Som rubriken lyder, får inte upp någonting på panelen när jag har förstärkaren igång. Förstarkaren har dimmer funktion men den svarar inte när jag trycker. Allt annat på förstärkaren funkar. Någon som har någon idé om vad som felet kan vara?
Mvh
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Denon AVR-2307: Får inte upp någon info på panelen.
Startad av
yngwe
, Feb 02 2009 11:57
9 svar till detta ämne
Postad 02 February 2009 - 11:57
Hej!
Som rubriken lyder, får inte upp någonting på panelen när jag har förstärkaren igång. Förstarkaren har dimmer funktion men den svarar inte när jag trycker. Allt annat på förstärkaren funkar. Någon som har någon idé om vad som felet kan vara? Mvh Postad 02 February 2009 - 13:06
Du har inte valt "pure direct" läget?
Pröva att välja ett annan ljudläge tex stereo. Postad 02 February 2009 - 13:26
Nej. Har inte valt "pure direct" läget. Testade även de andra lägena opch ingenting händer.
Det händer absolut ingenting vad jag än gör. Mvh Postad 02 February 2009 - 13:31
Har du prövat att "nolla" förstärkaren?
Har för mig att det står i manualen hur man gör. Här är en länk för 2807, borde vara samma procedur. http://www.fixya.com...actory_settings Postad 02 February 2009 - 13:45
Nej, det har jag faktiskit inte ens tänkt på, har manualen här hemma, får sätta mig och läsa och se om det funkar!
Tack! Mvh Postad 02 February 2009 - 14:21
Att nollställa föstärkaren fnukade inte heller..
Får väll gå ner med den på Hifi-Klubben i veckan och se vad dom kan göra. Mvh Postad 05 February 2009 - 11:41
I måndags när jag inte fick förstärkaren och funka så drog jag ur kontakten eftersom det står i intruktionsbuken att man ska göra så när något inte funkar som det ska...
Pluggade i den idag precis innan jag skulle ner till HiFi-Klubben för att bara av ren nyfikenhet se om den fortfarande va sönder. Döm om min förvåning när den funkar som den ska. Displayen lös igen. Så nu behöver jag inte åka ner med den:) Mvh 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |