Jag är fullkomligt oupplyst när det gäller tv jungeln och behöver råd när det gäller tv köp.
Ska man ha en plasma eller en LCD? Jag kommer nästan uteslutande titta på tv eller film när jag ännu inte har någon spelkonsol men jag kommer säkerligen införskaffa en PS3 senare. Dock kommer jag nog inte ha tid att spela mer än 2-3 timmar åt gången eftersom jag har smått hemma. När jag tittar på tv tittar jag inte väldigt ofta på fotboll men det händer. Jag tittar dock väldigt mycket på xvid när jag bränner sportevenemang (MMA). Koppla in datorn till tv kommer jag säkert göra någon gång men inte så frekvent.
Jag har ingen HD abonemang utan kommer att titta genom Digitalbox med ComHem som leverantör. Är det nödvändigt med full HD eller räcker det med HD ready?
Sen undrar jag vilken storlek på tv jag skall välja? Jag kommer sitta normalt på ett avstånd av 4,5 meter, som närmst möjligtvist 3,5 men inte så ofta. Jag är ute efter en så bra tv som möjligt så jag undrar vad minsta rekomenderade storlek är på det här avståndet.
Den främsta egenskapen jag är ute efter är självklart bilden, efter bilden ser jag storlek som viktigast.
Jag har en budget på 17000:- men min smärtgräs går vid 20000:-.
Tacksam för alla råd jag kan få!
//Crue
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?