Heavy Rain
483 svar till detta ämne
Postad 08 August 2008 - 12:41
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
4195412454_7e8a01c626.jpg 86.25K
0 Antal nerladdningarHeavy Rain (possibly subtitled The Origami Killer[2]) is an upcoming video game, developed by French studio Quantic Dream for the PlayStation 3. The game is being directed by Quantic Dream's founder and CEO David Cage, who also wrote and directed the studio's two previous games, Omikron: The Nomad Soul and Fahrenheit. The game is scheduled to be released in 2009. The game was announced at E3 2006, where a tech demo entitled The Casting was presented to the media and general public. Details about the story and gameplay of Heavy Rain itself remain scarce. It is known that the game is not a sequel to Fahrenheit, but a completely new game, with new story and new characters.[5] Director David Cage noted that Heavy Rain "will be a very dark film noir thriller with mature themes", without any supernatural elements.[5] The game will feature a story that is interactively "bendable", similarly to Fahrenheit.[5] It's been told by the creators, that "the character control mechanism is an essential part in playing Heavy Rain", and is different from the system used in Fahrenheit. The player will be able to control different characters in the game.[5]. In a recent interview given by Quantic Dream co-CEO and executive producer Guillaume de Fondaumière to www.gamedaily.com, characters will be true virtual actors capable of showing highly realistic emotions.
Some game physics will be made available by the use of PhysX by AGEIA. It is used for console physics in general in the game.[4] Originally for the PC, there were going to be two separate versions of the game to handle cases of a computer being equipped with the appropriate physics processing unit, and to handle cases when it is not present on the system.[4] However, now that the game has been announced as a PlayStation 3 exclusive,[6] it is assumed that that won't be necessary. In the demo, the physics of the hair made use of the AGEIA technology.[5][4][7] However, recently in the Dutch Magazine Chief on March 11th, Executive Producer David Cage gave gamers a teaser by announcing a few details about the game. He alludes to one of the main characters being a father trying to justify his actions by saying "Its purely about a father's love." "The main story will revolve around 4 different characters, and we're putting the spotlight on their perceptions. The question 'what is good and what is evil' is the key here, that will be just a matter of viewpoint...I believe heavily in moral choices, I'm going to use them A LOT. They're not about being good or bad, but about finding the right balance." On the setting, David Cage responded by saying, "I don't want to do a big free-roaming city like GTA, because the flow of the story will then be hard to control. Nevertheless, I do want to incorporate big sets, with a crowd, heavy populated areas like a mall and a subway are going to be in there. Of course, the gameplay has got to make use of that aspect too." Wiki - Hemsida
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 February 2010 - 00:08.
Postad 08 August 2008 - 12:49
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Ser intressant ut. Kommer ihåg att jag såg en tidig Tech Demo trailer från E3 2006 efter att ha sett imponerande stillbilder som de ovan och blev verkligen besviken när man såg det i rörelse. Men det var väl bara det, en demo. Edit: Såg nu att du länkat till samma tech demo.
Redigerat av Phindus, 08 August 2008 - 12:53.
Postad 19 August 2008 - 14:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 26 August 2008 - 08:28
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
FZ tar sig en förhandstitt: http://www.fz.se/art...825/heavy-rain/ "Innovation, känslor och valfrihet - Heavy Rain-presentationen på Games Convention lovar ett spel som inte liknar någonting annat. Det presenterades i form av en fem minuter lång film på E3-mässan för två år sedan. Därefter blev det knäpptyst. Det antogs att Quantic Dreams Playstation 3-exklusiva projekt är en fortsättning på det udda äventyret Fahrenheit. När så locket äntligen lyftes på Games Convention fick vi veta att så inte är fallet, Heavy Rain står på egna ben och är sprängfyllt av ambition och innovativa idéer.
De första detaljerna ges under Sonys presskonferens. Filmsnutten imponerar kraftigt men många tolkar de snuskigt välgjorda ansiktsanimationerna som förrenderade. När Quantic dagen därpå spelar sig igenom en demoversion inser tvivlarna sina misstag. Karaktärernas ansikts- och ögonrörelser är bland det snyggaste som gjorts, de är sanslöst verklighetstrogna. Och förmodligen en förutsättning för att David Cages vision om ett spel byggt på känslor och moraliska val ska bli verklighet.
