Kommentarer till Vardagsrummet av femtifemman
Startad av
femtifemman
, Feb 05 2008 16:40
7 svar till detta ämne
Postad 03 January 2010 - 16:56
snygga och smarta lösningar. IKEAs Bestå-serie är sjyst. Det blir nog en liknande lösning för min förvaring av musik och film som du har gjort. Tack för inspirationen
Du har inte funderat på att plocka bort bakstycket på skåpen där du har din elektronik? tänkte på din PS3a som får lite dåligt med luft...lycka till med renoveringen.
Postad 03 January 2010 - 17:17
Tackar för kommentarerna! Alltid roligt när man får höra positiva kommentarer!
rayDreamer> Ja visst är den serien grym? Bra priser och kvalitet. CD/DVD-förvaringen fick jag vänta i ett år på från att jag såg dem på IKEAs hemsida tills jag kunde åka och köpa dem (det är väl närmare två år sedan nu) för att de inte blivit produktionsfärdiga än. Men de kan rekommenderas! Alla luckor i Bestå passar ju på de stommarna så man har många alternativ att välja mellan.
Jo bakstyckena är bortmonterade sedan en tid så jag börjar misstänka att min PS3a är lite dammig även på insidan... Nu blir det stora yxan och öppna åbäket för en snabb titt! En annan lösning jag funderat på är att montera bakstyckena och sedan sätta lite större datornfläktar som får skjuta in kall luft genom ett filter (på baksidan). Men det känns en aning extremt!
Mvh
Fredrik
rayDreamer> Ja visst är den serien grym? Bra priser och kvalitet. CD/DVD-förvaringen fick jag vänta i ett år på från att jag såg dem på IKEAs hemsida tills jag kunde åka och köpa dem (det är väl närmare två år sedan nu) för att de inte blivit produktionsfärdiga än. Men de kan rekommenderas! Alla luckor i Bestå passar ju på de stommarna så man har många alternativ att välja mellan.
Jo bakstyckena är bortmonterade sedan en tid så jag börjar misstänka att min PS3a är lite dammig även på insidan... Nu blir det stora yxan och öppna åbäket för en snabb titt! En annan lösning jag funderat på är att montera bakstyckena och sedan sätta lite större datornfläktar som får skjuta in kall luft genom ett filter (på baksidan). Men det känns en aning extremt!
Mvh
Fredrik
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?