Kommentarer till LYNGDORF/REVEL av VLANIBET
Startad av
VLANIBET
, Apr 11 2008 13:49
13 svar till detta ämne
Postad 21 February 2009 - 20:39
Härligt med en go sommarbild nu när snön vräker ner!
schyssta prylar
ha de fint
schyssta prylar
ha de fint
Postad 16 January 2012 - 22:15
Oj! Riktigt trevliga prylar i den produktlistan.
Ser gärna fler bilder
Ser gärna fler bilder
Postad 27 March 2012 - 18:08
Jätte läckert rum och produkterna likaså! jag funderar själv lite på Revels nya Performa3 serie nu när uppgraderingen har startat =)
Postad 30 June 2014 - 20:57
Lyngdorf är mycket bra förstärkare. En korrekt förstärkare. Inga färgningar av ljudet. Levererar det som finns på skivan under förutsättningar att man har neutrala högtalare/kablar. Extrem bra kontroll över basen och fin och upplöst diskant. Man kan helt enkelt inte hitta fel på förstärkaren.
Sen finns den stora frågan: Vad händer med musikaliteten? Musiken är alltid en personlig sak, jag kan beskriva förstärkaren som en superneutral och skulle man jämför med en Naim i samma prisklass har Lyngdorfen bättre kontroll på allt men Naim är roligare att lyssna på. Lyngdorf kan driva det mesta, det gör inte Naim. Lyngdorfen passar till det mesta och Naim kräver en bra kombination. Lyssna själv och avgör. Idag sitter Naim grejjer i mitt vardagsrum. Det enda jag saknar är Lyngdorf basen men jag är nöjd och ångrar inget. Detta är ett svar till Hampusbok
Sen finns den stora frågan: Vad händer med musikaliteten? Musiken är alltid en personlig sak, jag kan beskriva förstärkaren som en superneutral och skulle man jämför med en Naim i samma prisklass har Lyngdorfen bättre kontroll på allt men Naim är roligare att lyssna på. Lyngdorf kan driva det mesta, det gör inte Naim. Lyngdorfen passar till det mesta och Naim kräver en bra kombination. Lyssna själv och avgör. Idag sitter Naim grejjer i mitt vardagsrum. Det enda jag saknar är Lyngdorf basen men jag är nöjd och ångrar inget. Detta är ett svar till Hampusbok
Postad 13 May 2015 - 02:08
Makedonien verkar fint. Har bara åkt buss genom Slovenien när jag var på semester i Kroatien men var runt tio år sedan.
Postad 20 May 2015 - 21:27
https://www.google.s...iw=1280&bih=667
En länk till den staden jag föddes i för 45 år sedan.
Detta är min gamla setup som jag sålt.
En länk till den staden jag föddes i för 45 år sedan.
Detta är min gamla setup som jag sålt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
55 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?