Orsak och verkan- Du sägs skriva din egen handling Cage är boss för Quantic och en man med udda visioner. Även om pr-mässiga metaforer som att historieberättandet liknar ett gummiband - storyn har en grundläggande form men tänjs ut och anpassas efter ditt agerande - känns både billig och återanvänd (den användes friskt inför Fahrenheits premiär) tycks de inte vara helt vilseledande.
I demoversionen undersöker en kvinnlig journalist (spelas av dig) ett hus som bebos av en man som misstänkt för diverse suspekta handlingar. Väl inne i huset upptäcker hon att mannen är en fullblodsgalning: han mördar kvinnor och konserverar liken som om de vore uppstoppade djur. Strax efter den fasansfulla upptäckten kommer bindgalningen hem.
Vad som sedan sker beror dels på hur du betedde dig när du tog dig in i huset, dels på hur du agerar framöver. Om du smugit in utan att röra något är mördaren ovetande om din närvaro, men om du satt på teven, flyttat saker eller glömt stänga fönstret du tog dig in igenom löper du betydande risk att möta knivdöden. Oavsett om han upptäckt dig eller ej är det hög tid att fly och det görs lämpligen med tysta, långsamma rörelser. Upptäcker han dig måste du antingen fly direkt eller hitta ett gömställe - att obeväpnad slåss mot en dubbelt så stor knivman är direkt ohälsosamt.
En promenad med bilen- Styrningen snor racingkonceptet rakt av Heavy Rain är en sorts äventyr med orsak och verkan som genomgående tema. Allt du gör påverkar vad som händer senare, därför spelar valfrihet en avgörande roll. Cage vill gärna få det att verka som att du är fullständigt fri att göra precis vad du vill, men riktigt så långt ska vi kanske inte sträcka oss. Det handlar mer om att varje problem kan lösas på olika sätt, du får själv välja metod. Cutscenes saknas helt, allting berättas genom spelmotorn (tänk Half-Life). Därmed behålls illusionen av att du hela tiden befinner dig i spelvärlden. Detta förstärks av de som sagt vansinnigt läckra ögon- och ansiktsrörelserna - du ser vad karaktärerna känner, vilket inte hör till vanligheterna i spelvärlden.
Styrningen skiljer sig från tredjepersonsnormen. Fasta kamerapositioner brukar kunna ställa till det när vinkeln byts, här testas därför ett alternativt styrsätt. Det fungerar på samma sätt som i bilspel: håll in en knapp för att gå framåt (gasa) och styr med den vänstra analoga spaken. Därmed går karaktären hela tiden rakt fram om du inte rör styrspaken, oavsett hur kameravinkeln ändras. Det hela är snyggt utfört, karaktären vrider huvudet i den riktning du styr. Hur det funkar i praktiken vet vi inte än och det är nog på sin plats med en varning för att det inte blir Quake-precision. Men om vi ska tro utvecklarna kommer det inte heller behövas, spelet ska främst handla om att upptäcka saker och mängden stressade actionmoment blir tämligen få. Märkligt nog innehåller demon en mäkta stressad scen, men det kanske är för att väcka uppmärksamhet.
Hursomhelst, för att ta, lyfta och på andra sätt påverka saker i omgivningen används högra analoga spaken och PS3-dosans tiltfunktion. Ärligt talat ser en och annan detalj aningen osmidiga ut, fast å andra sidan är spelet ännu långt från klart. Dessutom kan jag bara döma utifrån vad jag sett - jag får inte nöjet att själv testa styrningen.
Tillbaka till den dramatiska scenen när mördaren äntrar huset. Skärmen delas upp i två, på den ena ser vi huvudpersonen och på den andra antagonisten. Cage visar scenen två gånger, i den första visningen tror mördaren sig vara ensam. Han hämtar en pilsner och slår sig ner framför teven medan journalisten sakta smyger sig nedför trappen, förbi mördarens perifera synfält och genom garaget till friheten utanför. När scenen spelas om rör sig journalisten för fort, Mördaren hör henne, plockar fram en kniv och smyger sakta uppför trappen, samtidigt som hon desperat letar lämpliga gömställen. Det är filmiskt, isande, brutalt spännande och fullständigt urläckert. Tankarna far närmast till en film där du själv styr händelseförloppet.
