//Gee
Redigerat av Unregistered1272, 24 August 2008 - 14:33.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 22 August 2008 - 20:07
Tja! såg nu att webhallen ska öppna en butik i gbg! Någon som varit i krokarna? den har dock inte öppnat än?(1 sept) Äntligen slipper man frakt mm från sthlm! Hoppas dom har mycket man kan gå och pilla på.. skall försöka dra mig dit och undersöka snarast!
//Gee Redigerat av Unregistered1272, 24 August 2008 - 14:33. Postad 22 August 2008 - 22:18
Var ligger den? Postad 22 August 2008 - 22:39
De har öppnat en butik, men den öppnar inte förrän 1 september?
Då har den alltså inte öppnat än... http://www.webhallen....php?site=hamta Ekelundsgatan 4. 1½ kvarter från Domkyrkan, mitt inne i stan. Redigerat av SC-Zap, 22 August 2008 - 22:40. Postad 22 August 2008 - 22:45
Har väntat länge på att webhallen ska komma till gbg, har ju varit snack om att dom varit på väg innan.
Postad 24 August 2008 - 14:32 Jag såg det nu, Postad 24 August 2008 - 14:43
Ja webhallen i Sthlm går det inte att pilla på något. Allt är bakom disk tyvärr. Kanske blir skillnad i GBG Postad 28 August 2008 - 15:24
Hade beställt ett par blu-ray filmer som släpptes den 27:e, så jag hade väntat mig att ha dom i lådan samma dag. Men inte det, kollade om dom skickats idag och så har dom inte ens fått alla filmerna i lager, riktigt dåligt att dom inte kan se till så man har filmerna när dom släpps. Blev avbokning och handla av någon annan.
Webhallen kan vara otroligt sega. Har en dvd-box som jag väntat i 3-4mån på. Och lite annat som gått runt en måndag, dom får ta och skärpa till sig om det ska bli mer affärer där. Man får hela tiden höra bortförklaringar om att leverantörerna strular, men då får dom väl ta och se till att byta leverantör till såna som kan leverera i tid. Vill ni ha snabba leveranser så beställ aldrig något dom inte har på lager, då kan ni få räkna med att vänta tills nästa år. Postad 30 August 2008 - 16:16
Nån som varit där? Fanns det fler erbjudanden än de som nämns på hemsidan?
Postad 31 August 2008 - 15:01 De har som sagt inte öppnat än. Blir till att vänta tills imorgon i så fall. Postad 05 November 2008 - 10:12
Såg just att Webhallen har en James Bond kampanj, och säljer James Bond blu-ray för det otroliga priset av endast 249 riksdaler, så skynda och fynda innan det är för sent.
Är det ens lagligt att kalla det för kampanj utan att sänka priserna. Jag är inte imponerad. Och vill ni ha filmerna inom 1 år så beställ aldrig något dom inte har i lager, segare leveranser har världen sällan skådat. Har väntat på en film sen i juni nu. Dom är riktiga raketer. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |