Läste något som antydde att det går att använda PSP på ungefär det sättet. Någon som har provat det, eller något liknande lösning?
Postad 19 September 2008 - 16:39
Läste något som antydde att det går att använda PSP på ungefär det sättet. Någon som har provat det, eller något liknande lösning?
Postad 19 September 2008 - 19:42
//Lasse
Postad 19 September 2008 - 20:01
beror på vilken htpc frontend du ska använda den till. Xlobby stödjer tunns klient på alla pocketpc tex så det blir smidigt.
//Lasse
Vad är det för hårdvara jag kan använda mig av i så fall?
Postad 19 September 2008 - 20:14
Postad 20 September 2008 - 02:18
Går det att använda en ipod touch som fjärrkontroll? Fungerar det i så fall bra?
touchpad pro har nu släppts officiellt i appstore nu under namnet jaadu VNC kostar typ runt 40 kr. mina tidigare erfarenheter av det har varit bra och du får en bild av skrivbordet på ipod touchen/iphonen vilket e riktigt trevligt.. sen borde de ju funka som vilken fjärkontroll som helst om du typ kör fullscreen på medieprogramet
Postad 20 September 2008 - 11:37
touchpad pro har nu släppts officiellt i appstore nu under namnet jaadu VNC kostar typ runt 40 kr. mina tidigare erfarenheter av det har varit bra och du får en bild av skrivbordet på ipod touchen/iphonen vilket e riktigt trevligt.. sen borde de ju funka som vilken fjärkontroll som helst om du typ kör fullscreen på medieprogramet
Låter rätt fint. Är det någon som har provat det?
Postad 20 September 2008 - 15:00
Vad som helst bara den har .net eller mobil .net.Vad är det för hårdvara jag kan använda mig av i så fall?
själv har jag en htc mobil och en gammal dator med touch screen som fjärr
Postad 20 September 2008 - 15:52
Låter rätt fint. Är det någon som har provat det?
provade det lite snabbt imorse med min macbook pro. funkade rätt hyffsat bra den visade ju en bild på skärmen så man kunde styra musen på det sättet (går dock att stänga av det om man vill och bara kolla direkt på bildskärmen). När ag testa att styra frontrow med det var jag tvungen att programmets funktion för att styra bildspel (tydligen avsaknar frontrow funktioner för att använda muspekaren) för att kunna bläddra igenom menyerna så kunde dock inte se menyerna på min iPhone. jag är dock grymt nöjd på hur bra det funkar och för de 38 kr så var det värt det
för att få det att fungera till windows så antar jag att man måste skaffa något VNC - program till datorn men har noll koll i den ändan.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?