Kommentarer till SAGAN OM RINGEN HÖRNA av Ingemar100
Startad av
Ingemar100
, Feb 24 2008 23:31
20 svar till detta ämne
Postad 24 February 2008 - 23:31
Skitsnyggt! Bra smak
Du verkar tycka om Sagan om Ringen
Då kanske jag kan passa på att säga att en i min släkt jobbade med alla tre filmerna.
Tror hon var någon slags chef för redigeringsarbetarna eller liknande. Det du!
Nu måste du ju köpa en lock av mitt hår
Postad 26 February 2008 - 12:54
Trevlig samling!
Alltid kul att se hur andra LotR beundrare integrerat sin favoritfilm i film- och vardagsrummet.
Angående din Kung Elessar krona, antyder du att det är en in-movie used, äkta prop eller en vägjord replika?
Alltid kul att se hur andra LotR beundrare integrerat sin favoritfilm i film- och vardagsrummet.
Angående din Kung Elessar krona, antyder du att det är en in-movie used, äkta prop eller en vägjord replika?
Postad 20 March 2008 - 10:56
Nice. Har alltid undrat vem som köper sånt här. Jag diggar Tolkiens värld till max, och filmerna är nog bland det bästa som producerats i genren. Men samlarpysslet lämnar jag åt såna som dig.
Postad 01 April 2008 - 21:05
Makalös samling LotR grejor du har, inte helt gratis kan jag tänka mig...
Postad 04 September 2008 - 06:29
Är själv väldigt förtjust i Sagan om ringen filmerna, dock har jag inte så många fina "tillbehör" som du
Postad 04 September 2008 - 06:30
Är själv väldigt förtjust i Sagan om ringen filmerna, dock har jag inte så många fina "tillbehör" som du
Postad 26 September 2008 - 18:05
Kunglig samling. Impressive!!! Funderar eventuellt på skaffa ett svärd eller nåt.
Postad 01 December 2008 - 00:16
Alltid lika roligt att kolla in på det här albumet. Trevlig samling!
Postad 29 January 2009 - 01:49
Oooh, vilken vacker syn. Så där skulle man ha det hemma. Synd att det varken finns rum eller medel nog. Skickligt att få tag på allt.
Postad 12 July 2009 - 07:24
Oj vad mycket fina saker! Det här var ett roligt album att titta runt i.
Postad 29 November 2009 - 01:54
Sagan om ringen filmerna är verkligen de bästa filmerna som finns.
Jag är ett riktigt fan av dom filmerna och det är kul att se alla dina samlingar även fast jag blir grymt avundsjuk.
Hoppas filmerna kommer på Blu-ray snart som det är sagt.
Fantastiskt att se!
Jag är ett riktigt fan av dom filmerna och det är kul att se alla dina samlingar även fast jag blir grymt avundsjuk.
Hoppas filmerna kommer på Blu-ray snart som det är sagt.
Fantastiskt att se!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
849 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?