Och isf vad är det som kommer att komma!?
Postad 03 April 2008 - 16:30
Såg att hifikluben skulle ha lagerrensning! Kommer det nya prylar redan inför sommaren?
Postad 03 April 2008 - 21:50
Man kan ju hoppas på ett M15mkII försteg eftersom de säljer ut M15 stegen till kanon pris.. 
*edit: För er som inte vet vad M15 är så är det NAD som tillverkar dom..
Redigerat av Darth Tojayz, 03 April 2008 - 21:50.
Postad 03 April 2008 - 22:05
Man kan ju hoppas på ett M15mkII försteg eftersom de säljer ut M15 stegen till kanon pris..
Är det det sokm heter M15Si ? isåfall har dom nedsatt på det från 27k till 13500kr
Postad 04 April 2008 - 03:54
Är det det sokm heter M15Si ? isåfall har dom nedsatt på det från 27k till 13500kr
Just precis..
Och varför är endast försteget nedsatt i pris tro?
Man kan aldrig vara säker, men förhoppningsvis betyder det att det kommer en mkII version med fler HDMI bland annat..
2in 1ut är ju inget någon hurrar för längre..
Och att det klarar av att ta HD ljudformaten.. Mmm.. Där är en del att önska.. haha
Postad 05 April 2008 - 11:08
Gäller fortfarande erbjudandena eftersom de är uppe på hifiklubbens hemsida tro??
Postad 05 April 2008 - 11:11
Helklart.. Erbjudandena har väl precis börjat som jag förstår det.. 
Verkar vara en hel del trevligt att få tag på..
Synd att mina 805or inte var nedsatta..
Verkar vara en hel del trevligt att få tag på..
Synd att mina 805or inte var nedsatta..
Postad 05 April 2008 - 11:12
Kanon!
Det verkar som att man kan beställa varorna om de inte finns inne (med andra ord så får man en sprillans ny). Om det nu funkar så så skall jag ha mig en 2308!
Postad 05 April 2008 - 11:30
Eftersom priserna även finns på hemsidan så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att du får en ny vara..
Postad 05 April 2008 - 11:49
Saxat från hifiklubben.se
"Det är först till kvar som gäller och några av erbjudandena har vi bara till ett mycket begränsat antal. Alla butikerna har inte samtliga erbjudanden på lager, men i så fall kan de beställa hem dem åt dig på kort tid."
Go for it!
"Det är först till kvar som gäller och några av erbjudandena har vi bara till ett mycket begränsat antal. Alla butikerna har inte samtliga erbjudanden på lager, men i så fall kan de beställa hem dem åt dig på kort tid."
Go for it!
Postad 05 April 2008 - 22:02
Japp, visst stämde det! Så nu fick jag tag på en Denon AVR-2308 för 5998:-.
Typ samma pris som jag hade tänkt att lägga på en 1908 så det blev ju bra att få en snäppet bättre reciever för samma pris. Borde vara här på torsdag och nu är jag mycket glad!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
207 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?