Läs mer här
Postad 04 January 2009 - 07:47
Läs mer här
Postad 05 January 2009 - 13:59
Postad 05 January 2009 - 21:12
Vad händer i mars?
Solen tittar fram i södern?
Kan knappt bärga mig och se vad dom lyckats dra fram till oss "hederliga" konsumenter
Postad 05 January 2009 - 23:26
Btw, har Panasonic idag kört pressinbjudan till sin 3d-HD teknik.
Postad 09 January 2009 - 13:17
Postad 10 January 2009 - 10:14
Och ******** i gatan så bra det var.. jag är inte länger en skeptiker till 3D i alla fall, höll på att ramla av sätet flera gånger under Panasonics demo... VILL HA.Btw, har Panasonic idag kört pressinbjudan till sin 3d-HD teknik.
Kameror och annat var bannlysta helt och man hade tyvärr ingen möjlighet att se vad dom använde för prylar.
Just nu känns väl tekniken rätt död.... priset är satt till 20.000$ och den kommer i juni, den första LED-projektorn för konsumenter, och den var väl rätt bra.... Men priset borde vara 2.000 istället för 20.000....Ska bli spännande med CES nu. Hoppas framför allt på lite ny information om hur det går med LED projekoterna som skulle varit på gång redan förra året. Tycker det har varit väldigt tyst angående den tekniken lite för länge nu, endel företag hade väl redan lovat produkter med PhlatLight LED i slutet av 2008, om inte jag minns helt fel? Skulle även vara lite intressant och veta om Logitech har någon uppföljare planerad på deras miltufjärr "Harmony One".
Well well, om några år kanske vi får se lite vettiga saker, men nu var det stendött... Montern som demade projektorn var totalt tom.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
303 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?