Bara att hålla med.
Köpte min för ca 1 vecka sedan 50" (gråimport) efter mycket studerande på nätet och är kanon nöjd, bilden är över förväntan och till o med sönder komprimerad Divx och analoga sändningar ser riktigt bra ut.
Spel o HD material över Xbox 360 är helt otroligt bra och bilden blir bara bättre o bättre för var dag som går.
Var lite oroliga för innbränningar och ghosting innan köpet
Men struntade ändå i att "köra in" Tv´n utan hade kontrast på 80 från början och kalibrerade mina inställningar efter behag och trots detta kan jag bara se svag ghosting direkt när jag byter källa (mot svart bakgrund) efter en 3-4 timmar lång spel session, Detta förvinner dock väldigt fort med en kort stunds tv tittande.
och ändå har min Tv inte ens passerat 100 timmars gränsen ännu.
Så om du vill ha en kanon bra Tv oavsett källa och inte har råd med en Pioneer KURO eller orkar vänta xx antal månader på något nyare så skulle jag slå till på en gång, helt klart ett av mina bättre köp.
Självklart går det att hitta småfel om man letar riktigt noga ingen Tv är helt utan saker att anmärka på. och så kommer det vara även på de nyare modeller som kommer ut.
Men det finns en anledning till att denna Tv Höjts till skyarna av de flesta användare på olika forum och fått bra betyg i olika tester.