TV.jpg 49.84K
0 Antal nerladdningarJag använder den inbyggda DVB-C mottagaren i ComHems nät tillsammans med en CA-modul från Dilog. Har inga problem annars med tv-mottagningen.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 16 July 2008 - 11:54
När jag går in i EPG så står det "Laddar..." i över vänstra hörnet där man borde se en tv-bild. Ibland så får jag upp tv-bilden efter någon minut. Är det någon mer som har det här problemet, eller är det något jag missat?
TV.jpg 49.84K
0 Antal nerladdningarJag använder den inbyggda DVB-C mottagaren i ComHems nät tillsammans med en CA-modul från Dilog. Har inga problem annars med tv-mottagningen. Postad 16 July 2008 - 16:38
Har samma grej på min Samsung PS-42A456,inget jag direkt tänkt på att bilden inte syns.
Viktigaste är ju tablån. Postad 16 July 2008 - 17:49
Okej. Jag tror det beror på att den uppdaterar tablån, och först när det är klart då kommer tv-bilden. Även om tablån finns där så verkar den uppdatera hela ändå när man öppnar EPG. Men då är det inget fel åtminstone.
Postad 29 July 2008 - 21:03
Hej, jag har aldrig haft detta problem! Inte ens med gamla firmware.
Jag har boxer med CA modul.... Postad 30 July 2008 - 10:48
Jag har tidigare postat detta i huvudtråden för dessa apparater, men tyckte att det var lika bra att posta här också eftersom det nu finns en tråd som behandlar detta.
Jag har samma problem som Carloskar, jag får inte EPG att fungera bra, om jag tar upp den medan jag är på SVT1 och de flesta andra kanaler så stängs den nästan genast ned och så står det "AG meny- ingen anslutning", lustigt nog är det vissa kanaler där EPG fungerar mycket bättre däribland SVT2, TV4 ,TCM , TV4 film och VH1, där stängs den oftast inte ned, men det står hela tiden laddar uppe i vänstra hörnet där bilden för det valda programmet ska komma upp och det verkar lagga ned hela EPG guiden. Det har hänt någon enstaka gång att bilden från TV kanalen kommit upp i EPG, men i regel så fungerar det inte. Vanligt TV tittande med mottagning av digitala kanaler fungerar bra annars. Jag kör Comhem och en Dilog conax modul. Program: T-NHBTEDEUC-1001 Firmware: T-EMMA2DEUB-0106 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |