Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilket tycker du är det bästa programmet för iPhone/iPod touch?

5 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 October 2008 - 12:44

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Hej!

Har för ett litet tag sedan införskaffat mig en iPod touch för en billig peng av en kompis. Jag vill ha den till så många funktioner som det går och som jag känner "nödvändiga" B) Så tänkte starta en tråd där folk kan rekommendera sina favoritprogram.

Skriv gärna vart ni fick tag i det, vad det kosta alt. om det var gratis samt vad för slags typ av program det är.

Jag får väl börja då.

Program: Mocha VNC Lite.
Typ: Fjärrstyrning av dator. Fungerar för de tre största operativsystemen, Windows, Mac OS X samt Linux. Du behöver dock en VNC-server installerad på din dator som du tänkt att fjärrstyra.
Pris och vart: Finns i Appstore och är kostnadsfritt! :)

Hoppas nu inläggen kommer att flöda :P

Postad 03 October 2008 - 22:06

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
asså surfar man helt gratis med ipod touch? ;O inga hakar? xD

Postad 05 October 2008 - 10:48

Unregisteredaa866b49
  • Unregisteredaa866b49
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Bara via WI-FI vad trodde du? kom igen.!

Postad 05 October 2008 - 17:21

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Bara via WI-FI vad trodde du? kom igen.!

ska köpa antingen en ipod classic (120gb) eller en ipod touch (8gb), men jag vet inte riktigt vilken :/ vill egentligen ha ipod touch förstås, men jag har bara råd med 8gb. Räcker det lr? :)

Postad 06 October 2008 - 16:59

elGuran
  • elGuran
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
remote: gratis tror jag. du styr itunes på din dator via ipoden, skönt att sitta i soffan och byta låt och välja musik på ipoden och datorn som är kopplade till steron dunkar ut musiken.

Fring: gratis. här har du nästan allt. skype, voip, msn , icq m m. du kan chatta eller ringa. har inte fått ordning med mic till touchen men har provat att ringa över wifi me skype och det låter bra. har lite problem att ringa i svergie med voipstunt dvs jag blir aldrig framkopplad,, om någon har nå tips hur man får ordning voip samtal eller orkar göra en guide super.

tycker att ipod touch bara blir bättre och bättre, kommer ju nya program hele tiden. jag har inte jailbreakat min touch vet inte om det är någon mening att göra det??

hoppas det blir lite fart i tråden

Mvh elguran

Redigerat av elGuran, 06 October 2008 - 18:49.

Postad 13 October 2008 - 08:48

MorpeuS
  • MorpeuS
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Fring? är det något slags program för alla olika program som msn, vocie och sånt då eller?
För jag är på jakt efter msn till min iphone 3g men jag har inte hittat någon bra version än.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.