Känsloladdat - Men var är moralen? Demovisningen kan sammanfattas med ett ord - succé. Quantic har tveklöst något stort på gång, en innovativ kombination av äventyr, undersökande och rysare, kryddat med stora doser valfrihet. Tyvärr får vi inga konkreta exempel på de moraliska val som Cage och kompani talar sig varma om, förmodligen för att de håller den riktiga storyn dold. Icke desto mindre, Heavy Rain har skyhög potential, en titel som mycket väl kan föra spelandet in i det kulturella finrummet.
Quantic har ett tufft jobb framför sig om de ska leva upp till alla löften om ett vuxet och komplext spel, späckat med innovation och nytänkande över sextio banor. Utvecklingen har pågått i fem år och det mesta sägs vara klart. Premiär ska det bli under nästa år och vårt råd är att hålla järnkoll på David Cages ytterst ambitiösa projekt."
Redigerat av Cragganmorax, 26 August 2008 - 11:15.
Postad 26 August 2008 - 10:08
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Hade det inte räckt med att klistra länken istället för att klistra hela artikeln...
Postad 26 August 2008 - 10:14
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Hade det inte räckt med att klistra länken istället för att klistra hela artikeln... 
Finns en hel del lata kids som inte ens orkar klicka på en länk...  Kom inte här och rolla med dina ögon tack...  ::pekar neråt:: Ligger något i det ja...men jag klistrade inte in hela artikeln bara... Tar väl bort bilderna då... Så får den nyfikne hoppa in på FZ
Redigerat av Cragganmorax, 26 August 2008 - 11:10.
Postad 26 August 2008 - 11:04
JMKbiker
-
JMKbiker
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Ursäkta om det lät lite spydigt men det blir jobbigt att läsa om alla ska posta så långa artiklar, räcker med länk så kan man diskutera utifrån den. Känns inte helt rätt mot fz att man ska läsa deras artikel här, tycker en länk passar sig bättre. Lite skillnad mot att ta citat eller en bild ifrån en sida, anser jag. Hoppas att du förstår vad jag menar.  Rollar bakom solglasögonen
Postad 07 October 2008 - 15:05
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Postad 07 October 2008 - 15:28
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Hade glömt att posta trailern såg jag. Liepzig Trailer.Finns även i 1080 på PSN.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 October 2008 - 15:28.
Postad 07 October 2008 - 21:50
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Otäckt att jag måste köpa en PS3 för att kunna spela det här. Att Cage har förmågan att ro hem det här vet alla som spelat Fahrenheit. Dessutom har han numera insikten att inte bajsa ner sitt spel efter 2/3 (spela Fahrenheit så förstår du vad jag menar) så det här kan bli mycket bra. Jag antar att en portning till X360 inte är möjlig men den spelmotor de använder?
Postad 07 October 2008 - 21:52
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag antar att en portning till X360 inte är möjlig men den spelmotor de använder?
Vilken motor använder de då? Såvitt jag vet har Sony köpt Quantic Dream.
Postad 07 October 2008 - 21:56
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Vettefan vad de har gjort med spelet.
Gillar de första bilderna mer än de nya. De nya är liksom mer stela, de gamla i början av tråden har lite filmiska effekter på sig. Kan det vara att första är förfinade bilder?
Oavsett vad är det underbart snyggt. Omöjligt på 360? Ne inget är omöjligt på någon av konsolerna, det är bara en fråga om anpassning i slutändan. Dock lär detta inte dyka upp på 360.
Postad 09 October 2008 - 14:01
davidrone
-
davidrone
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
Då det är PS3 exklusivt kan man ju alltid hoppas på en bundle med detta lir
Postad 01 November 2008 - 20:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
30 minuters gameplaydemonstration: http://www.gamekyo.c...deo-mirror.htmlUppladdat på Megaupload ifall sidan är för långsam: http://www.megauploa.../se/?d=V06NA2E3
Postad 01 November 2008 - 21:43
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ser ju riktigt skoj ut :-)
Det enda ja tycker ser lite konstigt ut är när hon ska byta riktning ..Ser lite ut som en robot..
