Funderade bl.a på denna tavla från ikea som frugan är förtjust i:Ikea. Vilket sorts material skulle man i så fall sätta bakom?
Finns det andra alternativ som inte blir alltför dyra?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 21 July 2009 - 13:43
Gör det nytta att sätta dämpmaterial bakom en tavla med kanvasduk som det är målat/tryckt på?
Funderade bl.a på denna tavla från ikea som frugan är förtjust i:Ikea. Vilket sorts material skulle man i så fall sätta bakom? Finns det andra alternativ som inte blir alltför dyra? Postad 21 July 2009 - 20:07
Ett väldigt tunt tyg med tryck på kan gå. Allting som verkar plastigt eller med glansig yta ska du nog undvika. Postad 21 July 2009 - 21:23
Kolla mina gallerier för inspiration till billiga och bra DIY-absorbenter!
/Christian Postad 22 July 2009 - 09:37
Jo, jag har kikat lite snabbt och det ser väldigt intressant ut. Får fundera ut något sätt att få tyg snyggare, tycker att en blaffa med enfärgat tyg kan bli rätt trist. Kanske blir det snyggare om man gör 3 mindre och sätter på rad, skulle det ge bra effekt också? Hur är det med färgat tyg? Det går ju att få rätt snygga tyger om man färgar dom själv och anstränger sig för att det inte ska bli flummigt. Hmm... man kanske kan använda någon form av schablon när jag tänker efter. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |