Vet inte om det här är rätt del av forumet men hittade ingen bättre kategori.
Jag är nyfiken på vad ni har för erfaranheter av Samsungs support eftersom jag själv nu väntat 3 månader(!!!) på att få en disk utbyttt på garantin, vilket jag inte anser är ok. Disken var ju tyvärr inköpt på kursade datorbutiken.com så dit kunde jag ju inte vända mig.
Vid kontakt med Samsungs support fick jag beskedet att det kunde ta någon vecka och att jag skulle få en ny disk utskickad så fort dom fick in dom i lager samat att jag skulle skicka tillbaks min trasiga disk när jag fått den nya.
Efter 2 månaders väntan och ett antal samtal har man helt plötsligt ändrat sig och nu måste jag skicka in den trasiga disken först mha utskickad garanti sedel vilket tog yttligare en vecka att få hem.
Nu har det gått yttligare 2 veckor sen jag skickade tillbaks min trasiga disk ( trots att dom lovade mig en ny först) och vid ny kontakt med supporten så vet dom inte när min disk kan tänkas komma för att "det är
inte vi som skickar diskarna överhuvud taget utan nån verksta eller nåt
liknande i stockholm som gör det"
Vad kan man som liten kund göra ?
Är det fle som drabbats av samsungs "Limitedless Support" eller har ni goda erfarneheter av Samsung ?
Man blir ju inte sugen på att köpa några fler saker från Samsung när det funkar så här illa.
Mvh
BortCom
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder

640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?