Postad 17 December 2008 - 02:02
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
   RENDERS: isn't this one the guy who acts as Ted in Prison Break?   ARTWORKS:    NUMBERS: The script* 2,000 pages of script * 60 different scenes, every scene lasts between 15 and 20 minutes * 40,000 words, non linear dialogs * 15 months was the time dedicated to the script development Outsourcing to Asia* More than 100 people out of Quantic Dream are working on the game * 480 different people work every month on it (this isn't really clear though)The motion capture* All done in QD headquarter * 170 days spent on the mo-cap in the last 9 months * More than 70 actors and stuntmen have been working on it * Casting between Paris and London * 30,000 unique animations registered
Postad 17 December 2008 - 09:15
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
15-20 timmar med olika scenarion?
Postad 17 December 2008 - 10:22
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Så har det hänt, ingmescreens ser ut som statiska 3d-renderade bakgrunden alá 90-talet, känns som om texturerna är för odetaljerade och rena så allt ser plastigt ut :/
Postad 18 December 2008 - 01:53
johannisson
-
johannisson
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Höredu du hoppa inte på min idol Cragganmorax... Jag sitter bakom xxxxx (sätt in valfri svordom) Volvos internet och surf skydd. Jag får inte gå till något som har ordet PS3 i sig eller kan har något som hälst intresant eller roligt material på sin sida. Värre än Kina här inne på Volvo  Så klistra gärna in texten för att föra fram tråden... och som Infromationsdesigner till yrket må jag säga att länkar är döden... avbruten läsning och snuttefiering ska vi unvika så långt det går.
Postad 22 May 2009 - 01:57
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Nya bilder.Massor av info och gameplayvideos hos GTTV.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 May 2009 - 11:56.
Postad 22 May 2009 - 12:32
Zakarias_R
-
Zakarias_R
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
Verkar riktigt snyggt och bra! Man börjar ju bli mer och mer nöjd med sitt ps3 köp!
Postad 22 May 2009 - 12:42
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Heavy Rain verkar ju aldrig bli klar, tröttnat lite på att vänta och vänta men det händer inget. Kul med lite nya bilder etc. men jag vill ha ett release datum, de snackades om att det skulle släppas redan förra året! Börjar dom visa bilder och gameplay nu så kommer spelet säkert att släppas i slutet på 2009, typiskt!
Postad 22 May 2009 - 14:39
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Sist jag kollade hade inte Heavy Rain ngt releasedatum alls, och har aldrig haft ett.
Att det var lång tid kvar när de visade konceptklippet på bruden med pistolen så insåg man att det var många år kvar på det spelet.
Postad 22 May 2009 - 15:17
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
King D: På GTTV sa de att spelet kommer nästa år. Hellre vänta så spelet blir verkligen perfekt, längtar!
Postad 22 May 2009 - 21:23
Paganmoon
-
Paganmoon
-
Beroende
-
-
1111 inlägg
King D: På GTTV sa de att spelet kommer nästa år. Hellre vänta så spelet blir verkligen perfekt, längtar!
Enligt en intervju med producenten så ska Sony nämna release datumet på E3. 1up och gametrailers har massa ny info om spelet, verkar riktigt bra sålänge. /P
Postad 22 May 2009 - 21:59
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Heavy Rain verkar ju aldrig bli klar, tröttnat lite på att vänta och vänta men det händer inget.
Tycker det hänt ganska mycket efter att ha sett på Gametrailers.
Postad 23 May 2009 - 00:53
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Lite "Hands on" från eurogamer.net...
Postad 23 May 2009 - 16:09
CSM-101
-
CSM-101
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Spelet ser onekligen intressant ut trots att jag inte är ett fan utav QTE.
Postad 18 August 2009 - 21:20
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Postad 19 August 2009 - 00:24
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Ser stundtals väldigt bra ut, och stundtals lite stelt, tror nog att det är bristen på ögonanimationer som känns fel, men det lär QD fixa innan release.
Spelet i sig ser ut att bli bra...
