Kommentarer till Projekt: Hål i väggen av Falcy
Postad 13 October 2009 - 06:53
Postad 13 October 2009 - 15:09
Tack. Ja det var väl rätt brutalt antar jagEn synnerligen brutal men effektiv lösning på problemet. Jag skulle nog bygga en kåpa runt projektorn med, är det ett lekrum garanterar jag att det kommer flyga både det ena och det andra runt i rummet. Kabeldragning i golvet hade jag tur själv med, utrymmet fanns redan...
En kåpa kanske kan vara en idé faktiskt, grabben är dock bara 2½ år så det är ingen panik i detta nu.
Postad 14 October 2009 - 21:42
He he... Din första unge? Tro mig, skydda din ögonsten, och då menar jag både projektorn och ungen.Tack. Ja det var väl rätt brutalt antar jag
Men jävligt kul faktiskt.
En kåpa kanske kan vara en idé faktiskt, grabben är dock bara 2½ år så det är ingen panik i detta nu.
Postad 15 October 2009 - 10:51
Ja, det är första och troligen sista barnetHe he... Din första unge? Tro mig, skydda din ögonsten, och då menar jag både projektorn och ungen.
Men alla barn är olika, säger jag till min grabb en sak så lyder han. Det innebär kasta inte saker och häng inte i takfästet, men en kåpa är inte helt dumt ändå, det finns ju andra barn som kommer hit och leker...dessa kan jag inte styra över
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
97 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?