Nu är jag inte säker på signal, men utgår ifrån att det är digital.
ansluter ett stycke vga samt usb på datorn och DVI anslutning på projektorn i sig.
Hmm, kablar förstår jag inte riktigt vad du menar, men det är dem som medföljde vid köpet ursprungligen.
Fanns även s-video och komposit för anslutning till en analog signal.
Eftersom du ansluter på VGA på din dator är det definitivt analog signal. prova med en dvd-spelare eller någon annan källa för att utesluta problem med datorn.
men får du någon bild om du drar ur alla kablar? du bör ju kunna få upp någon startbild och meny eller likande, jag tycker det ser ut som projen inte känner igen signalen.
tips är att läsa manualen till projen.
det som är problemet, bilden ser ut sådär oavsett kabel, projektorn behöver bara anslutas till ett nätuttag.
manualen hänvisar till att trycka på factory reset i startmenyn om bilden upplevs suddig, men eftersom inte ens toshiba logon kommer upp så är det svårt.
Jag såg en dissekering av en projektor är på forumet, och bilden påminner om den lilla glasbiten han håller upp, så min misstanke är rent hårdvarufel.
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".