Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

länkar till byggen av bio rum önskas

11 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 October 2009 - 12:25

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
hello,
vill ha länkar till folk som byggt bio rum och finns här på min hembio. Från börja till slut, gärna massor av dom :P
lite jobbigt och kolla igenom allas gästböcker och bilder då mer än hälften av dem inte är vad jag önskar se.
Tacksam för detta.

MVH/Jonas

Postad 30 October 2009 - 21:10

Unregistered32555851
  • Unregistered32555851
  • Beroende

• 1030 inlägg
  • 0
Vill väl inte vara elak, men vill du att andra ska sitta och kolla igenom album för att sedan länka till dem. ;)

Bara att gå in på galleriet finns massor direkt, sök på bygge av biorum m.m så är det nog inte så svårt att hitta. Finns inte "så" många olika varianter att göra. Mer färgval och ljussättningar och det är ju upp till var och en vad man tycker är snyggt.

Postad 30 October 2009 - 21:14

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
https://www.minhembio.com/bakerman22

Detta är snyggast tycker jag ! ;) Kanske inte förresten... :lol: Men hyfsat ! ;)

Postad 31 October 2009 - 14:00

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
har byggt ett biorum också, har delat upp galleriet i färdigt och pågående så gå in å kolla om du vill :P

Postad 31 October 2009 - 17:37

Unregistered60f3a1d1
  • Unregistered60f3a1d1
  • Forumräv

• 687 inlägg
  • 0
Jag kollade in ditt galleri, är det det nuvarande rummet som ska göras om? Hur stort är det och vad ska du ha för grejer i rummet har du tänkt? Maskinerna, soffa? soffor? mm?

Postad 31 October 2009 - 18:28

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Vill väl inte vara elak, men vill du att andra ska sitta och kolla igenom album för att sedan länka till dem. :P

Bara att gå in på galleriet finns massor direkt, sök på bygge av biorum m.m så är det nog inte så svårt att hitta. Finns inte "så" många olika varianter att göra. Mer färgval och ljussättningar och det är ju upp till var och en vad man tycker är snyggt.

Hehe, jo jag menar att man får gärna länka till SITT bio bygge till mig. Färgval och ljussättningar är precis lika intressant dock.

https://www.minhembio.com/bakerman22

Detta är snyggast tycker jag ! ;) Kanske inte förresten... :P Men hyfsat ! :P

Härligt med massor av bygg bilder, verkligen gått dokumenterat, Tack skal du ha och resultatet blev kanon.

har byggt ett biorum också, har delat upp galleriet i färdigt och pågående så gå in å kolla om du vill :D

Ahh.. skit snyggt, älskar den röda färgen verkligen.

Jag kollade in ditt galleri, är det det nuvarande rummet som ska göras om? Hur stort är det och vad ska du ha för grejer i rummet har du tänkt? Maskinerna, soffa? soffor? mm?

Hej, nä, det är det gamla huset och bilderna är gamla. Har köpt nytt hus och bygger i källaren för fullt, nya bilder skal slängas upp så fort tid finnes, är bara hemma på helgerna så tiden är knapp. det mesta blir nytt och inhadlar allt eftersom. Soffa blir det nog inte utan 4 fåtöljer, 2 med massage.

Postad 31 October 2009 - 23:03

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Hej, nä, det är det gamla huset och bilderna är gamla. Har köpt nytt hus och bygger i källaren för fullt, nya bilder skal slängas upp så fort tid finnes, är bara hemma på helgerna så tiden är knapp. det mesta blir nytt och inhadlar allt eftersom. Soffa blir det nog inte utan 4 fåtöljer, 2 med massage.

Gör inte min miss och lägg till dom extra pengarna för att få massage i jysks "reclinerar" bara...
Suger stenhårt.. Totalt onödigt.. Dessutom är den utan massage mycket skönare...

Postad 01 November 2009 - 22:37

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Gör inte min miss och lägg till dom extra pengarna för att få massage i jysks "reclinerar" bara...
Suger stenhårt.. Totalt onödigt.. Dessutom är den utan massage mycket skönare...

haha.. tack för tipset, va min tanke faktiskt att införskaffa dem. Stolarna va ju annars skit goa tycker jag. Kanske skal skaffa OBH nordicas massage som man bara sätter på stolen, den tycker jag dock är grym och man fastnar lätt i affären B)

Postad 01 November 2009 - 23:46

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Man har aldrig någon massage på när man tittar på film kan jag lova.. Vibrationer och skit förstör hela filmupplevelsen.. Blir som en sub som vibrerar när den inte ska.. Däremot kan man ju sätta sej när man inte tittar på film om man har lust.. B)

Postad 02 November 2009 - 18:06

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Man har aldrig någon massage på när man tittar på film kan jag lova.. Vibrationer och skit förstör hela filmupplevelsen.. Blir som en sub som vibrerar när den inte ska.. Däremot kan man ju sätta sej när man inte tittar på film om man har lust.. :wub:

Du har nog rätt. Tänkte bara det kunde vara lite lyxigt men tänker man efter så är det du säger sant. Rummet blir dock bar för film och spel så lägger nog dom pengarna på lite extra goa stolar :P

Postad 02 November 2009 - 18:28

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Du har nog rätt. Tänkte bara det kunde vara lite lyxigt men tänker man efter så är det du säger sant. Rummet blir dock bar för film och spel så lägger nog dom pengarna på lite extra goa stolar :wub:

Det tycker jag du gör rätt i. :P DÄREMOT är en grej jag har funderat på att införskaffa, som du kan lägga dom där kronorna på istället, är en liten snygg, smidig kyl, som man kan fylla med goda drycker (läs kall bärs), och annat mums..

Postad 03 November 2009 - 21:33

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Det tycker jag du gör rätt i. :) DÄREMOT är en grej jag har funderat på att införskaffa, som du kan lägga dom där kronorna på istället, är en liten snygg, smidig kyl, som man kan fylla med goda drycker (läs kall bärs), och annat mums..

helt med dig där, tänkte först bygga in en vin kyl i garderoben men dom kostar ju multum, så en kyl mellan stolarna skulle var jäkligt praktiskt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.