  • mikaelc
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Hej!

Tönne: Stämmer, det gör jag men jag satt på kundservice som chef tidigare och det var då jag började kommentera i lite olika forum. Därefter har det fortsatt eftersom jag varit 'inne' i det så att säga. Sen kommunicerar jag internt med ansvariga för respektive funktioner och vi tar definitivt all feedback från forumen på allvar. Som du skriver, man kanske inte alltid har rätt men man har alltid rätt att bli korrekt bemött.

Vi var väl tyvärr lite sena med att snappa upp stämningen och få klart för oss vad som hände men jag vet att den senaste veckan har rutinerna gåtts igenom och på olika sätt ändrats för att det skall fungera smidigare och jag hoppas att de som kommer i kontakt med kundservice märker det.

Mvh
Mikael Carinci
Dustin AB

Postad 08 februari 2008 - 17:45

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Vi var väl tyvärr lite sena med att snappa upp stämningen och få klart för oss vad som hände men jag vet att den senaste veckan har rutinerna gåtts igenom och på olika sätt ändrats för att det skall fungera smidigare och jag hoppas att de som kommer i kontakt med kundservice märker det.

Vi får se på måndag, då tänkte jag ringa och höra vad som händer med mina prylar :)

Postad 14 februari 2008 - 18:15

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Jag kontaktade mikaelc via mail, en halv dag senare var mitt köp hävt! Så nu är även jag nöjd och glad :)

Redigerat av Martin, 14 februari 2008 - 18:16.

Postad 17 februari 2008 - 10:49

Unregistered49ec8352
  • Unregistered49ec8352
  • Lärjunge

• 360 inlägg
  • 0
Det är roligt att se vilken "konsumentmakt" konsumenterna har fått när det finns bra forum på internet, hoppas det fortsätter utveckla sig till det bättre.

Postad 17 februari 2008 - 12:12

superapan
  • superapan
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Det är jag som varit inne och plockat bort namnet pga att vi ska inte hänga ut enskilda personer ... dock så är hennes namn nämnt överallt så det är väl ingen hemlighet längre... Men jo .... namnet börjar på J .. har också råkat ut för henne.... :P

Jag har handlat för c:a 60000 på Dustin dom senaste två åren (haha, blev lite förvånad när jag räknade ihop orderhistoriken :D). Visst får man problem ibland, men det har dock alltid löst sig relativt smärtfritt. Jag har inte läst tråden tidigare, men kan dock gissa mig till vem denna "fröken J" är, då hon är den enda på serviceavdelningen som stått ut som direkt otrevligt och oresonlig. Jag vill dock understryka att det alltid har löst sig, men denna J verkar inte vilja bjuda på en millimeter från vad dom faktiskt är skyldiga att göra.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.