Postad 21 August 2009 - 07:19
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag vet inte om det här är samma video som Nasty länkade till, det får ni avgöra själva eftersom jag har för seg uppkoppling här på jobbet för att orka kolla. http://www.eurogamer...-floor-gameplay
Postad 21 August 2009 - 13:58
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Jag vet inte om det här är samma video som Nasty länkade till, det får ni avgöra själva eftersom jag har för seg uppkoppling här på jobbet för att orka kolla. 
http://www.eurogamer...-floor-gameplay
Nej, men IGN har bättre videos på samma segment uppe. IGN
Postad 21 August 2009 - 14:02
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Nej, men IGN har bättre videos på samma segment uppe. IGN
Kollade lite på videon nu, gubben ser ut som han har nackspärr och är konstant skitnödig när han rör sig...
Postad 21 August 2009 - 14:53
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Kollade lite på videon nu, gubben ser ut som han har nackspärr och är konstant skitnödig när han rör sig...
Ja, det är lite stelt animerat, men det har blivit bättre sen E3 så förhoppningsvis så ser det bättre ut vid släpp.
Postad 21 August 2009 - 15:53
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Allt är ju mocap, tveksamt till om det blir nå bättre. Detta spel ligger ju farligt nära, eller till och med i den berömda dalen.
Postad 21 August 2009 - 16:29
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Mjo, men mocap kräver mkt efterarbete, och ögon måste animeras separat, och just ögon är ngt som människor fokuserar på, och hittills har inte ögonanimationer alltid varit klockrena i heavy rain.
Postad 21 August 2009 - 16:33
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1086 inlägg
Mest intressanta spel jag längtar till, föregången ägde!
Postad 21 August 2009 - 17:39
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Jag är lite sugen på det.
Postad 21 August 2009 - 17:52
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Spelade farenheit när det begav sig. Tyckte det var ganska bra, men sen en bit in i spelet när karaktären var på sitt kontor så flippade ju allt ur totalt. Lyckades iaf aldrig klara det och gav upp.
Hade dock gärna spelat klart det för att få reda på storyn, som å andra sidan började barka åt skogen där
Hoppas att detta inte kommer lida av liknande problem,för då kan det säkert bli riktigt bra.
Postad 21 August 2009 - 19:09
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Spelade farenheit när det begav sig. Tyckte det var ganska bra, men sen en bit in i spelet när karaktären var på sitt kontor så flippade ju allt ur totalt. Lyckades iaf aldrig klara det och gav upp.
Hade dock gärna spelat klart det för att få reda på storyn, som å andra sidan började barka åt skogen där 
Hoppas att detta inte kommer lida av liknande problem,för då kan det säkert bli riktigt bra.
Samma här, det där förbaskade dance dance revolutiondelarna av spelet fick mig att ge upp rätt snabbt, var typ 2 separata delar man var tvungen att jiddra med, orkar inte med sånt, att trycka fyrkant eller triangel för att ngt ska hända är ok, men inte som det var i fahrenheit...
Postad 23 August 2009 - 17:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 23 August 2009 - 22:38
Ghorun
-
Ghorun
-
Forumräv
-
-
686 inlägg
Ser väldigt lovande ut tycker jag, som det gjort hela tiden. Perfekt att spela riktigt tillbakalutad i soffan. 
Mycket tearing där dock, kan iofs vara flash-videon också.
Redigerat av Ghorun, 23 August 2009 - 22:38.
Postad 09 September 2009 - 07:58
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Postad 12 September 2009 - 19:22
speccan
-
speccan
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Längtar som fasen efter detta spel !
Postad 12 September 2009 - 20:10
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Chocolate raaaaaain!
Redigerat av simulacra, 12 September 2009 - 20:11.
Postad 25 September 2009 - 12:32
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Heavy Rain=Sex Games?!? http://www.zshare.ne...0801956376ae12/
Redigerat av BrittBastard, 25 September 2009 - 12:33.
Postad 25 September 2009 - 12:42
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3147 inlägg
Postad 28 October 2009 - 12:09
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Postad 07 December 2009 - 12:15
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Heavy Rain European Box Art ( ej bekräftat av Sony ):
Redigerat av BrittBastard, 07 December 2009 - 12:16.
Postad 07 December 2009 - 15:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Heavy Rain European Box Art ( ej bekräftat av Sony ):
 Inte långt kvar nu om det ska släppas 10 feb.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|