Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hörlursförsärkare till Sennheiser HD-595 ?

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 August 2009 - 23:20

Hevinlevin
  • Hevinlevin
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Som rubriken säger så undrar jag vilken hörlursförstärkare jag ska köpa till Sennheiser HD-595 ?

Jag kan inget om försärkare til hörlurar... ska sälja min förstärkare till mina högtalare och köpa en hörlurs förstärkare istället... Detta ska bli min första hörlursförstärkare... Så jag behöver bra tips här...

Jag ska bara använda mina hörlurar till att lyssna till musik.. så det ska vara en äckta audiophile försärkare...
inte för mycket bas... Jag lyssnar på Rock/metal... Som till exempel, Linkin Park, Foo Fighters, Block Party, Avenged Sevenfold, Kings of Leon, Godsmack etc...

Tycker min Harman Kardon HK980 (som jag använder just nu) Låter hyffsat bra med de flesta banden jag lyssnar på, men inte Avenged Sevenfold... Och det är mitt favoritband... Det är också typ det ända Metalbandet jag lyssnar på....

priset kan jag inte säga exakt... Det beror på hur mycket det behövs för att få bra ljud... Men det kan väll inte bli i-alla-fall mycket dyrare än hörlurarna ?? De kostar ju 1600...

EDIT: Hittade Trend Audio PA-10... Kan den vara bra ? Hittade också Trend Audio UD-10.1... Den sista är inget alternativ mot den andra... Den kan fungera som ett externt ljudkort eller DAC... Den kan jag köpa även om förstärkaren (den första länken) inte är bra för min musiksmak...

Redigerat av Hevinlevin, 12 August 2009 - 00:16.

Postad 12 August 2009 - 13:33

Hevinlevin
  • Hevinlevin
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Ingen som kan svara ???

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.