Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Donkey Kong Jet Race

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: DK Jet Race (2 medlem(mar) har röstat)

Hur bra?

1. 1 (2 röster [100.00%])

Procent av omröstning: 100.00%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (0 röster [0.00%])

4. 4 (0 röster [0.00%])

5. 5 (0 röster [0.00%])

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 31 January 2008 - 18:33

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
DK Jet Race

Postad bild

Race to victory with the DK Crew! Donkey Kong and friends have located high-powered barrel rockets, and now the battle for king of the jungle is on.

Donkey Kong is Back! One of Nintendo's most popular characters, Donkey Kong, is back with all of his friends - and a few enemies as well. Diddy Kong, Dixie Kong, King K. Rool and the whole gang appear as playable characters in this fast-paced racing adventure.

Shake, Rattle, and Roll! Simple Wii controls make racing a snap. Shake the Wii Remote and Nunchuk to accelerate, then shake one or the other to turn. Press a single button or shake the controller to jump, attack or use items.

Rocket to Victory! Target enemies with a Pineapple Cannon, skillfully chain together Wild Moves or use the Wii Remote to blast out of a Style Barrel. Multiple game-play modes, 16 awesome courses and a rollicking four-player multiplayer game will keep players coming back for more.

Det är amerikanska omslaget på spelet, i Europa heter det Jet Race!
Detta spel har fått riktigt dåliga betyg enligt många sidor. kul å höra om någong har en annorlunda syn på det

Redigerat av adude, 31 January 2008 - 18:36.

Postad 01 February 2008 - 12:46

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Varför ska man köpa detta när Mario Kart väntar runt hörnet? Det skulle behöva vara otroligt bra för att jag skulle tänka mig att köpa detta istället för MK, och två racingspel med populära Nintendokaraktärer känns lite onödigt att ha i hyllan...

Postad 02 February 2008 - 12:16

sister ray
  • sister ray
  • Forumräv

• 528 inlägg
  • 0

Varför ska man köpa detta när Mario Kart väntar runt hörnet? Det skulle behöva vara otroligt bra för att jag skulle tänka mig att köpa detta istället för MK, och två racingspel med populära Nintendokaraktärer känns lite onödigt att ha i hyllan...

Precis vad jag tänkte. De konkurrerar ju med sig själva..

Postad 02 February 2008 - 12:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Varför ska man köpa detta överhuvudtaget

Fixat :)

Recensionerna är inte glödheta direkt.

Annars kan man väl inte säga att de konkurrerar med sig själva. Detta släpptes i Oktober i staterna. Mario Kart ska komma (kan säkert bli förseningar) andra kvartalet. Så det är ändå ett halvår imellan.

Jag tror iallafall att Mario Kart blir försenat i EU som är sedvanligt.

Postad 02 February 2008 - 23:16

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0

Varför ska man köpa detta överhuvudtaget

Fixat ;)

Recensionerna är inte glödheta direkt.

Annars kan man väl inte säga att de konkurrerar med sig själva. Detta släpptes i Oktober i staterna. Mario Kart ska komma (kan säkert bli förseningar) andra kvartalet. Så det är ändå ett halvår imellan.

Jag tror iallafall att Mario Kart blir försenat i EU som är sedvanligt.

Bara att hålla med, tyvärr...

Känns som att något typ av B-lag fått uppgiften att utveckla detta spel. Det är troligtvis inget som Nintendo ändå förväntar sig att tjäna massvis med stålar på direkt. Även om de inte konkurrerar med sig själva.

Postad 02 February 2008 - 23:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad jag kom ihåg skulle det bli ett Gamecubespel från början. Har väl inte vart bästa fokus på detta spel direkt. Såg tråkigt ut från första gången jag såg det.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.